יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:20

החדשה של הכוכב

שחקן ברצלונה, פראן טורס, חשף זוגיות עם סירה מרטינס, בתו של מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה

|

אחרי שעבר במסגרת חלון ההעברות של ינואר ממנצ’סטר סיטי לברצלונה תמורת סכום המוערך בכ-55 מיליון אירו, שחקן הכנף של הקטלונים ונבחרת ספרד חושף את הזוגיות החדשה והמפתיעה שלו…

פראן טורס. זוגיות חדשה ומפתיעה (האתר הרשמי של ברצלונה)פראן טורס. זוגיות חדשה ומפתיעה (האתר הרשמי של ברצלונה)
פראן טורס. מתרגל במהרה לחיים בברצלונה (האתר הרשמי של ברצלונה)פראן טורס. מתרגל במהרה לחיים בברצלונה (האתר הרשמי של ברצלונה)

אז טורס, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-22, זכה לקרדיט מרשים ממאמנו בנבחרת ספרד, לואיס אנריקה, כאשר רשם 22 הופעות ו-12 שערים במדים הלאומיים של ‘לה רוחה’, כאשר כעת הוא חשף כי הוא מנהל זוגיות עם בתו הבכורה של לואיס אנריקה, סירה מרטינס.

סירה מרטינס. החדשה של פראן טורס (אינסטגרם)סירה מרטינס. החדשה של פראן טורס (אינסטגרם)
לואיס אנריקה ופראן טורס. ישפיע על מעמדו של פראן בנבחרת ספרד? (רויטרס)לואיס אנריקה ופראן טורס. ישפיע על מעמדו של פראן בנבחרת ספרד? (רויטרס)

פראן וסירה ניהלו קשר מרחוק עוד כאשר הכוכב הצעיר שיחק במנצ’סטר סיטי, כאשר כעת, לאחר שהשלים את מעברו לברצלונה, שניהם קרובים הרבה יותר והקשר פורח, כאשר פראן אף הגיע עם סירה, רוכבת סוסים מקצועית, לאחת מתחרויות הרכיבה שלה, בה היא זכתה במדליות זהב וארד.

סירה מרטינס. נחשפה (אינסטגרם)סירה מרטינס. נחשפה (אינסטגרם)
סירה מרטינס. הזוגיות פורחת (אינסטגרם)סירה מרטינס. הזוגיות פורחת (אינסטגרם)
סירה מרטינס. מה אבא יגיד? (אינסטגרם)סירה מרטינס. מה אבא יגיד? (אינסטגרם)
סירה מרטינס והסוס. פראן הגיע לתמוך (אינסטגרם)סירה מרטינס והסוס. פראן הגיע לתמוך (אינסטגרם)
סירה מרטינס ואבא לואיס אנריקה. מה הוא חושב על הזוגיות החדשה? (אינסטגרם)סירה מרטינס ואבא לואיס אנריקה. מה הוא חושב על הזוגיות החדשה? (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה