יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:12

החיזוק של מנור

דנה וושינה מצטרפת לסולומון בקייב: "יוצאת לדרך חדשה"

|

כבר סיפרנו לכם שדנה וושינה, החיילת המשוחררת יש לציין, מצטרפת למנור סולומון בקייב ועוברת לגור איתו...זה קרה רגע אחרי ה-0:2 של שחטאר דונייצק על מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון, כשלמחרת היא הצטרפה לטיסה של המועדון לאוקראינה ביחד איתו…

הכוכבת האמיתית של מילאנו

כשהגיעה לבית החדש שלה בבירת אוקראינה, ציפתה לה הפתעה בדמות בלוני לב שמנור הכין לה מבעוד מועד ודאג לה לקבלת פנים חמה, במזג האוויר הקריר משהו...הם כבר הספיקו לבלות במסעדה מקומית ולהשלים פערים...ועכשיו, המסע שלהם ביחד יוצא לדרך.

מנור סולומון מול דור פרץ ואנריק סבוריט (רדאד ג'בארה)מנור סולומון מול דור פרץ ואנריק סבוריט (רדאד ג'בארה)

“אחרי שחיכיתי כל כך הרבה זמן, אני יוצאת לדרך חדשה”, כתבה וושינה מקייב. “מצטרפת למסע שמנור התחיל לפני שנתיים. עם התרגשות אדירה וכמובן שגם עם לחץ (והרבה), יוצאת לדרך חדשה, שלנו, של שנינו. מאחלת לעצמי שהמסע הזה יהיה הכי מדהים ומלמד, שאמשיך לרוץ קדימה ולכוון למטרות שאני רוצה ושואפת להגיע. וכמובן שלא לשכוח ליהנות בדרך ומהדרך.

דנה וושינה. החיזוק של מנור בקייב (אינסטגרם)דנה וושינה. החיזוק של מנור בקייב (אינסטגרם)

“מאחלת לנו, שקודם כל נהיה בריאים ומאושרים. שנהיה תמיד אחד בשביל השנייה, שנצחק עד שתכאב לנו הבטן, שנאהב, שנחלום בגדול, שנצליח. שגם אם יהיו רגעים פחות טובים נדע לגדול מהם ולהתחזק. שכל לילה נלך לישון ביחד מאושרים.

הסטורי של סולומון הולך להיות קצת יותר מלא (אינסטגרם)הסטורי של סולומון הולך להיות קצת יותר מלא (אינסטגרם)

“מאחלת לנו שנצא למסע עם חיוך ענק על הפנים והתרגשות של משהו חדש בבטן. שלא נשכח מה עברנו וכמה חיכינו. ולהעריך כל רגע גם הקטן ביותר, ביחד. מאחלת לנו שנישאר כמו שאנחנו, ילדים בני 20 מאוהבים שיודעים ליהנות מהדברים הקטנים של החיים”.

קבלת פנים חמה במזג האוויר המקפיא (אינסטגרם)קבלת פנים חמה במזג האוויר המקפיא (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה