יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:05

בגד בג'ורג'ינה?

דוגמנית פורטוגלית טוענת שכריסטיאנו רונאלדו בגד איתה בג'ורג'ינה רודריגס

|

דווקא אחרי שהוכיח נאמנות וחזר למועדון בו פרץ לתודעה העולמית בדרך להפיכתו לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה כאשר חתם במנצ׳סטר יונייטד ובחר בה על פני היריבה העירונית השנואה מנצ׳סטר סיטי, כריסטיאנו רונאלדו ניצב בפני טענות קשות לבגידה…

כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם)

אז האם רונאלדו, שהוכיח את נאמנותו למנצ’סטר יונייטד ואף כבש צמד בבכורה המחודשת החלומית שלו באולד טראפורד היה לא נאמן לאשתו, ג’ורג’ינה רודריגס? כך לפחות טוענת הדוגמנית הפורטוגלית נטשה רודריגס, שטענה שרונאלדו בגד איתה בג’ורג’ינה ב-2017 בתחילת הקשר שלו ג’ורג’ינה, אך עוד קודם לכן, בגד איתה באירינה שייק ב-2015.

כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה. נאמן ליונייטד אבל לא לה? (אינסטגרם)כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה. נאמן ליונייטד אבל לא לה? (אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה (אינסטגרם)כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה (אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה (אינסטגרם)כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה (אינסטגרם)

נטשה התייחסה לרומן שלה עם CR7 ואמרה: “זה היה 1 בלילה ושלחתי לו תמונה חושפנית שלי וכתבתי ‘נשיקה גדולה’ כבדיחה. לא חשבתי שהוא יענה לי, אבל ב-6 הוא שלח לי הודעה ואז הכל התחיל. לא האמנתי כשנכנסתי לדירה של רונאלדו. במבט לאחור, הלוואי ולא הייתי עושה את זה. אחרי מה שהיה הוא שלח לי הודעה וכתב לי ‘נהניתי מאוד. אנחנו עוד ניפגש בעתיד. בבקשה תשמרי את זה בסוד, נשיקות’. אבל לאחר מכן כריסטיאנו חסם אותי ברשתות החברתיות. למרות זאת, אני מקווה שהוא וג’ורג’ינה יישארו ביחד, הם מושלמים ביחד”.

נטשה רודריגס. רונאלדו בגד איתה? (אינסטגרם)נטשה רודריגס. רונאלדו בגד איתה? (אינסטגרם)
נטשה רודריגס. דוברת אמת? (אינסטגרם)נטשה רודריגס. דוברת אמת? (אינסטגרם)

 

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה