יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:47

הצרות של ג'ורג'ינה

רגע לפני עליית הסדרה בנטפליקס, ג'ורג'ינה מתמודדת עם טענות קשות מצד משפחתה...

|

ממש רגע לפני עליית הסדרה אודותיה בנטפליקס והפרימיירה שצפויה להיערך ביום חמישי הקרוב, ג’ורג’ינה רודריגס, אשתו ההריונית (עם תאומים...) של כריסטיאנו רונאלדו, סופגת ביקורת קשה דווקא מצד משפחתה הקרובה.

כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה (אינסטגרם)כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה (אינסטגרם)

דודה של ג’ורג’ינה, חסוס, תקף את הדוגמנית ואמר: “אחרי שחורחה, אביה של ג’ורג’ינה, נעצר לאחר שהבריח סמים והוסגר לארגנטינה, אני טיפלתי בג’ורג’ינה ובאחותה ודאגתי לקנות להן בגדים, לשלם חשמל ומים, עשיתי הכל בשבילה, היא גרה איתי כנערה. אולי היא חושבת שהיא טובה מאיתנו עכשיו כשהיא חיה בתנאים שונים מאיתנו, ניסיתי ליצור איתה קשר אחרי שאבא שלה מת, כעסתי שהיא לא סיפרה לי את זה. כתבתי לכריסטיאנו בפייסבוק ‘יש לך את האישה הכי מרשעת לצידך, אם אתה רוצה לדעת יותר, צור איתי קשר ואספר לך’, אך הוא לא הגיב”.

ג'ורג'ינה רודריגס. טענות קשות (אינסטגרם)ג'ורג'ינה רודריגס. טענות קשות (אינסטגרם)

לידיה, דודתה של ג’ורג’ינה, גם ניסתה ליצור איתה קשר והתחרטה על כך: “כנראה שהיא החליפה את המספר ולא סיפרה לנו, עכשיו כל העולם יידע איזה כפוית טובה היא. אבא שלה חורחה, אחי, רצה למות איתנו, אבל היא לא ראתה לנכון לספר לנו על המצב שלו. מעולם לא התקשרתי לכריסטיאנו או ג’ורג’ינה או אף אחד, אני עובדת קשה ומפרנסת את עצמי ולא זקוקה לטובות, אבל הצורה בה היא מתייחסת למשפחה שלה נוראית, אבא שלה היה מתבייש בה על כך שהיא מתייחסת אלינו כך”.

ג'ורג'ינה רודריגס. התנתקה מהמשפחה (אינסטגרם)ג'ורג'ינה רודריגס. התנתקה מהמשפחה (אינסטגרם)

גם פטריסיה, אחותה למחצה של ג’ורג’ינה, יצאה כנגדה: “לבן שלי היה יום הולדת וביקשתי מג’ורג’ינה אם כריסטיאנו יכול לשלוח לנו חולצה חתומה בשבילו והיא מיד אמרה לא, שהיא לא הולכת להטריד אותו בזמן שהוא בחופשה”. 

ג'ורג'ינה רודריגס. גם אחותה נגדה (אינסטגרם)ג'ורג'ינה רודריגס. גם אחותה נגדה (אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה. צרות לפני עליית הסדרה בנטפליקס (אינסטגרם)כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה. צרות לפני עליית הסדרה בנטפליקס (אינסטגרם)
ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)
ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)
ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה