יום שישי, 26.04.2024 שעה 01:19

חגיגה ירוקה

נשות שחקני מכבי חיפה הגיעו לבאר שבע וחגגו את ה-1:2 במשחק העונה. וגם: מה לבשה נטע?

|

אז משחק העונה מאחורינו, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר והקהל הירוק היה בעננים, אך כמו שהזכרנו לכם ביומיים האחרונים, עם כל הכבוד לשחקנים, הנבחרות האמיתיות החשובות ביותר - הן של הנשים! כי מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה, ויש לציין שגם במזג האוויר הקפוא של ליל אמש, נשות השחקנים לא ויתרו והגיעו עד באר שבע לתמוך ולראות מקרוב את בני הזוג חוגגים עם הקהל.

שני ברגר חוגגת עם עופרי ארד. הגיעה בשבילו עד לבאר שבע (אינסטגרם)שני ברגר חוגגת עם עופרי ארד. הגיעה בשבילו עד לבאר שבע (אינסטגרם)

אילנה, אשתו של דולב חזיזה, שני ברגר, ארוסתו של עופרי ארד ונוי, אשתו של רז מאיר, שקיבל אדום במחצית המשחק, וישר לאחר מכן היא העלתה סטורי, תייגה אותו וכתבה ״אני גאה בך!!!״, עם תמיכה מלאה. בנוסף, אור אצילי ועמית, אשתו של סאן מנחם, נשארו מתחת לשמיכה, אך כמובן צפו במשחק ולא שכחו לתעד, ונטע אלחמיסטר, אשתו של רמי גרשון, מצידה הסתפקה בלבוש ירוק מייצג.

הסטורי של נוי ביבי (אינסטגרם)הסטורי של נוי ביבי (אינסטגרם)
הסטורי של אילנה חזיזה (אינסטגרם)הסטורי של אילנה חזיזה (אינסטגרם)
הסטורי של נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)הסטורי של נטע אלחמיסטר (אינסטגרם)
הסטורי של אור אצילי (אינסטגרם)הסטורי של אור אצילי (אינסטגרם)
הסטורי של עמית פיליפ (אינסטגרם)הסטורי של עמית פיליפ (אינסטגרם)

ומה באשר נשות הפועל באר שבע? רובן שמרו על פרופיל נמוך, חוץ מוועד, אשתו של איעד אבו עביד וטניה, אשתו של מיגל ויטור, שהעלו תמונה של הקהל האדום והתרגשו איתם יחד. (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

הסטורי של טניה ויטור (אינסטגרם)הסטורי של טניה ויטור (אינסטגרם)
הסטורי של וועד אבו עביד (אינסטגרם)הסטורי של וועד אבו עביד (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה