יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:08

מה-NBA לירושלים...

כולנו ראינו את ריי אלן מתרגש מהביקור בישראל, אבל משה אלמסי שעובד בבית"ר סידר לו היכרות עם עיר הבירה. אז מה היה לו לומר? צפו

|

אם גם אתם טיילתם לאחרונה בארצנו הקטנטנות ונתקלתם באדם מוכר, מקווים שהצלחתם לעשות איתו לפחות סלפי, כי אנחנו מכירים מישהו שהשיג אפילו הרבה יותר…

אגדת הנ.ב.א. ריי אלן מבקר בישראל

אז לאחרונה ביקרה בארץ אישיות מוכרת בהחלט, אחת כזו שקשה לפספס! אנחנו מתכוונים כמובן לריי אלן, כדורסלן העבר וכוכב ה-NBA, שהגיע לביקור וחרש את הארץ לאורכה ולרוחבה. לאחר שבילה בתל אביב ובצפון הארץ, חבר משותף חיבר בינו לבין משה אלמסי שעובד בבית״ר ירושלים כדי שיכיר לו מקרוב את עיר הבירה.

ריי אלן ומשה אלמסי בארץ הקודש (מערכת ONE)ריי אלן ומשה אלמסי בארץ הקודש (מערכת ONE)

“הסתובבנו ברחובות ירושלים, אבל רוב הזמן בילינו בשוק”, סיפר לנו משה. “עצרנו במקומות השווים של האוכל והוא נהנה בטירוף. אני הכרתי לו את אזור מרכז העיר והשוק בעיקר, למקומות הקדושים וליד ושם כבר היה לו מדריך. הוא קיבל ים של אהבה ברחובות, נהנה מאוד כמו שהוא חשב שהולך להיות ובעיקר היה מופתע מהאהדה שהוא קיבל בכל מקום”.

"קיבל ים של אהבה". ריי אלן ומשה אלמסי (מערכת ONE)"קיבל ים של אהבה". ריי אלן ומשה אלמסי (מערכת ONE)

בפעם הבאה נשמח להזמנה, כדי לקבל גם סלפי עם ריי אלן וגם ליהנות מבקלאווה טובה.

מחכים לפעם הבאה! ריי אלן ומשה אלמסי (מערכת ONE)מחכים לפעם הבאה! ריי אלן ומשה אלמסי (מערכת ONE)
הרוויח יותר מסלפי... (מערכת ONE)הרוויח יותר מסלפי... (מערכת ONE)
עם מדריך! (מערכת ONE)עם מדריך! (מערכת ONE)

בתוך כך, שחקני בית"ר ירושלים הגיעו לקניון הדר בירושלים לרגל פתיחה חגיגית של חנות המותג האיטלקי ריפליי. בין השחקנים שהפגינו נוכחות: נתנאל דלויה, מיכאל אוחנה והקפטן אופיר קריאף ועוד.

אופיר קריאף (ארנון בוסאני)אופיר קריאף (ארנון בוסאני)

הקפטן קריאף אמר: "ריפליי הם שותפים אמיתיים לדרך של בית"ר ירושלים ושמחנו להיות כאן. מדובר במותג איכותי, שאנחנו כקבוצה מקבלים ממנו הכל ותמיד באהבה ואני ממליץ לכולם להגיע וליהנות מהאווירה ומהאיכות. כיף להגיע גם לקניון הדר המתחדש, וגם אני עצמי מאמין בו והקמתי כאן עסק". 

אוחנה, דלויה ואוחנה בקניון הדר (ארנון בוסאני)אוחנה, דלויה ואוחנה בקניון הדר (ארנון בוסאני)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה