יום חמישי, 25.04.2024 שעה 03:30

החיזוק של סולומון

הכוכב הישראלי של פולהאם אמנם נותח וייעדר בתקופה הקרובה, אך הוא זוכה לתמיכה מחברתו דנה שנמצאת איתו בלונדון: "אין לי ספק שתעבור את זה, אתה הכי חזק!"

|

פציעות הן לצערנו חלק גדול מעולם הספורט ואפילו בלתי נפרד ממנו, אך מה קורה כשליגיונר נפצע קשה ונמצא רחוק מהבית?

מנור סולומון (אינסטגרם)מנור סולומון (אינסטגרם)

אז כמו שכולם כבר יודעים, אחרי שפתח את העונה החדשה והמרגשת שלו בפולהאם שבליגה האנגלית, מנור סולומון נפצע יום לאחר הבכורה שלו בקבוצה והודה שאלה היו ימים קשים מאוד עבורו. סולומון נכנס לניתוח בברכו לאחר שנפצע באימון פנימי של הקבוצה וייעדר לכמה חודשים. נזכיר שסולומון נמצא באנגליה ולא מוקף בסביבתו המוכרת שבארץ, אך מי ששהתה לצידו כל הזמן הזה היא כמובן לא אחרת מאשר דנה וושצינה, זוגתו של השחקן.

תומכת מקרוב. מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)תומכת מקרוב. מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)

״כמה רגש יש בספורט הזה״, כתבה דנה. ״יום אחד אתה מרגיש על גג העולם ויומיים אחר כך אתה צריך ניתוח. לא ככה דמיינו את ההתחלה פה, אבל לצערנו פציעות הן חלק מהמקצוע ואין לי ספק שתעבור גם את זה ותחזור חזק וטוב יותר. אני גאה בך חיים שלי אתה הכי חזק שיש ואני תמיד איתך! (אין ברירה אחרת עכשיו שהוא לא יכול לעשות כלום לבד…)״. אז אנחנו נאחל החלמה מהירה למנור ושתחזור כמו אריה להמשיך לעשות לנו כבוד בגולה!

בטוחה שיעבור את זה. דנה וושצינה ומנור סולומון (אינסטגרם)בטוחה שיעבור את זה. דנה וושצינה ומנור סולומון (אינסטגרם)
ואנחנו מסכימים איתה. מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)ואנחנו מסכימים איתה. מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)
יחזור חזק יותר! מנור סולומון (אינסטגרם)יחזור חזק יותר! מנור סולומון (אינסטגרם)
בינתיים הם ייהנו מהזמן המשותף בלונדון. מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)בינתיים הם ייהנו מהזמן המשותף בלונדון. מנור סולומון ודנה וושצינה (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה