יום שישי, 26.04.2024 שעה 00:48

צופית ושולי נשואים!

צופית גרנט והזמר והשחקן שולי רנד התחתנו בחתונה מצומצמת, מרגשת ושמחה בירושלים

|

בשעה טובה ומוצלחת זה סוף סוף קרה! אתמול בערב באזור הרי ירושלים, בחתונה קטנה, מצומצמת ומרגשת להפליא, שולי רנד וצופית גרנט באו בברית הנישואים!

החתונה של צופית גרנט ושולי רנד

לחתונה הוזמנו חברים קרובים ומשפחה בלבד, על העמדה ניגן די ג׳יי חנן דרוב ובין האורחים המוכרים ניתן היה לראות את חנן בן ארי, עמיר בניון, אורנה בנאי ועוד…כזכור עבור השניים זוהי חתונה שנייה והגרוש המפורסם (ביותר) של צופית, אברהם גרנט, נעדר מהאירוע בשל נסיעה מתוכננת מראש לאפריקה.

צופית גרנט ושולי רנד. מזל טוב!!! (באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')צופית גרנט ושולי רנד. מזל טוב!!! (באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')

על החלק האומנותי היה אחראי איך לא - שולי רנד בכבודו ובעצמו, כי אם כבר להתחתן עם זמר אז שכבר יופיע בחתונה…והוא כמובן, וכמו שרק הוא יודע, הרים את הקהל בליווי להקה חיה ועשה הרבה שמח! מזל טוב לזוג האהוב גם מאיתנו, לעוד הרבה שנים של אושר והופעות של שולי! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

צופית גרנט ושולי רנד. קול ששון וקול שמחה (באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')צופית גרנט ושולי רנד. קול ששון וקול שמחה (באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה