יום שבת, 20.04.2024 שעה 14:01
ארי שמאי

צעדי המשמעת של הרס"ר אביטן לא הועילו

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: ניסו יראה את הדלת בנובמבר ולא את החלון בינואר. האחים ניסנוב הוכיחו שאין להם מושג בענף, למאמן הבא לא יהיה קל לשקם

אז מסתבר שצעדי המשמעת שנקט השבוע הרס"ר ניסו אביטן לא הועילו. לא השבתת הטלפונים, לא האיסור על הפינג פונג, וגם האמברגו על הארוחות, לא גרמו להפועל ת”א לשחק פתאום כדורגל. זה היה באמת משונה להווכח שניסו העדין והרהוט, התחפש פתאום לשריף, וחשב שכמה עונשים והרצאה של גיבור ישראל זיו שילון, יעזרו לקבוצה הדהוייה שהוא והניסנובים בנו בקיץ. "נקווה להתחזק בחלון ההעברות של ינואר", לחש אביטן בעצב בסיום, ואיך שזה נראה עכשיו, הוא יראה את הדלת בנובמבר, ולא את החלון בינואר.

נראה שגם אביטן יודע היטב שהיה זה המשחק האחרון שלו באדום, אחרת לא היה עוקץ את הניסנובים ומספר שלא הוא חירב את הפועל תל אביב. מצד שני, למאמן הבא לא יהיה קל לשקם את ההריסות בחודש הקרוב. מילא המשחק נגד בית"ר, מילא הדרבי המפחיד, במחזור הבא אמורה הפועל ת”א לשחק נגד קריית שמונה, שלמאמן שלה, זה שייצב את הקבוצה בעונה שעברה, יש חשבון פתוח עם הניסנובים שחולמים בלילה שהם מבינים כדורגל כמו עמוס לוזון או אלי טביב לפחות. ובאמת מה היה דחוף לניסנובים להסתכסך עם רפואה, שבתקופתו לפחות הייתה הגנה יציבה, ומחזות כמו מופע השחייה האומנותי של אבו עביד בשער השוויון של מכבי חיפה, היו שכיחים פחות. ניסנובים היזהרו, רפואה מחכה לכם, הוא בטוח זוכר שאתם סיפרתם לכולם ש”לא המאמן הוא שיבנה את הקבוצה בעונה הבאה".

ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)ניסו אביטן (רדאד ג'בארה)

הבעלים של הכדורגל בארץ מחולקים לשניים. אלו שנותנים את הכסף סטייל הסגולים של פעם וגולדהאר, ומשאירים את הניהול הספורטיבי לאנשי מקצוע, לעומת אלו שבגלל ששיחקו בנוער של עליה כפר סבא או בית"ר פתח תקווה, חושבים שסר אלכס פרגוסון הוא פראייר לידם. את הקבוצה השנייה, כפי שנרמז כאן בפסקה הקודמת, מייצגים טוב מכל האדונים עמוס לוזון ואלי טביב, שבאמת מבינים כדורגל, ולמרבה הצער הניסנובים, שהוכיחו בשנים האחרונות שכנראה אין להם מושג בענף. אז תשמעו לי איציק ושרון, באמת תודה שבאתם, נמאס כבר להגיד שהצלתם, אבל למאמן הבא תנו בבקשה לעבוד. אחרת גם הוא יגיד שאתם חירבתם את הקבוצה.

וברכות לעומרי אלטמן הדומע, על השער הראשון, נאה לכשעצמו, שהגיע אחרי מהלך יפה, אבל לא של כדורגל, אלא של פינג פונג. טוב, ניסו אסר על השחקנים שלנו לשחק פינג פונג, אבל לא על ההגנה של מכבי חיפה.

האחים ניסנוב (חגי מיכאלי)האחים ניסנוב (חגי מיכאלי)

ואל תספרו לי שהמחצית הראשונה של הפועל הייתה טובה, גם בה בקושי עברנו את החצי, ובכל פעם שהכדור הגיע להגנה שלנו, במקום לנסות לפתח איזו התקפה מסודרת או לצאת למתפרצת, הכדור עף למעלה בתקווה שאיזה בלם של חיפה יחליק ואיזה חלוץ שלנו יצליח להגיע אליו. וזו הבעיה שלנו ניסו, והתרופה היא בטוח לא צעדי משמעת של בסיס טירונים. מומלץ למאמן הבא של הפועל לעבוד קשה באימונים, זה עשוי להועיל יותר מהחרמת טלפונים. בהצלחה לך, המאמן הבא, רק אל תשמע לעצות של הניסנובים, כבר הסברנו שאלי טביב הם לא.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים