יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-21 28מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

הדרך להשעיה - מה עובר על טוטו תמוז?

לאחר עזיבתו של יצחקי היה אמור הכישרון היוקרתי לפרוץ, אלא ששום הביא עוד חלוץ זר, טוטו הוחלף מול אשדוד ואיבד את העשתונות. בית"ר: "טוטו חוצפן"

|
טוטו תמוז. מה עובר עליו?
טוטו תמוז. מה עובר עליו?
עם שכר של 60 אלף ש"ח בחודש, עם אמא דואגת, אוהבת ותמיד מגוננת, עם סוכן שחקנים שיכול לעזור לך להפוך חלום למציאות ולהביא אותך לאירופה ועם העובדה שאתה מתעורר כל בוקר כשחקן של הקבוצה הטובה ביותר בארץ, מה כבר צריך יותר?

האמת כלום. כשמנסים לבדוק מה עובר על טוטו תמוז בשבועות האחרונים קשה להסביר מה חשב לעצמו הילד כשהחליט לפתוח את הפה נגד המאמן שלו, הרי עוד לא היה מקרה בו שחקן שיצא נגד המאמן שלו קיבל על כך קרדיט, טפיחה על השכם ואיזו מילה טובה, להיפך.

זה לא סוד שמאז שברק יצחקי עזב את בית"ר חשב טוטו תמוז לעצמו: "עכשיו הגיע תורי", ברק עזב וטוטו ראה את עצמו באופן טבעי נכנס למשבצת שלו, פותח בהרכב לצידו של רומולו ומתחיל את העונה האמיתית שלו לשנת 2007/08 בשליש השני של הליגה, שום חשב אחרת.

אחרי עזיבתו של יצחקי לגנק החלו בבית"ר בחיפושים קדחתניים אחרי קשר/חלוץ שיסתום את החלל שהותיר יצחקי בחוד, חיפשו, מצאו והחתימו, פרואני בן 22, ג'וניור ויסה שמו.

החלוצים של בית"ר, חן עזריאל, עמית בן שושן וטוטו תמוז הבינו ששום דבר לא השתנה, ברק עזב, ויסה בא, "נצטרך להילחם עכשיו עוד יותר על חולצת ההרכב, בכל זאת הביאו שחקן זר בדיוק למשבצת שלנו" אמרו לעצמם.

לא אהב את החילוף
לפני המשחק מול בני סכנין קיבל טוטו תמוז את ההודעה שהוא פותח בהרכב: "אני רוצה שתראה לי את מה שאתה עושה באימונים" אמר המאמן לתמוז שעלה לשחק, נפצע והוחלף.


טוטו תמוז עם הכדור. שום משקיף
טוטו תמוז עם הכדור. שום משקיף

שבוע לאחר מכן שוב תמוז קיבל את חולצת ההרכב ואת הקרדיט משום. רק כשהתבקש להתחלף בדקה ה-76 עם עמית בן שושן שנושך שפתיים על הספסל, תמוז התעצבן, זרק את החולצה ליד הספסל של בית"ר, ולאחר מכן צוטט כמי שמבקר באופן אישי ומקצועי את המאמן.

תמוז התפוצץ. זה לא סוד שתמוז הוא אחד השחקנים היקרים שהגיעו לבית"ר בימים שוולדימיר שקלאר ודודו דהאן בנו את הקבוצה. בבית"ר ראו בכישרון של תמוז נכס והחליטו לוותר על ליאור אסולין ולהביא את הטאלנט מפתח תקוה.

הסקאוט הגיע לחינם
את השחקן ריפדו במשכורת גבוהה וראו בו יהלום שיצטרך לעבור ליטוש שנתיים שלוש ואז יעבור לשחק באירופה. סוכנו של תמוז, רונן קצב, שמייצג לא מעט משחקני האלופה קיבל פניות לא מעטות בנוגע לטוטו, האחרונה מקבוצת בולטון האנגלית ששלחה מספר פעמים סקאוטים לראות את תמוז מקרוב.


ברק יצחקי. פינה מקום בחוד
ברק יצחקי. פינה מקום בחוד

הבעיה היתה שתמוז קיבל מעט דקות משחק. כשברק יצחקי שיחק, הוא בקושי ראה דשא וכשהאחרון עזב לבלגיה, עמית בן שושן הועדף על פניו שבועיים ברציפות והסקאוט שהגיע במיוחד בשביל לראות את תמוז בפעולה הסתפק במעקב שבועי שהסתכם במקסימום עשר דקות בכל משחק.

את טוטו זה הרגיז, את אורית תמוז אולי אפילו יותר. האמא פתחה את הפה נגד המאמן אחרי המשחק בהרצליה כשצוטטה אומרת ביציע: "אני אגמור את שום לפני שהוא יגמור את הבן שלי", בבית"ר החליטו להחליק את זה: "זו אמא של טוטו אמרה את זה, לא השחקן עצמו, לא נעניש אותו על מה שאמא שלו אומרת", הגיבו בבית"ר.

בית"ר: לא ראינו את רומולו פותח את הפה
אבל במקרה האחרון שבו תמוז דיבר נגד חבריו ונגד המאמן החליטו בבית"ר להגיב, הפעם כבר לא יכלו להבליג. העונש: השחקן נקנס והושעה לשבוע מהמועדון. בבית"ר מאוכזבים מטוטו, לא מבינים את התגובה שלו אחרי החילוף באשדוד, לא מבינים איך שחקן שזוכה לאמון מהמאמן שלו ומקבל את חולצת ההרכב שבועיים ברציפות מתעצבן בהפגנתיות כשהוא מוחלף בדקה ה-76.


רומולו. לא פתח את הפה (ניר בוקסנבאום)
רומולו. לא פתח את הפה (ניר בוקסנבאום)

"רומולו, שחקן שעשה משהו בכדורגל, היה מוחלף בתחילת העונה כמעט כל משחק בדקה ה-60", אומרים במסדרונות בית וגן וממשיכים עם הדוגמאות: "עידן טל ישב על הספסל ולא פתח את פה, כך גם אלברמן ועוד שחקנים, תומר בן יוסף שנחשב לשחקן מצוין לכל הדעות לא חשב לרגע לצאת נגד המאמן בגלל שהוא לא משחק, אנחנו לא מבינים את טוטו, הוא חוצפן".

אם עד עכשיו טוטו היה צריך לעבוד קשה כדי לראות דשא, מעכשיו הוא יצטרך להזיע הרבה יותר על מנת לשוב לרוטציה של יצחק שום בהרכב. החלוץ יצטרך בראש ובראשונה לשקם את היחסים שלו עם המאמן יצחק שום ועם החברים בקבוצה שכנגדם הוא צוטט ורק אז לחשוב על כדורגל.

מכל הפסטיבל סביב טוטו תמוז יש גם מי שמפיק לקחים, השבוע החליטו ההורים של חן עזריאל, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן לגזור על עצמם שתיקה, אחרי השטות של אורית תמוז, את מה שהם חושבים הם כבר ישמרו לעצמם.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */