יום חמישי, 18.04.2024 שעה 13:32

העמדה של זהבי

ערן זהבי הביע תמיכה בדבריה של פרופסור עידית מטות ושיתף את הפוסט שלה בסטורי

|

הגל הנוכחי של הקורונה מסרב לעזוב, אינספור בידודים ונדבקים ונראה שחזרנו אחורה בזמן. כולם לחוצים וטרודים, אך פוסט אחד ברשתות גרם לכולם להאמין שמדובר בקול שפוי.

פרופסור עידית מטות, מנהלת מערך ההרדמה, הכאב, וטיפול נמרץ בביה״ח איכילוב, כתבה פוסט ארוך שהתפרסם בכל הרשתות וצבר עשרות אלפי לייקים ושיתופים. ״אם יש דבר שעדיין מנהל את מקבלי ההחלטות באירוע הזה, זה החרדה והפחד״, כתבה מטות, ״האומיקרון מדבק מאוד אך בעל יכולת לנזק מזערית. אין לנו מונשמים, ופרסום מספר החולים הקשים עם קורונה בתקשורת מטעה. אנחנו בסוג של סגר והמדינה על סף קריסה, השתגענו? על מה? טירוף הבידודים צריך לעבור הערכה מחדש. ילדים חייבים שגרה, תצילו את דור העתיד. מי שחש לא טוב - שישהה בבית, כל השאר - שחררו לחופשי ושימו מסיכות״.

פרופסור עידית מטות. זכתה לתמיכה רבה (אינסטגרם איכילוב)פרופסור עידית מטות. זכתה לתמיכה רבה (אינסטגרם איכילוב)

הדברים גרמו לאהבה רבה כלפי הפרופסור מצד לא מעט מפורסמים, זמרים, שחקנים וגם אושיות ספורט שעשו לייק לפוסט כמו אריאל הרוש, טום בן זקן, ליז שכטר, מור קריאף, טל בן חיים החלוץ, ספיר יודשקין, פיטר פלצ׳יק, ליאל עבדה, מנור סולומון, עופרי ערד ועוד המון…

פרופסור עידית מטות וערן זהבי. גם הכוכב תמך (אינסטגרם איכילוב, רויטרס)פרופסור עידית מטות וערן זהבי. גם הכוכב תמך (אינסטגרם איכילוב, רויטרס)

מי שהגדיל לעשות ואף שיתף את הפוסט בסטורי שלו באינסטגרם היה ערן זהבי, שכתב על הדברים של מטות: ״קצת שפיות בכל הכאוס הזה״. משרד הבריאות מצידו תקף את הפרופסור ויצא נגדה: ״תאוות פרסום גוברת לעיתים על אחריות. ההצעה עלולה להביא לפגיעה קשה בקבוצות שבסיכון״. אז מה דעתכם? בצד של מי אתם?

ערן זהבי. נקט עמדה (האתר הרשמי של איינדהובן)ערן זהבי. נקט עמדה (האתר הרשמי של איינדהובן)
ערן זהבי. תומך מהולנד (האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)ערן זהבי. תומך מהולנד (האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
ערן זהבי (רויטרס)ערן זהבי (רויטרס)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה