יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:42

ההתכתבויות נחשפות

אחרי שוונדה כבר הורידה את טבעת הנישואין, ההודעות בין מאורו איקרדי ללה צ'ינה סוארס פורסמו!

|

אחרי הסערה שהחלה בטענות לבגידה עם השחקנית לה צ’ינה סוארס, מחיקת תמונות משותפות, הסרת עוקב באינסטגרם והסרת טבעת הנישואין מהאצבע, המשבר בין מאורו איקרדי ואשתו וונדה ממשיך להסעיר את עולם הכדורגל וקיבל טוויסט נוסף…

מאורו איקרדי עם וונדה. הסערה נמשכת (אינסטגרם)מאורו איקרדי עם וונדה. הסערה נמשכת (אינסטגרם)

כעת, לאחר שכבר נחשף שוונדה החליטה ‘לשבור את הכלים’ אחרי שגילתה התכתבויות בין מאורו לבין חברתה (כנראה לשעבר...) השחקנית הארגנטינאית לה צ’ינה, ההודעות המדוברות נחשפות ואיתן גם הסיפור המלא מאחורי המשבר המתוקשר.

לה צ'ינה סוארס (אינסטגרם)לה צ'ינה סוארס (אינסטגרם)

על פי הדיווחים בתקשורת הארגנטינאית, מאורו החל לחשוד בוונדה וטען שהיא ‘מרוחקת ומוזרה’ וביקש ממנה את הסיסמאות שלה לרשתות החברתיות, בעוד וונדה לא הבינה למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות והחליטה לחטט גם בטלפון שלו, שם היא מצאה התכתבות חשודה בין מאורו לבין לה צ’ינה בטלגרם…

וונדה איקרדי (אינסטגרם)וונדה איקרדי (אינסטגרם)

לה צ’ינה, נשואה ואם לשלושה ילדים אגב, שלחה למאורו תמונות שלה והתחננה בפניו שייפגש איתה וכתבה לו: “יום אחד אנחנו צריכים לצאת ביחד אתה ואני. באיזה מקום בעולם שלא יכירו אותך חחח”, כאשר מאורו הגיב: “בשביל מה? כבר משעמם לי היציאות האלה”.

ההתכתבות בין מאורו איקרדי ללה צ'ינה סוארס (טוויטר)ההתכתבות בין מאורו איקרדי ללה צ'ינה סוארס (טוויטר)

בעוד וונדה כבר דרשה מחלוץ פאריס סן ז’רמן גט על פי כל הדיווחים, איקרדי לא מכחיש את השיחה, אבל ממשיך לטעון שלא פגש את לה צ’ינה ושמדובר היה בפלירטוט בלבד, כאשר גורמים המקורבים לזוג טוענים שמאורו ‘מאוד מדוכא ולא מפסיק לבכות’.

הסטורי של וונדה. הורידה את הטבעת (אינסטגרם)הסטורי של וונדה. הורידה את הטבעת (אינסטגרם)
לה צ'ינה סוארס (אינסטגרם)לה צ'ינה סוארס (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה