יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:13

סוף טרגי...

שי זהבי נפרדה מחבר המשפחה והמקעקע גיא אמאריו ז"ל, שנפטר בנסיבות מצערות

|

אם גם אתם ראיתם בסוף השבוע האחרון את הסטורי הזה של שי זהבי, לא הבנתם מה קרה ולא היה לכם את מי לשאול - אנחנו כאן עם התשובות, ויש לציין שהפעם הן טרגיות למדי.

הסטורי העצוב של שי זהבי עם גיא אמאריו ז"ל (אינסטגרם)הסטורי העצוב של שי זהבי עם גיא אמאריו ז"ל (אינסטגרם)

אז שי העלתה תמונה עם המקעקע שלה ושל בעלה ערן זהבי וכתבה: ״נוח על משכבך בשלום חבר יקר״. מדובר בבחור צעיר כמובן והרבה מכם תהו מה קרה שם ומה הסיפור, אז אנחנו מביאים לכם את כל הפרטים.

שמו גיא אמאריו ז״ל שהיה בעל סטודיו לקעקועים וקעקע את מיטב האנשים המוכרים בישראל, ביניהם גם את הזוג זהבי כמובן. לאחרונה חלה אמאריו ואת גופו תקף חיידק שלבסוף גם הגיע למוח. גיא שהה בבית החולים שיבא תל השומר במשך כמעט שנה ולמרות שבשבועות האחרונים הוא החלים ויצא מכלל סכנה, הוא ניכנס לדיכאון עמוק ולבסוף נפטר בצער גדול.

הסיפור העצוב מאחורי הסטורי של שי. גיא אמאריו ז"ל (אינסטגרם)הסיפור העצוב מאחורי הסטורי של שי. גיא אמאריו ז"ל (אינסטגרם)

הדיכאון הגיע לאחר ששהה תקופה ארוכה בבית החולים וכשיצא, גילה שאין לו לאן לחזור. הוא ביקש תרומות (כשהוא בעצמו כל חייו תרם בעיקר לחיות וכלבים) כדי לשקם את הסטודיו והעסק שלו ואמר שאין לו לאן לחזור. ״אני, שכל חיי תרמתי, בעיקר להולכים על ארבע, צריך עזרה שתציל אותי״, כתב גיא ז״ל בעמוד הפייסבוק שלו בחודש אפריל האחרון.

״אחרי כמעט שנה בתל השומר, אין לאן לחזור לבית ולעסק וכן אני חייב את העזרה שלכם, בבקשה תתרמו לי כל אחד כמה שיכול כל שקל מבורך״. הסוף העצוב ידוע, וגם שי זהבי לא שכחה לציין את ההיכרות עם האיש המיוחד שהלך בטרם עת. מכאן אנחנו מחזקים את משפחתו ומקווים שלא ידעו עוד צער.

מחזקים את משפחתו. גיא אמאריו ז"ל (אינסטגרם)מחזקים את משפחתו. גיא אמאריו ז"ל (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה