יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:12

הדרמה של קינדה?

כחודש אחרי הצעת הנישואין, גדי קינדה וארוסתו לירן אשכנזי מחקו את התמונות המשותפות. הסיבות בפנים

|

צוות החוקרים של מדור גליצ׳ים יצא לפעולה ופתח בחקירה חדשה מעניינת ומסקרנת ביותר. חששנו כי אולי אנחנו צריכים לדאוג ממשבר ביחסים בין גדי קינדה ללירן אשכנזי, אך התשובות אצלנו.

גדי קינדה ולירן אשכנזי (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי (אינסטגרם)

רק לפני חודש בדיוק הודענו לכם כאן על האירוסין של השניים והתרגשנו יחד איתם, כשגדי שלף טבעת והציע ללירן בקנזס שם הם גרים יחד. מאז השניים הפסיקו להעלות תמונות וסטוריז משותפים, אבל לא זה היה מה שתפס את תשומת ליבנו.

גדי קינדה ולירן אשכנזי אחרי הצעת הנישואין (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי אחרי הצעת הנישואין (אינסטגרם)

לפני כמה שבועות שמנו לב כי לירן מחקה את כל התמונות המשותפות שלה ושל בעלה לעתיד (למרות שחששנו שהוא אולי כבר לא…) מה שגרם לנו לחשוד, ומיד אחר כך גם קינדה בעצמו מחק כל תמונה של השניים מהאינסטגרם האישי שלו. גם תמונת הצעת הנישואין המרגשת שצברה לא מעט לייקים ותגובות נמחקה ונעלמה מהרשתות (חוץ מבאינסטגרם שלנו כמובן, שם זה עוד קיים, כי האינסטגרם של גליצ׳ים זוכר הכל!).

גדי קינדה ולירן אשכנזי. התמונות שנמחקו הלחיצו אותנו, מודים (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי. התמונות שנמחקו הלחיצו אותנו, מודים (אינסטגרם)

ניסינו לברר מה קרה והאם חלילה החתונה מבוטלת, ודיברנו עם לירן: ״הסרנו את התמונות המשותפות כדי לנסות לשמור קצת על פרטיות״, אמרה לנו אשכנזי. ״אבל הכל בסדר ברוך השם, אל דאגה״. אין משמח יותר מלשמוע שהכל כשורה, ולכן אנחנו פה, כדי לחקור, לבדוק ולפתור את הכל בשבילכם! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

גדי קינדה, לירן אשכנזי והטבעת. שמחים לעדכן שהכל כשורה! (אינסטגרם)גדי קינדה, לירן אשכנזי והטבעת. שמחים לעדכן שהכל כשורה! (אינסטגרם)
גדי קינדה ולירן אשכנזי (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי (אינסטגרם)
גדי קינדה ולירן אשכנזי (אינסטגרם)גדי קינדה ולירן אשכנזי (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה