מערכת ONE
|

שחקני צ'לסי חוגגים (רויטרס)
בשבוע שבו צ'לסי הפסידה 3:0 בליגת האלופות לרומא ונערכת למשחק ביתי גדול מול מנצ'סטר יונייטד בפרמייר ליג, בקבוצה האנגלית המפוארת הזמינו 13 חברות סטארט אפ מכל העולם, כולל מישראל, בכדי למצוא חידושים בתחום שיפור חווית האוהדים בסטמפורד ברידג'. הרעיון מאחורי היוזמה הוא לעבוד יחד מספר ימים, בשיטת Hack Tech Sports ,כדי לפתח רעיונות בתחומי השיווק והדיבור הדיגיטלי הישיר עם קהלי האוהדים.
שיתוף הפעולה של פיקו עם קבוצת ההוקי אחת החברות הישראליות שהוזמנו היא פיקו, שעוסקת בחיזוק הקשר הישיר והאישי בין קבוצות ספורט והאוהדים שלהן באמצעות שימוש בכלים פופולריים כמו המסנג'ר של פייסבוק והמסכים הגדולים שנמצאים באולמות והאצטדיונים. אחת הלקוחות המשמעותיות של החברה היא סנט לואיס בלוז, קבוצת ההוקי המובילה מליגת ה-NHL בארה"ב עם ממוצע של 19,000 אוהדים במשחקיה הביתיים, עימה חתמה החברה על חוזה לשנתיים.
אסף נבו ורועי מוזר (מערכת ONE)בישראל פיקו עובדת עם קבוצות הכדורסל מכבי ת”א והפועל ירושלים ובפרויקטים רלוונטיים גם עם מנהלת הכדורסל ומנהלת הליגות לכדורגל. “כבוד גדול בשבילנו להיות כאן”, אמר אסף נבו, מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה: “צ'לסי מחפשת שיפורים בתחום הקשר הישיר עם אוהדים והמעורבות שלהם. במשך שבוע אנחנו יושבים עם מנהלים מכל התחומים בארגון ששיתפו אותנו באתגרים שלהם וביחד אנחנו מוודאים שיש למוצר שלנו ערך עבורם. אין ספק שרואים כאן בית ספר להתנהלות של ארגון ספורט. המספרים בצ'לסי מדהימים”. פיקו הוקמה ב- 2014 ומשרדיה בחיפה, באולימפיה-זון בתל אביב, בסנט לואיס ופילדלפיה.