יום שישי, 19.04.2024 שעה 04:54

כשמגיע - מגיע

נבחרי העונה של ארגון השחקנים בשיתוף ONE קיבלו פרסים מיוחדים: מי הגיעו עם בנות הזוג ומי התרחקו מאור הזרקורים?

|

האירוע הגדול של השנה כבר מאחורינו, הדגלים קופלו, השטיח האדום הוחזר לארון ואת הקונפטי כבר ניקו מהרצפה. אבל לא נשאיר אתכם בלי המידע החשוב באמת על ערב הגאלה הנוצץ שעבר על כוחותינו!

נבחרי העונה בליגת העל (חגי מיכאלי)נבחרי העונה בליגת העל (חגי מיכאלי)

אז אתמול סוף סוף נערך טקס נבחרי העונה של ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל 2022 בשיתוף ONE אחרי חודשים של הכנות וציפייה ואנחנו היינו שם! מי שפספס את השידור החי בערוץ 50 ואת העדכונים השוטפים באינסטגרם של גליצ׳ים - אנחנו גם כאן כדי להשאיר אתכם בעניינים. על השטיח האדום בדרכם לבר השתייה צעדו מגדולי שחקני ליגת העל, מאמנים ושחקני עבר, ובפנים חיכתה להם קבלת פנים עם קייטרינג מפנק.

יצאו עם פרסים. צ'ירון שרי, ניר אלון, עומר אצילי ומושיקו מישאלוף (חגי מיכאלי)יצאו עם פרסים. צ'ירון שרי, ניר אלון, עומר אצילי ומושיקו מישאלוף (חגי מיכאלי)
קארין סנדל (לילך וויס-רוזנברג)קארין סנדל (לילך וויס-רוזנברג)
איתמר שבירו ונטע על השטיח האדום (מערכת ONE)איתמר שבירו ונטע על השטיח האדום (מערכת ONE)
עומרי גלזר ושירה על השטיח האדום (חגי מיכאלי)עומרי גלזר ושירה על השטיח האדום (חגי מיכאלי)

ג׳וש כהן הגיע ללא הארוסה, גם שון גולדברג בא לבדו כמו גבי קניקובסקי. אבל מי שפרגן לנו בנוכחות הצד היפה שלידו הם עומר אצילי שהגיע עם אור, צ׳ירון שרי שבא עם אסליי, מיגל ויטור עם טניה, איתמר שבירו עם נטע וכמובן עומרי גלזר שהגיע עם הארוסה שירה. לאחר מכן נכנסו האורחים לטקס והחמיאו לזוכים ואז חזרו להתפנק בשלב הקינוחים…

זר העונה בפעם השנייה ברציפות. צ'ירון שרי (חגי מיכאלי)זר העונה בפעם השנייה ברציפות. צ'ירון שרי (חגי מיכאלי)
למישהו היה ספק? ברק בכר מאמן העונה (חגי מיכאלי)למישהו היה ספק? ברק בכר מאמן העונה (חגי מיכאלי)

כולם פרגנו לעוקבי גליצ׳ים בברכה במיוחד בשבילכם ושיתפו פעולה ברצון, אך נתקלנו גם בכמה ביישנים כמו אור אצילי שהעדיפה להישאר רחוק מאור הזרקורים ודני עמוס שהתחמק באלגנטיות. אז את התוצאה תוכלו לראות כמובן באינסטגרם שלנו glitchim_one, מחכים לכם שם!

יש דאבל. עומר ואור אצילי עם הפרסים (עמרי שטיין)יש דאבל. עומר ואור אצילי עם הפרסים (עמרי שטיין)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה