יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:44
ליגת ווינר נשים 23-24
351167-156818אליצור רמלה
331263-145018הפועל ירושלים
281147-132217מכבי אשדוד
281248-131518עירוני ר"ג
271133-117617א.ס. רמה"ש
261012-121816הפועל ראשל"צ
231286-125017מכבי חיפה
221270-108817הפועל פ"ת
191288-97517אליצור חולון
171486-93817אס"א ירושלים
לוח משחקים
  • מכבי אשדוד
  • חמישי, 28/03, 17:40
  • הפועל ירושלים
  • עירוני ר"ג
  • חמישי, 28/03, 17:55
  • אליצור רמלה

מאמן הפועל פוטר דקות לפני המשחק עם רמה"ש

דרמה במשחק הנשים: גדעון כהן פוטר לפני הפתיחה ("שאול דיבר אליי בשפה של שוק") וראה את האדומות מתפרקות 117:56. אייזנברג: "הוא לא היה לטעמי"

|
רייצ´ל גונס. נתנה משחק שיא למרות הדרמה (מור שאולי)
רייצ´ל גונס. נתנה משחק שיא למרות הדרמה (מור שאולי)

רמה"ש ניצחה היום (שישי) בחוץ את סוגרת הטבלה הפועל ת"א 56:117 במשחק דחוי במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל לנשים באולם ביד מרדכי. בזכות הניצחון עלתה רמה"ש למקום השלישי בטבלה עם 29 נקודות במאזנה.

לפני המשחק התרחשה דרמה לא קטנה כאשר מנכ"ל עמותת הפועל ת"א, משה ויסמן, לא רשם את המאמן גדעון כהן בטופס המשחק ואמר לו שהוא מפוטר, כהן השיב לו שיש לו חוזה עד ה-7 בפברואר ומבחינתו הוא המאמן ואף פנה לשופטים שיאשרו זאת, השופטים עמית בלק, אלי מרון ובני מרקו אמרו שהם לא מתערבים בענייני הקבוצה ומבחינתם כהן יכול לשבת על הספסל ודקה לפתיחת המשחק, לאחר ויכוח עם מנכ"ל הפועל, החליט כהן לעלות ליציע שם קיבל טלפון מהבעלים שאול אייזנברג שהודיע לו שהוא מפוטר.

מאמן הפועל ת"א המפוטר גדעון כהן התייחס לסיפור כשאמר: "כבר חודש ימים מעבר לזה שהוא (אייזנברג) התחייב לי לפני שחתמתי, הוא אמר שהוא יחזק את הקבוצה עם שלוש שחקניות, במהלך שלושת השבועות האחרונים הוא מתעלם ממני בגלל שהוא חייב לי כסף שמגיע לי והוא לא שילם לי אפילו פרוטה אחת, אני חייב לציין שברק גלוזר היה המאמן פה עבדתי כאן בהתנדבות, אבל ברגע שברק עזב חתמתי על חוזה כמאמן הקבוצה והוא החליט לפטר אותי בלי להודיע לי והוא עשה זאת בעל פה".

"אני לא רוצה לעשות כאן בלאגן ומשה ויסמן התנהג כמו חיה, ניבל את הפה והתנהג מלוכלך ואני כמו ג'נטלמן עזבתי את המשחק בכדי לא לעשות פרובקציה, שאול אייזנברג דיבר אליי בשיחת הטלפון מלוכלך, בשפה של שוק וגם המציא שאיימתי על ויסמן, זאת ההתנהלות של הפועל ת"א. משה ויסמן נושא הכלים של מר אייזנברג ושאול בכבודו ובעצמו. כל העולם אשם חוץ ממנו".

שאול אייזנברג. גדעון כהן: &qout; (משה חרמון)
שאול אייזנברג. גדעון כהן: "מתעלם ממני כי הוא חייב לי כסף" (משה חרמון)
 

מנכ"ל הפועל ת"א משה ויסמן התייחס גם הוא לפיטוריו של גדעון כהן כשאמר: "עקב התפרצויותיו של גדעון כהן במשחק שעבר כלפי השחקניות והשופטים, הגענו למסקנה שהוא לא יכול לאמן יותר את הקבוצה וביקשנו ממנו לא להגיע ובכל זאת הוא הופיע, ביקשתי ממנו שיעבור ליציע ומשום מה הוא התעקש להישאר על הפרקט, הוא ניסה לדחוף את עצמו לטופס המשחק".

"הוא כמעט גרם פה נזק כי השופטים לא רצו להוציא אותו ולא רצינו לקרוא למשטרה כי זה לא מכובד במצב כזה, הוא הבין לבד את המסר ועלה ליציע, שאול אייזנברג הודיע לגדעון שהוא מפוטר עוד לפני המשחק והוא החליט על דעת עצמו להגיע לכאן וגם סימסתי לו לפני חמישה ימים ששאול פיטר אותו, ההופעה שלו היום באולם היתה הופעה פרובוקטבית והיא לא היתה בכלל מתורבתת למאמן כדורסל שמכבד את עצמו".

כשנשאל מי יאמן את הקבוצה עד סיום העונה ענה ויסמן: "יש לנו שלושה משחקים לסיום הליגה וכרגע מי שתאמן תהיה שחר אלתרמן הקפטנית והיא תיתן את ההוראות".

שאול אייזנברג אמר בתגובה לכתבנו, אור קיסר: "אני לא רוצה בכלל להגיב, גדעון כהן פוטר וסולק הביתה וזהו, זה לא מעניין בכלל מה שהוא אמר. אני בכלל לא יודע מיהו, המנכ"ל הביא אותו לפני שבועיים, הוא עבד שבוע ולא היה לטעמי ולא לרוחי בסגנון הדיבור וההתנהלות".

שחר אלתרמן. תאמן את הקבוצה במשחקים שנותרו (מור שאולי)
שחר אלתרמן. תאמן את הקבוצה במשחקים שנותרו (מור שאולי)
 

והיה גם משחק היום ביד מרדכי בו הפועל הובסה ב-61 הפרש 
בהתחלת המשחק נרשמה לנו הפתעה קטנה לשם שינוי כשדווקא הפועל ת"א עלתה ליתרון ראשון במשחק משתי נקודות של רייצ'ל ג'ונס ואחריה שלשה של שרון רבינוביץ' שקבעה 4:5 לזכות הפועל.

הפועל דווקא נלחמה עד הדקה החמישית של המשחק כאשר שתי הקבוצות עמדו על שיוויון 12, רמה"ש שיחקה בהילוך ראשון ולא התאמצה במיוחד ומהצד השני הפועל נלחמה ולא ויתרה לרגע אבל דווקא נקודת האור אצל הפועל היתה שרון רבינוביץ' ששיחקה מצוין וקלעה 10 נקודות ברבע הראשון, בסיום הרבע רמה"ש ירדה עם יתרון קל של ארבע נקודות בלבד, 20:24.

הפועל המשיכה לשחק טוב ברבע השני עם ארבע שחקניות ואחרי ארבע דקות רמה"ש הובילה רק בארבע הפרש בלבד, 29:33. מאותו רגע רמה"ש העבירה הילוך ולא נתנה להפועל לנשום וכבר העלתה את ההפרש ל-19 שתי דקות לסיום הרבע, 32:51 לחניכותיה של אורנה אוסטפלד, הפועל כבר התעייפה ונתנה לרמה"ש לברוח ל-23 הפרש, 34:57 בהפסקה.

שחקניות הפועל. דווקא עמדו יפה בהתחלה (מור שאולי)
שחקניות הפועל. דווקא עמדו יפה בהתחלה (מור שאולי)
 

לאחר שתי דקות של הפסקה החליטו שתי הקבוצות שאין טעם לרדת לחדרי ההלבשה והן עלו לשחק את הרבע השלישי, הפועל ת"א עלתה רק עם ארבע שחקניות כאשר שחר אלתרמן מהפועל ת"א החליטה לרדת לספסל ושימשה גם בתור מאמנת עקב פיטוריו של המאמן גדעון כהן.

רמה"ש פתחה חזק את הרבע וכבר הספיקה לעלות ל-41 הפרש כשהפועל לא קולעת אפילו סל אחד ואחרי חמש דקות התוצאה עמדה על 34:75 לאדומות מרמה"ש, אורנה אוסטפלד השתמשה בטקטיקה מעניינת כאשר שחקניותה עשו רוטציה ביניהן וכל פעם מישהי אחרת נשארה בהגנה, המשחק כבר נהיה גארבג' טיים אחד ענקי והערך ספורטיבי עזב את האולם ביד מרדכי כבר במחצית. רמה"ש המשיכה בהתעללות וסיימה את הרבע ביתרון של 45 הפרש, 44:89.

אברמזון. משחק מטורף שלה (יוסי ציפקיס)
אברמזון. משחק מטורף שלה (יוסי ציפקיס)
 

הרבע הרביעי נפתח עם סל של רייצ'ל ג'ונס שתחכה לסיום הליגה כי הרבה קבוצות מליגת העל כבר מגששות לגביה לקראת העונה הבאה, רמה"ש המשיכה בקצב הקטלני שלה וההפרש הגיע כבר ל-53 אחרי ארבע דקות, 48:101.

לקראת הסוף ראינו משהו שלא ראינו בשנים האחרונות כאשר שתי שחקניות של רמה"ש נשארו בהגנה ובהפועל בלה בן-משה ירדה לנוח וראינו מעין תחרות סטריט בול כאשר הפועל תקפה ושיחקו שלוש על שלוש, בסיום רמה"ש מנצחת בהפרש אסטרונומי של 61 נקודות, 56:117 בסיום.

קלעו לרמה"ש: קטיה אברמזון 33 נקודות, שאנטה בלאק 27 ו-19 ריבאונדים, גת מגידו 26 ו-13 ריבאונדים, נועה גנור 12, יעל אהרונוב 9, שבונטה זלוס ואיילת כהן (11 ריבאונדים) 4 כל אחת ותמר מעוז 2.

קלעו להפועל ת"א: רייצ'ל ג'ונס 33 נקודות, שרון רבינוביץ' 18, שחר אלתרמן 3 ובלה בן-משה 2.

אוסטפלד עוקצת את רמלה: "אירופה זאת לא אירופה של פעם"
מאמנת רמה"ש: אורנה אוסטפלד התייחסה בסיום למצבה העגום של הפועל ת"א כשאמרה: "הקבוצה נקלעה למצב שהיא נמצאת בה היום והיא נשארה איתנו בליגה, וצריך לבדוק איך כל זה קרה, רצינו לעשות את המשחק בתור אימון של שעה של אחר הצהריים".

"במהלך המשחק כאשר שחר אלתרמן עמדה בצד אז אנחנו גם העמדנו מישהי בצד בשביל ליצור איזושהי תחרות הוגנת במשחק וכמעט כל המשחק שיחקנו ארבע נגד ארבע, אבל עברנו את זה ועכשיו אנחנו מתכוננות למשחק הקרוב שיש לנו ביום שלישי מול רמת חן, שהוא קובע לגבי הקבוצה שתסיים במקום השני והמשחק הזה הוא חשוב מאוד עבורינו. העונה היו לנו עליות וירידות ויותר ירידות לקראת הסוף ואנחנו רוצות להתחיל את הפלייאוף בעמדה יותר נוחה מהמקום השני".

אוסטפלד: &qout; (מור שאולי)
אוסטפלד: "צריך לבדוק איך המצב הזה של הפועל קרה" (מור שאולי)
 

והמאמנת גם פירגנה ועקצה את המוליכה רמלה על הניצחון שלה על גראן קנאריה: "אליצור רמלה משחקת מצוין גם באירופה וגם בליגה ואני מברכת אותן על ההצלחות שלהן באירופה, אבל אירופה זאת לא אירופה של פעם, המפעל הזה ירד מאוד מגדולתו בשנים האחרונות ובמיוחד בקבוצות שמשתתפות שם, גראן קנאריה מדורגת במקום השביעי בליגה שלה וכל הקבוצות שהן נפגשו איתן כבר לא מה שהיו פעם והמפעל איבד מגדולתו. בגלל זה החלטנו שרמה"ש לא תשתתף במפעל הזה אבל אני מאחלת להם המון בהצלחה בהמשך".
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */