יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:08

שונית TV

מעכשיו משפחת חמד לא רק בסטורי: גם בערוץ יוטיוב רשמי

|

שונית חמד, אשתו של תומר ומי שמלווה אותו בקריירה שלו ממכבי חיפה, דרך ספרד ואנגליה ועד לאוסטרליה ביחד עם שלוש בנותיהם, מחלק טיפים באינסטגרם שלה כבר הרבה זמן...ועכשיו, היא לוקחת את העיסוק שלה צעד אחד קדימה. צעד גדול ומשמעותי. תראו:

שונית חמד מציגה: ערוץ יוטיוב משפחתי

“סוף סוף אני יכולה לספר, אתם מוכנים?! אני פותחת ערוץ יוטיוב משפחתי! אמאאאאא אני מתרגשת מבפנים!”, כתבה שונית בהתרגשות שיא. “כבר שנים שאני מנצלת את הפלטפורמה הזו של האינסטגרם לשמור על קשר עם המשפחה והחברים בישראל ובעולם. אני משתפת את חיי, את חוויותיי, את אהבותיי, את תחביביי וגם את קשיי וכאביי. אמנם אני חיה בחו”ל, אבל בזכות האינסטגרם אני מרגישה שאני חיה בישראל לצד כל יקיריי. ב-6 שנים האחרונות אני אמא במשרה מלאה, ולאורך השנים המאתגרות המשכתי לחלוק את תפקיד חיי.

תומר ושונית חמד עם הבנות באוסטרליה (אינסטגרם)תומר ושונית חמד עם הבנות באוסטרליה (אינסטגרם)

“בלי לשים לב ולא במכוון, מלבד המשפחה והחברים אספתי לי אתכם, קהל של אוהבות ואוהבים. שמזדהים עם הדרך שלי ומבקשים טיפים וגם עזרה לעתים. ככה אנחנו מנהלים רומן ממרחקים. אתם שואלים, אני עונה. אני משתפת את חיי, אתם מפרגנים באהבה. אני כותבת סיפורים, אתם נותנים לי השראה. אתם עושים לי טוב בנשמה ואני עושה לכם בחזרה.

שונית חמד (אינסטגרם)שונית חמד (אינסטגרם)

“בשנה האחרונה לא הפסקתם לפרגן ולבקש שאחשוף יותר, ואם נעלמתי דאגתם שאמשיך ולא אוותר. אז רק שתדעו שאני אוהבת אתכם ורוצה להגיד לכם תודה. בזכותכם ובשבילכם קיבלתי את ההחלטה. אני מזמינה אתכם להצטרף לערוץ החדש שלנו, ולחוות ביחד איתנו את כל הרגעים הקטנים והגדולים של חיינו. לינק לסרטון המלא בביו ובסטורי. מחכים לכם”.

תומר ושונית חמד (אינסטגרם)תומר ושונית חמד (אינסטגרם)

“בתקופה האחרונה גיליתם מה שאני יודע כל השנים”, כתב תומר אחריה. “הפרגון האינסופי לשונית, על ההקרבה למען המשפחה ודרך האמהות שלה מרגש גם אותי. אני גאה בה ומודה לאל שהיא אשתי. בזכותכם ובשבילכם היא פותחת ערוץ יוטיוב משפחתי בו אנחנו נתעד את חיי המשפחה ואת המסע המיוחד שלנו ביבשת החדשה”.

תומר ושונית חמד עם הבנות (אינסטגרם)תומר ושונית חמד עם הבנות (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה