יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:53

ורד ולאפורטה בשת"פ

שחקן הפועל ת"א מפתח סטארט אפ עם נשיא ברצלונה: "למידה מכוונת של ספורטאים עם השחקנים המובילים בעולם"

|

בזמן שכדורגלנים שונים נוסעים לחופשות ונופשים בחו״ל, יש שחקן אחד שנסע גם הוא אך למטרה אחרת לגמרי…

כידוע, מעבר להיותו כדורגלן, עידן ורד שחקן הפועל ת״א הוא גם איש עסקים מן השורה הראשונה. כפי שסיפרנו לכם כאן בגליצ׳ים בעבר, הוא מייבא לארץ (יחד עם חברת ונדום) מוצרים של המותג בולר ודואג לפנק את חבריו מליגת העל במתנות, ולאחרונה הוא גם מפתח סטארט אפ מדהים בשם סקילסט יחד עם לאפורטה, נשיא מועדון הכדורגל של ברצלונה.

יוזמה עם לאפורטה. ורד והמותג בולר (אינסטגרם)יוזמה עם לאפורטה. ורד והמותג בולר (אינסטגרם)

סקילסט פיתחה אפליקציה שמציעה לילדים ונוער אימוני כדורגל ממוקדים עם השמות הגדולים ביותר כמו בופון, ואן דייק, פברגאס ועוד… והיא הוקמה ע״י נועם חכמון שסיפר בעבר לכלכליסט: ״מבחינתנו עידן ורד הוא כמו אנדראה פירלו או אנדרס אינייסטה, מישהו שכולם אוהבים, ומכאן שיתוף הפעולה איתו. אצלנו לא מסתפקים בקורס אחד אלא נותנים עומק ורוחב על כל כישור של כל שחקן. משחקן מתחיל עד שחקן מנוסה, לתת לכל אחד צ'אנס ללמוד כישורי כדורגל משחקן כדורגל״.

עידן ורד (אינסטגרם)עידן ורד (אינסטגרם)

אז אנחנו תפסנו את עידן באמצע נסיעה להולנד לפגישה עסקית וזה מה שהוא סיפר לנו: ״באתי ל-24 שעות למשרדים של 433 שהם שותפים שלי בסטארט אפ, נפגשתי כאן עם המנכ״ל והבעלים של החברה. זה בתחום בספורט, זו למידה מכוונת של ספורטאים, זה עולמי וגלובלי עם השחקנים המובילים בעולם שהם מעבירים את השיעורים״.

נועם חכמון ועידן ורד (אינסטגרם)נועם חכמון ועידן ורד (אינסטגרם)

אז אנחנו כמובן נמשיך לעדכן אתכם בכל ההתפתחויות בנושא ונאחל לעידן בהצלחה גדולה!

בהצלחה! עידן ורד (אינסטגרם)בהצלחה! עידן ורד (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה