יום שלישי, 19.03.2024 שעה 11:31

האזרחית סמברג

זוכת מדליית הארד האולימפית מטוקיו, אבישג סמברג, השתחררה מצה"ל וגזרה את החוגר!

|

עוד תקופה הגיעה לסיומה! תגידו בשעה טובה לאזרחית החדשה שסיימה את תקופת הצבא שלה בהצלחה - אבישג סמברג! לוחמת הטאקוונדו השתחררה אתמול מצה״ל ולא ויתרה על התמונה המסורתית של גזירת החוגר.

אבישג סמברג גוזרת את החוגר. מזל טוב! (אינסטגרם)אבישג סמברג גוזרת את החוגר. מזל טוב! (אינסטגרם)

זוכת מדליית הארד באולימפיאדת טוקיו 2020 ריגשה ברשתות: ״מ-ש-ו-ח-ר-ר-ת!!! לא מאמינה שהרגע הזה הגיע, אחרי שירות שהתחיל בטירונות במחנה 80 והמשיך לשירות סדיר כרל”שית בפיקוד העורף, היום אני מסיימת עוד פרק בחיים שלי. השירות שלי לא היה רגיל ובמיוחד לפני האולימפאידה לא היה לי הרבה זמן בבסיס, ואין ספק שהיה מאוד קשה לשלב בין האימונים לתפקיד שלי בצבא, אבל שמחה שהצלחתי לעשות את זה והאמת שנהניתי”.

אבישג סמברג במדים. הצליחה לשלב בין הטאקוונדו לשירות (אינסטגרם)אבישג סמברג במדים. הצליחה לשלב בין הטאקוונדו לשירות (אינסטגרם)

“חוויתי המוןןןן, נפגשתי עם הרמטכ”ל (פעמיים!), עשיתי מלא תורנויות מטבח (סבלתי מכל שנייה), שמירות, טסתי לארצות הברית דרך אירגון ה-FIDF במטרה לגייס כסף לחיילים, אחרי טוקיו עשיתי הרצאות לקצינים (והאמת שזה היה ממש נחמד) ובאמת עוד המון המון המון! היו מלא רגעים שהייתי צריכה לוותר על אימונים וקצת התבאסתי, אבל אני הכי שמחה בעולם שבסוף הצלחתי לשלב בין השניים. תודה על תקופה מדהימה״.

אבישג סמברג והרמטכ"ל אביב כוכבי (אינסטגרם)אבישג סמברג והרמטכ"ל אביב כוכבי (אינסטגרם)

אז גם מאיתנו, בהצלחה באזרחות, זה הזמן להתחיל להנות! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

אבישג סמברג. קדימה לאזרחות! (אינסטגרם)אבישג סמברג. קדימה לאזרחות! (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה