יום שלישי, 16.04.2024 שעה 09:56
ארי שמאי

גם מול 9 שחקנים הפועל לא הייתה מבקיעה

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: אביטן טען שנראנו טוב, כנראה שמכביסט ערך את התקציר והשמיט את כל המצבים. וגם: הניסנובים ותאמינו או לא, ברכות לחולדאי

1. הייתה לנו מחצית שנייה טובה, סיפר לנו ניסו אביטן מיד בסיום המשחק, ושוב חייבים לתמוה אם אנחנו והוא צפינו באותו המשחק. מה יש להם למאמנים בכלל ולאלו של הפועל בפרט, שהם מישירים כך מבט למצלמה ומוכיחים לכולם שבוחן המציאות שלהם לקוי. שיחקנו טוב ניסו? אז כנראה מי שערך את התקציר הוא מכביסט חסר בושה שהחליט להעלים את כל ההזדמנויות של הפועל. ולא ניסו, בעיטה חופשית מחצי מגרש שדני עמוס כמעט הצליח להבקיע, לא נחשבת הזדמנות, וההתנפלות שלך על צוות השיפוט שלא הוסיפו עוד דקה או שתיים מגוחכת, כי גם מול תשעה שחקנים של נתניה לא היינו מבקיעים. ודי כבר עם זה שחסר לנו חלוץ, מחצי מגרש גם רונאלדו לא היה מצליח להכניס לדני עמוס.

2. בהפועל של השנה לא חסרות "פיגורות". עומר דמארי הוא פיגורה, מאור בוזגלו הוא פיגורה, וגם עומרי אלטמן הוא פיגורה, אחרת הוא לא היה משחק באולימפיאוקס, או שבעצם הוא לא שיחק בפנתינאייקוס, לכו תדעו. מצד שני חסרים בהפועל של השנה שחקנים צעירים, חדים, כאלו שבמהלך אחד יכולים לשנות התקפה ומשחק. ביציע דיברו שאולי אינברום, פיגורה בפוטנציה, צריך לעלות לפני מוטי ברשצקי, שגם הוא וגם אבא שלו היו פיגורות בקבוצה המרגשת של הפועל רמת גן.  

מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו (רדאד ג'בארה)

ועם קבוצה דלה כזו, לא פלא שניסו התגאה בזה שלא ספג, ואפשר גם להציע לו שדרוג של המשפט. לא סתם לא ספגנו ניסו, אפילו עצרנו את רצף ההפסדים המביש של גביע הטוטו, שהביאו לנו את ההישג המרגש שמעט קבוצות יכולות להתגאות בו. מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב, מרובה הפיגורות, שאתה והניסנובים בניתם, הצליח לסיים במקום האחרון בגביע הטוטו של עונת 2019/20. נקווה שנשתפר ניסו, כי לסיים במקום האחרון בליגה לא יהיה מרגש בכלל.

3. והנה הניסנובים, אנחנו מגיעים אליכם. הראשון אני הרי לומר שהצלתם את המועדון, אבל מאז עברו כבר כמעט אלף של ימי חסד. אז נכון שאתם משלמים את השכר בזמן, וזה ראוי לציון, ונכון גם שאדמיניסטרטיבית הקבוצה מנוהלת יפה, אבל הניהול המקצועי, איך נומר זאת בעדינות, הוא לא פיגורה בכלל. כי כשהקבוצה מתחזקת בשבועיים האחרונים בשני שחקני סגל שלה, זה נראה רע, וכשאתם מחליפים מאמן כי לא הסתדרתם איתו ורציתם לקבוע את הרכש לבד נראה רע אפילו יותר, ואם זה ימשיך ככה, לא מן הנמנע שגם בעמדת המאמן נתחזק בקרוב במישהו מהסגל. כן מסתדרים עם רפואה, לא מסתדרים איתו, שלושתינו יודעים שאם תרצו להחליף מאמן, רפואה תהיה אופציה לא רעה עבורכם, הרי ממילא אתם אמורים לשלם לו. ביהלומים אתם בטוח פיגורות, בכל הקשור לניהול מקצועי של קבוצת כדורגל, לגמרי לא.

האחים ניסנוב (חגי מיכאלי)האחים ניסנוב (חגי מיכאלי)

4. ואחרי שאמרנו שהניסנובים הצילו את הקבוצה, יש גם לשבח אותם על כך שהם שומרים על תקציב שפוי, ומודיעים שהקבוצה "על המדף", והם מחכים לטייקון. מצד שני יש לבעלים מר גרינברג, שבראיון לרדיו הודיע שהם מצפים לקבל ארבעים מיליון שקלים על הקבוצה כי "אם יגיע רוכש שיתחייב על תקציב של שבעים מיליון ש”ח למה שלא ישלם ארבעים", כי מדובר בחוצפה שאינה מתאימה למי שמגדיר את עצמו כאוהד הקבוצה, בעיקר כשנזכרים כמה שילמו הבעלים החדשים על הקבוצה. אוהד אמיתי, לידיעת הניסנובים, תושב וגרינברג, אינו יכול לספסר בקבוצתו, אפילו אם הוא פיגורה בעסקים.

5. היד שלי רועדת כשאני מקליד את השורה הזו, אבל יש לברך את ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, על הקמת מתקן נהדר באיחור של מספר חודשים בלבד, שבישראלית מדוברת זה נקרא בזמן. ותפסיקו לבכות שאין גג, כי כמעט שאין גשם, ואל תתנפלו על זה שאין מקומות חנייה, בשביל זה אלוהים וחברת דן בראו את קו 18. שבוע טוב ניסו, אוהבים אותך וסומכים עליך, תן בראש באשדוד.

רון חולדאי (רדאד ג'בארה)רון חולדאי (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים