יום חמישי, 25.04.2024 שעה 17:47

הגלידה של אנדי

רם האהוב חגג יום הולדת והגשים חלום ילדות מתוק

|

מזל טוב גדול וכפול לאנדי רם, טניסאי העבר האהוב ומי שמאמן כיום את כל המי ומי בטניס (הסלבים ואלו שבאמת עוד יגיעו רחוק)...רם, שחגג ביום שבת 41 אביבים, מצא לעצמו את הזמן המדויק ביותר להגשים לעצמו חלום ילדות מתוק במיוחד…

קבלו את העסק החדש של אנדי הנרגש – גלידריית “פינולי” בכיכר דיזינגוף – החלום שלו מזה שנים רבות. הוא הגשים אותו ביחד עם עוד שני שותפים ויחדיו הם ינהלו את המקום בתל אביב…

אנדי רם (אינסטגרם)אנדי רם (אינסטגרם)

“השבוע סיפרתי לכם על כל החלומות שהיו לי והגשמתי: קריירה, מקצוענות, ווימבלדון, הקמתי משפחה בישראל, התחתנתי עם האישה שאני אוהב, יש לנו שלושה ילדים שהם יותר מכל מה שאיחלתי לעצמי”, כתב רם בחשבון האינסטגרם שלו. “רבים מכם שמכירים אותי יודעים שאחד החלומות שהיו לי היה לפתוח עסק שישמח אנשים לעשות להם טוב על הלב. מעבר להתנדבות ולתרומה, לעשות משהו לביתי.

חלום הילדות התגשם, באיחור של שנה (אינסטגרם)חלום הילדות התגשם, באיחור של שנה (אינסטגרם)

“התכנון היה גיל 40, הקורונה דחתה בשנה, וממש לפני כמה שבועות, בתזמון מושלם ליום הולדת 41, הגשמתי את החלום. הפעם, אני עושה קצת לביתי...לא התנדבות, לא תרומה, לא פרגון למישהו אחר. עכשיו תורי. חיפשתי את הדבר שיהיה הכי קרוב לטניס. גביעים, כדורים. והיה לי ברור שהחלום יהיה מושלם רק אם יהיו בו גלידות. חלום נעוריי.

אנדי רם עם בניון, קטורזה ומיכאלשווילי (אינסטגרם)אנדי רם עם בניון, קטורזה ומיכאלשווילי (אינסטגרם)

“גלידה בוטיקית, איטלקית קטנה, שבכל פעם שאכנס אליה תזכיר לי את הגלידריות האירופאיות שהייתי נכנס אליהן בסוף טורניר, לקבל את הפרס שלי...אם יש חטא מתוק שאני לא יכול לעמוד בפניו זה גלידות. חולה גלידות. בתור ילד, אחרי כל הפסד שלי על המגרש, אבא שלי היה לוקח אותי לאכול גלידה. זה לעד ינחם אותי ויעשה אותי שמח.

כל החבר'ה מוזמנים (אינסטגרם)כל החבר'ה מוזמנים (אינסטגרם)

“אמא שלי מספרת שתמיד ידעה “יום אחד תהיה לאנדי גלידה”. אחרי כל הגביעים והכדורים שאספתי, עכשיו אני מחלק לאחרים. “פינולי”. גלידה סיציליאנית בוטיקית על כיכר דיזנגוף, טעמים הכי מטורפים שיש, מרקם שאין כזה בארץ, סטנדרט הכי גבוה שיש. כבר שבועות שאני שומר בבטן, התרגשות מטורפת, לא ישן בלילות.. חושב, איך לפתח, איך לעשות שיהיה הכי מיוחד. חיכיתי עד יום ההולדת לשתף את העולם, להזמין את כולכם לחגוג איתי!

שיהיה בהצלחה! (שחר גרוס)שיהיה בהצלחה! (שחר גרוס)

“החלום שלי שכל האנשים, החברים, האנשים שמקיפים אותי יבואו אלי לגלידה, לפרגן, ליהנות, להיות חלק מהגשמת החלום הזה. אני רוצה לתת לכל אחד ואחת מכם את התחושה ואת החוויה שהייתה לכם כשראיתם אותי על המגרש. האנרגיות, האיכות, השמחה בלב. הפעם, בגלידה. “פינולי”, כיכר דיזנגוף, אם מישהו שואל איפה אני – רק שם”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה