יום רביעי, 24.04.2024 שעה 17:12

אלוף ה-NBA והריקודים

אימאן שאמפרט, שזכה באליפות עם קליבלנד ב-2016 זכה ב'רוקדים עם כוכבים', לברון ג'יימס לא שכח לפרגן

|

זוכרים שסיפרנו לכם שהמתעמל האולימפי לשעבר אלכס שטילוב לוהק לעונה החדשה של הגרסה הישראלית של ‘רוקדים עם כוכבים’? אז לכבוד הקורא אלכס שטילוב, סידרנו לך מקור להשראה בדמות ספורטאי שהשתתף בתוכנית וגם זכה בה!

אלכס שטילוב. יש לאן לשאוף! (עמית שיסל)אלכס שטילוב. יש לאן לשאוף! (עמית שיסל)

אז בלי יותר מדי הקדמות, תעשו כבוד לאלוף ה-NBA לשעבר, אימאן שאמפרט, שלאחר מספר ריקודים בלתי נשכחים ששרפו את הרחבה, זכה בגרסה האמריקאית של התוכנית ביחד עם שותפתו, הרקדנית דניאלה קראגץ’ והניף גביע נוסף אחרי גביע האליפות עם קליבלנד ב-2016.

אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ'. אלוף ה-NBA הפך גם לאלוף הריקודים! (אינסטגרם)אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ'. אלוף ה-NBA הפך גם לאלוף הריקודים! (אינסטגרם)
אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ' (אינסטגרם)אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ' (אינסטגרם)
אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ' (אינסטגרם)אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ' (אינסטגרם)
אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ' (אינסטגרם)אימאן שאמפרט ודניאלה קראגץ' (אינסטגרם)

אפרופו אותה אליפות, כוכב קליבלנד באותה עונה, חברו לקבוצה לשעבר של שאמפרט וכוכב לוס אנג’לס לייקרס כיום, לברון ג’יימס, פירגן לאימאן בסדרת סטורים וכתב: “ברכות אחי, זה לוהט” וצירף שלל אימוג’ים של להבה לצד אימוג’י נוסף של רקדן.

לברון ג'יימס מפרגן לאימאן שאמפרט. קינג ג'יימס לא שכח לפרגן! (אינסטגרם)לברון ג'יימס מפרגן לאימאן שאמפרט. קינג ג'יימס לא שכח לפרגן! (אינסטגרם)
לברון ג'יימס ואימאן שאמפרט חוגגים. סיבה נוספת לחגיגה (רויטרס)לברון ג'יימס ואימאן שאמפרט חוגגים. סיבה נוספת לחגיגה (רויטרס)
לברון ג'יימס ואימאן שאמפרט (רויטרס)לברון ג'יימס ואימאן שאמפרט (רויטרס)
אימאן שאמפרט מול סטף קרי (רויטרס)אימאן שאמפרט מול סטף קרי (רויטרס)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה