יום רביעי, 24.04.2024 שעה 20:40

דאבל דייט קטלוני

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו נפגשו בברצלונה עם אסי עזר ואלברט אסקולה

|

רגע לפני עליית העונה השלישית של ‘להיות איתה’, בה היא משתתפת לאחר שהצטרפה לקאסט, קורל סימנוביץ’ ובעלה, שחקן ברצלונה סרג’י רוברטו, נפגשו בברצלונה לדאבל דייט עם ניחוח קטלוני…

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, אסי עזר ואלברט אסקולה. מפגש פסגה (אינסטגרם)קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, אסי עזר ואלברט אסקולה. מפגש פסגה (אינסטגרם)

יוצר ‘להיות איתה’, המנחה והתסריטאי אסי עזר, הגיע לביקור בספרד ביחד עם בעלו הספרדי אלברט אסקולה, כאשר במסגרת הביקור של שניהם במולדתו של אלברט, שניהם גם הגיעו למפגש עם קורל וסרג’י, כאשר גם כלבם של הדוגמנית ושחקן בארסה, באלו, הגיע איתם למפגש.

קורל סימנוביץ', אסי עזר ובאלו...להיות איתה, גרסת המציאות (אינסטגרם)קורל סימנוביץ', אסי עזר ובאלו...להיות איתה, גרסת המציאות (אינסטגרם)
סרג'י רוברטו ואלברט אסקולה (אינסטגרם)סרג'י רוברטו ואלברט אסקולה (אינסטגרם)

אגב, גם היה היבט משעשע למפגש, כאשר בתמונה שאסי עזר העלה, אלברט בטעות יצא מטושטש ועל כך כתב עזר: “היה כל כך כיף לפגוש את קורל וסרג'י, רק חבל שאלברט קם ממש מטושטש אז הוא פחות נהנה”...בעוד קורל כתבה על כך: “אסי החליט לעשות תמונת פורטרט אבל לא לכלול את אלברט”, בתוספת סמיילי צוחק. (הדסה אלקסלסי)

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, אסי עזר ואלברט אסקולה המטושטש (אינסטגרם)קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, אסי עזר ואלברט אסקולה המטושטש (אינסטגרם)
הסטורי של קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)הסטורי של קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה