יום חמישי, 25.04.2024 שעה 17:14

שגרירת ישראל

ניקולה וורד, זוגתו של הכדורסלן רום גפן, מצאה תמונה של עצמה על מדף בחנות בחו"ל: "הפתעה מרגשת"

|

כמה פעמים קרה לכם שנסעתם לחו"ל לנפוש עם המשפחה, עצרתם לקנות משהו באחת החנויות ופתאום ראיתם… תמונה של עצמכם? אנחנו מכירים מישהי שזה קרה לה ממש היום!

מפורסמת. ניקולה וורד (אינסטגרם)מפורסמת. ניקולה וורד (אינסטגרם)

אז רק לא מזמן חזרו הכדורסלן רום גפן שמשחק בהפועל גלבוע/גליל וזוגתו בשנים האחרונות הדוגמנית ניקולה וורד, מחופשה באי כריתים שביוון יחד עם כל משפחתה המורחבת של ניקולה. את הזוג החופשה המפנקת הזו כנראה לא ממש סיפקה כי אחרי שבוע חלומי באי השניים לא הספיקו לפרוק את המזוודות וכבר נחתו בלונדון והפעם עם ההורים של גפן לטיול משפחתי נוסף.

חופשה כפולה. רום גפן וניקולה וורד (אינסטגרם)חופשה כפולה. רום גפן וניקולה וורד (אינסטגרם)

ההבדל מהחום של יוון לקור של לונדון עשה את שלו ואת כל בגדי הים החליפו סווצ'רטים וחליפות ארוכות ומחממות. למרות שסימני השיזוף עדיין מעטרים את גופם של וורד וגפן, היא העלתה סטורי של השמיים האפורים באנגליה וכתבה: "משום מה חשבתי שביולי כבר תהיה שמש".

ציפתה לחום. ניקולה וורד (אינסטגרם)ציפתה לחום. ניקולה וורד (אינסטגרם)

בעקבות האכזבה נכנסו הכדורסלן והדוגמנית לשופינג באחת מרשתות הפארם ושם גילו להפתעתם את דמותה של ניקולה לעיניי כל! על מדף של חברת הקוסמטיקה והטיפוח eucerin הבריטית התנוססה תמונתה של הפרזנטורית הישראלית והשניים מיהרו לתעד, היא כתבה: "אין שמש אבל יש אותי, בכל סניפי boots מסתבר, איזו הפתעה מרגשת!" ורום פרגן: "בכל מקום". אין מה להגיד - גאווה ישראלית!

כבוד. ניקולה וורד (אינסטגרם)כבוד. ניקולה וורד (אינסטגרם)
"בכל מקום". ניקולה וורד (אינסטגרם)"בכל מקום". ניקולה וורד (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה