יום שלישי, 23.04.2024 שעה 20:49

מתנה לירח הדבש

פרויקט נבחרי השנה של גליצ'ים נמשך ואתם בוחרים - מי יזכו בתואר חתונת השנה?

|

אחרי שחיכיתם וציפיתם, אחרי שהכנו אתכם באינסטגרם שלנו כבר משבוע שעבר, הנה זה הגיע! מתרגשים להציג בפניכם את בחירת נבחרי השנה של גליצ׳ים! רגע לפני בואה של שנת 2022, מדור גליצ׳ים מסכם שנה וסוגר רשמית את שנת 2021 הארוכה מדי שעברה עלינו! בכל יום נציג בפניכם קטגוריה שונה ובה כמה מתמודדים, ואתם תבחרו, תצביעו ותשפיעו על המנצחים! רק אתם בוחרים את אנשי השנה שלכם, אז מי הם יהיו?

קבלו את הקטגוריה הרביעית שלנו: חתונת השנה! אנחנו מכורים לאירועים ובמיוחד לכאלה שמניבים לנו זוג נשוי וטרי שעומד להקים בית בישראל, אין דבר יותר מצמרר מזה! השנה, סוף סוף אחרי שנת קורונה ארוכה למדי, הרבה כוסות נשברו ולא מעט אולמות אירועים אירחו את הספורטאים שלנו! אז מהי חתונת השנה מבחינתכם?

המועמדים לתואר 'חתונת השנה' (מערכת ONE)המועמדים לתואר 'חתונת השנה' (מערכת ONE)

האם סאן מנחם ועמית פיליפ שעשו חתונה מושקעת עם כל הפרטים הקטנים? או צופית גרנט ושולי רנד, חתונה שדובר עליה לא מעט ועשתה המון רעש בעיקר בעקבות ה’הברזה’ של האקס אברהם…אולי טום בן זקן ורומי הרצברג שחגגו עם אלפי אנשים? האם דור ואלמוג מיכה שחגגו עם משה פרץ על הבמה? או יונתן ורוני כהן שעשו שמח עם שלישיית ׳מה קשור׳? ואולי נטע לביא ושיר לוי שהפיקו חתונה מדברית ומושקעת?

אז קדימה, למה אתם מחכים, אתם בוחרים! הצביעו והשפיעו! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה