יום שישי, 26.04.2024 שעה 01:41

שפיץ איטלקי

אור שפיץ ועדן חיון נסעו לאיטליה לבקר את חברתם מהצבא - רוני כהן, אשתו של שחקן פיזה, יונתן!

|

עוקבים רבים ואתרי בידור ניסו לנחש בימים האחרונים - איפה נמצאת אור שפיץ?! מלכת הקינוחים ובעלת הבייקרי המצליח בתל אביב, צילמה את עצמה ברחוב ציורי במיוחד וביקשה מעוקביה לנחש היכן צולמה התמונה. אז חלק חשבו פאריס, אחרים ניחשו לונדון, אבל אנחנו ישר ידענו שהקונדיטורית טסה לאיטליה היישר לפיזה (או יותר נכון לעיירה לוקה), לבקר חברה טובה מאוד.

אור שפיץ מבקרת אצל רוני כהן באיטליה

שפיץ ארזה איתה את עדן חיון, חברה נוספת, והשתיים טסו לבקר את חברתן מהצבא, אותה הכירו במהלך השירות בבסיס שלישות ברמת גן - רוני אדרי (אז, היום רוני כהן), אשתו של יונתן כהן שחקן פיזה. רוני חיכתה להן בדירה הענקית שלה ושל יונתן, עם קינוחים שהכינה בעצמה בצבע הוורוד כמובן - הצבע המזוהה עם אור שפיץ, כיסויי עיניים ופיג׳מות בצבע ורוד והרבה מתנות. השלישייה מטיילת בעיר (רוני משמשת להן כמדריכת טיולים ומסבירה על הכל), אוכלות ארוחות צבעוניות ומגרות ובעיקר מעלות לא מעט תמונות מעוררות קנאה.

רוני כהן, אור שפיץ ועדן חיון. מבלות באיטליה (אינסטגרם)רוני כהן, אור שפיץ ועדן חיון. מבלות באיטליה (אינסטגרם)

ואיפה יונתן אתם שואלים? בדקנו גם את זה, וזה מה שרוני אמרה לנו: ״יונתן פה כדי לעבוד!״, אז פינה לכן את הדירה? ״לא, לא, קודם כל זה הבית שלו״. אז הוא יצטרף לחגיגה הוורודה? אם כן זה משהו שנהיה חייבים לראות! ״אדאג לכם!״. אז אנחנו כבר מחכים לראות את יונתן מטייל בפיזה כשהוא לובש חליפה זוהרת וטועם קצפת ורודה! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

יונתן ורוני אדרי. בקרוב בוורוד? (אינסטגרם)יונתן ורוני אדרי. בקרוב בוורוד? (אינסטגרם)
רוני כהן, אור שפיץ ועדן חיון. תבלו! (אינסטגרם)רוני כהן, אור שפיץ ועדן חיון. תבלו! (אינסטגרם)
רוני כהן, אור שפיץ ועדן חיון (אינסטגרם)רוני כהן, אור שפיץ ועדן חיון (אינסטגרם)
הארוחה של רוני כהן ואור שפיץ (אינסטגרם)הארוחה של רוני כהן ואור שפיץ (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה