יום חמישי, 25.04.2024 שעה 01:46

סופר-רוסו

גיבור היום: שחקן העבר סייע לחלץ שני מבוגרים שחוו תאונה קטלנית באיילון. צפו

|

בתקופה לחוצה זו שתוקפת את מדינתנו, אנחנו לפעמים גם שוכחים שבין כל הפיגועים והמצב הבטחוני יש לנו אויב נוסף - הכביש. היום בבוקר אירעה תאונה קטלנית ונוראית ואת מי שהיה שם כדי לעזור והפך לגיבור של היום - אתם מכירים היטב.

ג'ובאני רוסו מחלץ נהג אחרי תאונה קשה

ג׳ובאני רוסו ואשתו מאיה נסעו עם רכבם ובכניסה לאיילון ראו בצד רכב הפוך. ג׳ובאני לא חשב פעמיים, עצר בצד וכשניגש לרכב ראה בפנים שני אנשים מבוגרים שוכבים לכודים. הוא החל לצרוח לכל עבר כדי שאנשים נוספים יעצרו ויעזרו ואכן זה קרה, ויחד עם אנשים נוספים רוסו הפך את הרכב ובעצמו שבר את החלון עם היד.

ג'ובאני רוסו. גיבור היום (מערכת ONE)ג'ובאני רוסו. גיבור היום (מערכת ONE)

מאיה סיפרה לנו: “הייתי בשוק. איזה גיבור בעלי. זה רק בגלל הדם הקרואטי שלו הוא הצליח לעשות את מה שעשה, אם לא הוא, אני לא רוצה לדעת איך זה היה נגמר”.

"בגלל הדם הקרואטי". רוסו מחלץ (מערכת ONE)"בגלל הדם הקרואטי". רוסו מחלץ (מערכת ONE)

ג׳ובאני בעצמו אמר לגליצ׳ים: “ראיתי את התאונה, עצרתי מיד בצד הדרך וראיתי שאף אחד לא ניגש, אז מחובתי לעצור כשאני רואה דבר כזה. רצתי וראיתי שני מבוגרים, ואני חייב לציין שאנשים ישר עצרו והתנדבו לעזור, זו הרוח הישראלית המאפיינת את כולם פה שישר כולם עוזרים. הצלחנו להפוך אותם וכשראיתי דם הבנתי שצריך לעזור כמה שיותר מהר אז הזעקנו את כוחות ההצלה”.

תהיו זהירים! (מערכת ONE)תהיו זהירים! (מערכת ONE)

אין ספק שג׳ובאני רוסו הפך לגיבור היום והגאווה ענקית, ולכם נזכיר לנהוג בזהירות ולנסוע לאט. הכביש הוא לא משחק, שמרו על עצמכם.

זירת התאונה. מפחיד (מערכת ONE)זירת התאונה. מפחיד (מערכת ONE)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה