יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:34

בן שושן, יצחקי וברוכיאן חוגגים 0:3 קל (קובי אליהו)

ברק יצחקי כיכב ב-0:3 של בית"ר על הפועל פ"ת

עידן טל העלה את המארחת ליתרון (26) מבישול של יצחקי, שהכפיל (32). טל השאיר את בית"ר ב-10 שחקנים (37) אבל בן שושן הוסיף את השלישי

יום שבת, 26/09/2009, 19:30אצטדיון טדיליגת העל - מחזור 4
הפועל פ"ת
הסתיים
3 0
שופט:
שער עידן טל (26)
שער ברק יצחקי (32)
כרטיס אדום עידן טל (37)
שער עמית בן-שושן (44)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 09-10
 פלייאוף עליון 
4926-8735הפועל ת"א1
4916-7235מכבי חיפה2
3435-5235מכבי ת"א3
3134-4335בני יהודה4
2644-5035בית"ר ירושלים5
2245-3635מ.ס אשדוד6
 פלייאוף תחתון 
2731-3133בני סכנין1
2447-4433מכבי פ"ת2
2355-4933הפועל ב"ש3
2147-4433מכבי נתניה4
  
2350-4435הפועל חיפה1
2352-3835הפועל עכו2
2348-2835הפועל פ"ת3
2249-3435הפועל ר"ג4
1858-3335הפועל רעננה5
1681-3335מכבי אחי נצרת6
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • 2 - 1
  • מכבי חיפה
  • הפועל חיפה
  • 1 - 3
  • מכבי ת"א
  • בני יהודה
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל עכו
  • 1 - 0
  • מכבי אחי נצרת
  • הפועל רעננה
  • 1 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 1
  • מכבי נתניה
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 3
  • הפועל ב"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 3
  • הפועל פ"ת
הרכבים וציונים
 
 

בית"ר ירושלים הוכיחה הערב (שבת) שמוקדם היה להספיד אותה, כשגברה 0:3 בביתה על הפועל פ"ת החלשה.

כוכב המשחק היה ברק יצחקי, שבישל את השער הראשון לעידן טל בדקה ה-26 והוסיף שער משלו בדקה ה-32 לאחר בישול של עידן ורד.

בדקה ה-37 הורחק עידן טל לאחר עבירה ללא כדור על אוסמאן באשירו, אבל זה לא מנע מבית"ר לעלות ליתרון 0:3 עוד לפני הירידה למחצית משער של בן שושן לאחר בישול של מי אם לא יצחקי.

במחצית השניה המשחק התאזן ופ"ת, שלא הגיעה למצבים במחצית הראשונה, התקרבה לשערו של הרוש אך לא הצליחה לכבוש, כאשר השוער מציג יכולת גבוהה.

מן הצד השני הירושלמים יכולים היו לכבוש שערים נוספים אך לא היו חדים מול השער והמשחק הסתיים ב-0:3 חלק.

בית"ר עלתה בעקבות הניצחון למקום הרביעי כשבמאזנה 8 נק' והיא עדיין ללא הפסד בעוד פ"ת, שהציגה יכולת חלשה מאוד, בייחוד במחצית הראשונה, רשמה הפסד שלישי ברציפות ויש לה רק 3 נק' לאחר 4 משחקים.

מחצית ראשונה
אלון יפת פתח את המשחק וכבר בדקה הראשונה נאלץ להוציא כרטיס צהוב לקובי דג'אני לאחר עבירה מאחור על קובי מויאל כ-30 מטר משערו של דורי. מויאל נותר שרוע על הדשא דקה ארוכה ולאחר שירד לטיפול ניסה עידן טל את כוחו בבעיטה חופשית, אך הכדור החלש נבלם ע"י ההגנה הפתח-תקוואית.

אנשי הצוות הרפואי באים לפנות את מויאל הפצוע (קובי אליהו)
אנשי הצוות הרפואי באים לפנות את מויאל הפצוע (קובי אליהו)

בדקה ה-5 חדר בן שושן לרחבה, אבל ניסה לעבור במקום להעביר מסירה והכדור יצא לחוץ. הירושלמים נראו טוב הרבה יותר בדקות הראשונות והגיעו מספר פעמים לאזור הרחבה של דורי. בדקה ה-9 קיבל ברוכיאן כדור מחן עזריאל וניסה בעיטה מ-17 מטרים, הכדור עלה סנטימטרים מעל חיבורי הקורות. בדקה ה-12 ניסה מויאל את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל הכדור עלה מעל לשער.

המשחק המשיך להתנהל ברובו במחצית המגרש של פ"ת, כאשר בדקה ה-20 הרים ריקן מצוין משמאל לשמעון גרשון, שנגח ממצב טוב מעל לשערו של דורי. רק בדקה ה-25 הגיעה הפועל פ"ת להזדמנות ראשונה כשסלמי השאיר כדור לסרור שמפינת הרחבה בעט רע מאוד כדור שהלך רחוק משערו של הרוש.

שמעון גרשון עולה לנגיחה. החמיץ ממצב טוב (קובי אליהו)
שמעון גרשון עולה לנגיחה. החמיץ ממצב טוב (קובי אליהו)

דקה 26 - 0:1 לבית"ר: המארחת הצליחה לתרגם את יתרונה לשער ראשון מתבקש, ואיזה שער יפה זה היה. אבירם ברוכיאן מסר מצוין לברק יצחקי, שנזהר לא לעמוד מעבר לקו ההגנה ברגע המסירה ופרץ קדימה מצוין כדי להגיע לכדור ולמסור בנגיעה לעידן טל, שהתמקם באמצע הרחבה וגילגל בין רגליו של דורי היוצא אליו ופנימה.

עידן טל חוגג עם ברק יצחקי (קובי אליהו)
עידן טל חוגג עם ברק יצחקי (קובי אליהו)

דקה לאחר כיבוש השער כמעט עלתה בית"ר ל-0:2 לאחר שיצחקי קיבל כדור ברחבה ומסר כדור רוחב טוב לבן שושן, אך האחרון לא הצליח להגיע לכדור ממצב בו נגיעה קלה היתה מקנה לרושלמים שער נוסף. בדקה ה-29 ספג עידן ורד כרטיס צהוב מאלון יפת לאחר שלא איפשר לפ"ת לבצע כדור חופשי.

דקה 32 - 0:2 לבית"ר: חניכיו של יצחק שום ביססו את יתרונם עם שער שני כבר לאחר חצי שעה של משחק וכובש השער השני היה מבשל השער הראשון - ברק יצחקי. החלוץ קיבל כדור מחוץ לרחבה מול שני שחקני הגנה ומסר ביניהם לעידן ורד, שהחזיר לו מסירה עם העקב. יצחקי קיבל את הכדור בפינת הרחבה מול מגן וסובב יפה מעל השוער פנימה.

שחקני בית&qout;ר חוגגים עם יצחקי את השני (קובי אליהו)
שחקני בית"ר חוגגים עם יצחקי את השני (קובי אליהו)

דקה 37 - כרטיס אדום לעידן טל: דווקא כשהירושלמים ביתרון משמעותי ומשחקים מצוין עשה עידן טל טעות טיפשית כשפגע בלי כדור באוסמן באשירו במרכז המגרש אל מול עיניו של אלון יפת, שהגיב בכרטיס אדום מיידי. טל ירד מהמגרש כשהוא צועק לעבר קובי דג'אני ומתלונן באוזני השופט הרביעי, איתן תבריזי, על כך שלא הגיע לו כרטיס אדום. אוהדי בית"ר, כמובן, הגיבו בקריאות "אלון יפת מת".

יפת שולח את עידן טל החוצה (קובי אליהו)
יפת שולח את עידן טל החוצה (קובי אליהו)

דקה 44 - 0:3 מרשים לבית"ר: למרות החיסרון המספרי המארחת לא התקשתה להבקיע שער נוסף ולהבטיח את הניצחון לפני הירידה להפסקה. שוב היה זה ברק יצחקי, שהפעם הזין את בן שושן בכדור מצוין, האחרון פרץ מימין, התגבר על גברו ולא התקשה לכבוש מול דורי, שיצא לא טוב כדי לחסום אותו. 0:3 במחצית.

בן שושן חוגג, דורי על הרצפה (קובי אליהו)
בן שושן חוגג, דורי על הרצפה (קובי אליהו)

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה ערך דני ניראון חילוף כפול כשהכניס את אלי אברבנל במקום ג'יימס לומל והכניס גם את איימן אבו סלאח במקום תומר בן חיים. שתי דקות בתוך המחצית השניה כמעט רשמה בית"ר שער רביעי כששוב היה זה יצחקי שפרץ בצד שמאל של הרחבה, התגבר על מתיאס ומסר כדור למרכז הרחבה, שם חיכה עידן ורד שבעט חזק, אבל דורי יצא טוב וחסם את הכדור בגופו.

בדקה ה-49 ספג סרור כרטיס צהוב לאחר עבירה מיותרת על קובי מויאל, שמנע ממנו להשתלט על הכדור ברחבתו של הרוש. פ"ת נכנסה סוף סוף למשחק ודקה לאחר מכן קיבל סרור כדור מסלמי כשהוא 16 מטר משערו של הרוש ושיחרר טיל שהכניע את הרוש ונעצר רק במשקוף. דקה לאחר מכן קיבל סלמי עצמו כדור מצוין ברחבה, הסתובב על בנאדו ושיחרר בעיטה טובה, אבל הרוש, שלראשונה נבחן במשחק, הדף מצוין.

גרשון מול סלמי. החלוץ במעט בישל וכמעט כבש (גיא בן זיו)
גרשון מול סלמי. החלוץ כמעט בישל וכמעט כבש תוך 2 דקות (גיא בן זיו)

בדקה ה-52 כמעט כבשה בית"ר את הרביעי כשמסירה של ורד פגעה בשחקן הגנה פתח-תקוואי והגיעה לבן שושן בימין, החלוץ חדר לרחבה ומול דורי בעט לא טוב החוצה. בדקה ה-55 ניסה דג'אני את כוחו בבעיטה מ-25 מטרים אבל הרוש התעופף מצוין וקלט את הכדור. בדקה ה-56 עצר דג'אני את יצחקי בעבירה 23 מטרים משערו של דורי, ברוכיאן לקח את הכדור החופשי, אבל הכדור פגע בחומה ויצא לקרן. בדקה ה-57 היה זה באשירו שניסה את כוחו ממרחק, אבל הרוש לא התקשה לקלוט.

הרוש עם הכדור. היתה לו עבודה בפתיחת המחצית השניה (גיא בן זיו)
הרוש עם הכדור. היתה לו עבודה בפתיחת המחצית השניה (גיא בן זיו)

דקה לאחר מכן היה זה דג'אני שניסה שוב מרחוק, ללא הצלחה. דקתיים לאחר מכן היה זה ריקן שקיבל מסירה מברוכיאן בשמאל, חלף על פני שחקן הגנה, חדר לרחבה ובעט מצוין, אך דורי הדף לקרן ומנע מהמגן לכבוש. בדקה ה-62 ניסה בן שושן את כוחו בבעיטה מתוך הרחבה אך הכדור פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן.

בדקה ה-64 חילוף ראשון בבית"ר כאשר פאולו דה לה האסה נכנס למשחק ליגה ראשון במקומו של עידן ורד, שזכה לעידוד סוער מהקהל הבית"רי. 20 שניות אחרי כניסתו קיבל דה לה האסה כדור מצוין מריקן, שחדר לרחבה תוך שהוא חולף על פני 3 שחקנים, והפרואני בעט חזק כדור שחלף סמוך לקורה. בדקה ה-67 חילוף אחרון בפ"ת כשנכנס שחר בלילטי במקום איאד חוטבה.

ריקן מול אברבנל. המגן פרץ מצוין ומסר לדה לה האסה, שהחמיץ (גיא בן זיו)
ריקן מול אברבנל. המגן פרץ מצוין ומסר לדה לה האסה, שהחמיץ (גיא בן זיו)

בדקה ה-72 יצא עמית בן שושן ובמקומו נכנס טוטו תמוז. בדקה ה-76 הזדמנות טובה להפועל פ"ת כשכדור קרן הגיע היישר לראשו של באשירו הלא מכוסה, אבל החלוץ נגח גרוע ממצב מצויין החוצה. בדקה ה-78 קיבל תמוז כדור 25 מטרים מהשער, הסתובב על אברבנל, התגבר על גל כהן ומ-20 מטרים בעט טיל שנעצר רק במשקוף. בדקה ה-82 ניסה סלמי את כוחו מחוץ לרחבה אך הכדור הלך בסמוך לשערו של הרוש.

סלמי מול בנאדו (גיא בן זיו)
סלמי מול בנאדו. החלוץ ניסה להשיג גול ניחומים לקבוצתו לקראת הסיום (גיא בן זיו)

בדקה ה-83 חילוף אחרון בבית"ר כאשר ג'וניור ויסה, ששיחק בשנה שעברה בפ"ת, נכנס במקום אבירם ברוכיאן. עד לסיום הגיעו שתי הקבוצות לאזור הרחבה אבל לא הצליחו ליצור מצבי כיבוש ממשיים והמשחק הסתיים ב-0:3 חלק וקל.

גרשון, תמוז, בנאדו וריקן חוגגים לאחר המשחק (קובי אליהו)
גרשון, תמוז, בנאדו וריקן חוגגים לאחר המשחק (קובי אליהו)

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד (פאולו דה לה האסה, 64), אבירם ברוכיאן (ג'וניור ויסה, 83), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 72), ברק יצחקי.

הפועל פ"ת: שניר דורי, איאד חוטבא (שחר בלילטי, 67), גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו, עידן סרור, קובי דג'אני, תומר בן חיים (איימן אבו סלאח, 46), ג'יימס לומל (אלי אברבנל, 46), אוסמן באשירו, אלנתן סלמי.

בית"ר דורסת את הפועל פ"ת

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס