יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:23
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

לפחות הפעם הם לא הפסידו: 3:3 בין מכבי להפועל

טוטו: גם מול המחליפים, הצהובים כמעט נוצחו בדרבי, אך סטרול הישווה בדקה ה-89. דואני, הזאו ומרעי כבשו להפועל, ייני ורנגלוב למכבי. צפו בתקציר

|
קולאוטי ושבחון מחפשים את הכדור (ליאור טימור)
קולאוטי ושבחון מחפשים את הכדור (ליאור טימור)

אחרי שני הפסדים ליריבה העירונית בליגה ובגביע הטוטו העונה, מכבי ת"א סיימה ב-3:3 דרמטי מול הפועל ת"א במשחק חסר חשיבות במסגרת המחזור השישי והאחרון בגביע הטוטו.

למרות זאת, בהתחשב בעובדה שהפועל ת"א עלתה בהרכב טלאים ונתנה מנוחה לכל השחקנים הבכירים ובמכבי שיתפו במהלך המשחק את רוב השחקנים הבכירים שלה, מדובר בתוצאה די מביכה עבור הצהובים.

חגיגת השערים בבלומפילד החלה רק בדקה ה-32. כדור חופשי של טועמה מצא את דואני והאחרון העלה את קבוצתו ליתרון. שלוש דקות לאחר מכן היה זה וויליאם הזאו שהכפיל את התוצאה אחרי שקיבל כדור מההגנה של מכבי ברחבה.

לפני השריקה למחצית השאיר ייני את מכבי במשחק עם שער מצמק בנגיחה. למרות שאחרי ההפסקה הכניס יוסי מזרחי כמה מהשחקנים הבכירים שלו למשחק, הפועל הצליחה לחזור ליתרון של שני שערים בדקה ה-68.

בסופו של דבר פערי האיכות בין שתי הקבוצות נראו על המגרש מכבי הצליחה לצאת עם תיקו מהמשחק הזה. 13 דקות לסיום רנגלוב בעט כדור חופשי לחיבורים של בן שנן ודקה לסיום קבע סטרול שיוויון עם נגיחה מקרן.

צפו ב-3:3 הדרמטי בדרבי התל אביבי

שניות ספורות לפני שריקת הסיום קיבלה מכבי כדור חופשי מאותו מקום ממנו רנגלוב כבש, אבל הפעם הבולגרי הצליח למצוא רק את הקורה. מכבי תמשיך לשלב הבא מהמקום הראשון, בעוד הפועל תוכל להתרכז באירופה ובליגה.

קנדה: מחויבות גוברת על כסף

מחצית ראשונה
ארבע דקות בתוך המשחק קיבלה מכבי ת"א כדור חופשי 30 מטרים אלכסונית לשער של בן שנן. בוזגלו הגביה טוב וקולאוטי הגיע לכדור עם הראש, אך השוער עצר בקלות. בדקה ה-11 ירד אלברמן לטיפול, לאחר שפתח את המצח בהתנגשות ראשים עם ויקטור מרעי.

פרנסמן מנסה להדביק את אבידור (רועי גלדסטון)
פרנסמן מנסה להדביק את הפער מאבידור (רועי גלדסטון)
 

הניסיונות המשיכו להגיע לכיוון של בן שנן, כאשר בדקה ה-16 מצא קלמי סבן את יובל אבידור בכדור עומק, אך החלוץ לא הצליח לעבור את השוער של הפועל עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה. תיקול חזק של אבידור בדקה ה-24 גרר תגובה מיהודה חוטא. שמואלביץ' העניק לשניהם כרטיס צהוב.

שבחון מקדים את קולאוטי לכדור (ליאור טימור)
שבחון מקדים את קולאוטי לכדור (ליאור טימור)
 

דקה 32 - 0:1 להפועל ת"א: כנגד מהלך המשחק, דווקא האדומים עלו ראשונים על לוח התוצאות. כדור חופשי מסובב של סלים טועמה כ-35 מטרים מהשער של סולומון פגש את הראש של רמי דואני ומשם המשיך לפינה. השוער לא הצליח להגיע והפועל עלתה ליתרון מפתיע.

שבחון ודואני חוגגים את שער היתרון (ליאור טימור)
שבחון ודואני חוגגים את שער היתרון (ליאור טימור)
 

דקה 35 - 0:2 להפועל ת"א: מרעי יצא להתקפה מהירה בצד שמאל והמשיך למרכז ליוסי שבחון. סבן מייד סגר על קשר הפועל, אבל ההרחקה שלו הגיעה דווקא להזאו ברחבה. האחרון עבר באלגנטיות את רוני גפני והמשיך לפינה הנגדית. יתרון מפתיע למחליפים של הפועל ת"א.

הזאו חוגג, ייני לא מאמין (ליאור טימור)
הזאו חוגג, ייני לא מאמין (ליאור טימור)
 

הזאו והמגל. הבחור התאקלם (רועי גלדסטון)
הזאו והמגל. הבחור התאקלם (רועי גלדסטון)
 

דקה 41 - מכבי ת"א צימקה ל-2:1: חניכיו של יוסי מזרחי הבינו שהם עלולים לאבד את הכדור שלהם והתחילו להילחם. כדור קרן מצד שמאל מצא את הראש של קפילוטו, שהמשיך לאמצע ושרן ייני היה שם כדי להמשיך פנימה מקרוב אחרי יציאה לא ברורה של בן שנן.

ייני נוגח לרשת (רועי גלדסטון)
ייני נוגח לרשת (רועי גלדסטון)
 

מחצית שניה
במכבי כנראה לא אהבו את היכולת של השחקנים במחצית הראשונה וביצעו שלושה חילופים בתחילת השניה. האריס מדוניאנין, אלירן עטר ודמיטאר רנגלוב החליפו את דור מלול, מאור בוזגלו ויובל אבידור. בדקה ה-56 ייני היה קרוב להשלים צמד, כאשר הקדים את בן שנן לכדור עומק של קולאוטי, אבל החטיא את המסגרת.

קפילוטו יורד לתיקול מול מרעי (ליאור טימור)
קפילוטו יורד לתיקול מול מרעי (ליאור טימור)
 

בדקה ה-59 היה צריך אלירן עטר להשוות את התוצאה. החלוץ קיבל כדור עומק נהדר משרן ייני, המצטיין במכבי, אבל מול בן שנן בעט לגוף של השוער ואיבד את הצ'אנס.

דקה 68 - 1:3 להפועל ת"א: המחליף עומרי קנדה התנהל ללא הפרעה במרכז המגרש. המגן המשיך לוויקטור מרעי שהיה בקצה הרחבה והחלוץ הרביעי של הפועל המשיך ישר לעבר השער. סולומון היה צריך לעצור את הכדור, שהלך לאמצע השער, אבל משום מה הדף לרשת. השוער התקשה לקבל את העובדה שספג וסירב להחזיר את הכדור.

מרעי חוגג את השלישי של הפועל (רועי גלדסטון)
מרעי חוגג את השלישי של הפועל (רועי גלדסטון)
 

דקה 77 - מכבי ת"א מצמקת ל-3:2: הצהובים לא אמרו נואש ושמרו על סיכוי להוציא משהו מהמשחק. שמואלביץ' שרק לבעיטה חופשית לזכות מכבי כ-20 מטרים מהשער. רנגלוב ניגש לבעוט את הכדור ובעט בצורה מדוייקת לפינת שערו של בן שנן. האם המילה האחרונה תהיה של מכבי?

רנגלוב בועט את הבעיטה החופשית (ליאור טימור)
רנגלוב בועט את הבעיטה החופשית (ליאור טימור)
 

דקה 89 - מכבי הישוותה ל-3:3: בסופו של דבר הצליחה מכבי להחזיר מעט מהכבוד האבוד שלה, כאשר אבי סטרול הקדים את בן שנן לכדור קרן שהגיע מצד שמאל ונגח פנימה. שתי דקות לאחר מכן שוב היה סטרול חופשי לנגוח מקרוב, אבל הפעם הכדור הלך החוצה.

רנגלוב וקולאוטי חוגגים את השער השני (רועי גלדסטון)
רנגלוב וקולאוטי חוגגים את השער השני (רועי גלדסטון)
 

בתוספת הזמן שוב קיבלה מכבי בעיטה חופשית ממרחק של 20 מטרים, אבל הפעם הבעיטה של רנגלוב פגעה בקורה וגם את הכדור החוזר הצליח בן שנן להדוף, לפני שהורחקה הסכנה. דרבי ראשון בו מכבי לא יורדת מנוצחת העונה.

זיו וקפילוטו מחזירים את הכדור למרכז המגרש (רועי גלדסטון)
זיו וקפילוטו מחזירים את הכדור למרכז המגרש (רועי גלדסטון)
 

הפועל ת"א: גליל בן שנן, גל שיש (רוביק ז'ז'יאן/82), יהודה חוטה, ביוואן פרנסמן, רמי דואני, רועי גורדנה, כפיר אייזנשטיין (שחר ימין/77), וויליאם הזאו (עומרי קנדה/65), סלים טועמה (גל מאיו/70), יוסי שבחון ו-ויקטור מרעי (משה דננבאום/90).

מכבי ת"א: גיא סולומון, קלמי סבן (יואב זיו/74), אבי סטרול, ניסו קפילוטו, רוני גפני, גל אלברמן, שרן ייני (ג'יבריל סידיבה/74), דור מלול (האריס מדוניאנין/46), מאור בוזגלו (דמיטאר רנגלוב/46), יובל אבידור (אלירן עטר/46) ורוברטו קולאוטי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */