יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:43

שוברת שתיקה

וונדה איקרדי הביעה את אהבתה למאורו, סיכמה את הפרשה וחשפה: "כבר חתמנו על מסמכי הגירושין"

|

אחרי שכבר היו נראים בדרך הבטוחה לגירושין לאחר שוונדה כבר הסירה את טבעת הנישואין שלה והאשימה בסטורי את מאורו איקרדי בבגידה עם השחקנית לה צ’ינה סוארס, וונדה שברה שתיקה, התייחסה לנושא בפוסט מפורט ושמה את הפרשה מאחוריה…

וונדה ומאורו איקרדי. שברה שתיקה (אינסטגרם)וונדה ומאורו איקרדי. שברה שתיקה (אינסטגרם)

וונדה העלתה תמונה רומנטית שלה ושל מאורו וכתבה: “התמונות שהעליתי בחודשים האחרונים מראות כמה טוב לנו וכמה שמחנו. נפגעתי מאוד ממה שקרה, כל יום ביקשתי ממאורו להתגרש. כשהוא הבין שאין דרך חזרה, הוא אמר לי שאנחנו לא יכולים להמשיך ככה, שאם פרידה היא הדרך היחידה לסיים כל כך הרבה כאב, אז צריך לעשות את זה. הלכנו לעורך הדין. תוך יומיים מאורו קיבל את כל התנאים וחתמנו ​​על ההסכם”.

וונדה ומאורו איקרדי. חתמו כבר על מסמכי הגירושין (אינסטגרם)וונדה ומאורו איקרדי. חתמו כבר על מסמכי הגירושין (אינסטגרם)

“למחרת הוא כתב לי מכתב כמו שאף אחד לא כתב לי מעולם: "נתתי לך הכל ויש לך הכל, אני מקווה שתהיי מאושרת כי זה ישמח אותי". ושם הבנתי משהו: שיש לי הכל אבל אין לי כלום אם אני לא איתו. אני בטוחה שהרגע הרע הזה שעובר עלינו יחזק אותנו כזוג וכמשפחה. הדבר החשוב הוא שלשנינו היה החופש לשים קץ להיסטוריה בת 8 השנים שלנו, אבל כשהנשמה שלנו עייפה מבכי, בחרנו שוב זה בזה בחופשיות. אני אוהבת אותך”.

וונדה ומאורו איקרדי. סוף טוב הכל טוב (אינסטגרם)וונדה ומאורו איקרדי. סוף טוב הכל טוב (אינסטגרם)

בנוסף, בצורה מעט יותר פרובוקטיבית (כיאה לוונדה) היא העלתה סטורי עם סרטון בו היא נושכת את שפתיו של מאורו בחושניות לצד הכיתוב: “אני אוכל אותך תינוק שלי”, כך שעושה רושם שסוף טוב – הכל טוב.

וונדה ומאורו איקרדי (אינסטגרם)וונדה ומאורו איקרדי (אינסטגרם)
מאורו איקרדי עם וונדה (אינסטגרם)מאורו איקרדי עם וונדה (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה