יום חמישי, 18.04.2024 שעה 12:08

אלופים אמיתיים

דני אבדיה נבחר יחד עם לינוי אשרם כפרזנטורים החדשים של 'קורנפלקס של אלופים'. עומרי כספי ילווה אותם בשנה הקרובה

|

אחרי 10 שנים על כס המלוכה (וליד קערת הקורנפלקס), עומרי כספי מפנה את מקומו בקמפיין ‘קורנפלקס של אלופים’ של ‘תלמה’ לשחקן וושינגטון וויזארדס מה-NBA, דני אבדיה, והמתעמלת האמנותית לינוי אשרם, שרק השבוע חזרה עם מדליית זהב ו-2 מדליות כסף מאליפות אירופה שנערכה בווארנה…

דני אבדיה (גיא סידי)דני אבדיה (גיא סידי)

‘תלמה’, הנמנית על מותגיה של חברת ‘יוניליוור ישראל’ אומנם בחרה את אבדיה ואת אשרם כפרזנטורים שיחליפו את עומרי כספי בתפקיד, אך הפורוורד הוותיק של מכבי תל אביב, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-33 ורשם במהלך הקריירה המפוארת שלו 10 שנים ב-NBA, ימשיך ללוות את המותג כפרזנטור שלישי לצד אבדיה ואשרם בשנה הקרובה.

לינוי אשרם (אינסטגרם)לינוי אשרם (אינסטגרם)
לינוי אשרם (אינסטגרם)לינוי אשרם (אינסטגרם)

דני אבדיה, שסיים את עונת הבכורה שלו ב-NBA ומתאושש מפציעה, אמר: "אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג. הדרך המחייבת שהותיר עומרי כספי, אחד מגדולי הכדורסלנים הישראלים, מהווה השראה עבורי להמשיך ולעודד אלופות ואלופים בדרך להגשמת החלומות שלהם. אחד המסרים החשובים אותם אני מבקש להעביר דרך הקמפיין, הוא המסר כי אין קיצורי דרך. המשמעות של להיות אלוף היא להאמין בדרכך ולהיות מוכן לעבוד קשה יותר ולהיות נכון להתגבר על האתגרים שפוגשים במהלך הדרך. גם כשקשה, אלוף צריך קודם להאמין שהוא כזה, וליישם את זה בכל אלמנט בחייו – בלימודים, באימונים, ביחס לחברים ולהורים".

דני אבדיה (גיא סידי) (מערכת ONE)דני אבדיה (גיא סידי) (מערכת ONE)

עומרי כספי התייחס לבחירה באבדיה ואמר: "דני הוא ספורטאי ענק ומבטיח. אני עוקב מקרוב אחר ההישגים שלו ואני בטוח שהוא יביא גאווה לספורט הישראלי. אני מאחל ללינוי ולדני הצלחה רבה. שניהם עוד צפויים להגיע להישגים רבים ונפלאים בהמשך הדרך". (הדסה אלקסלסי)

עומרי כספי ודני אבדיה (אינסטגרם)עומרי כספי ודני אבדיה (אינסטגרם)
דני אבדיה עם אביו זופר (חגי מיכאלי)דני אבדיה עם אביו זופר (חגי מיכאלי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה