יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:31

אימפריה של טיפוח

קמפיין חדש לג'ובאני רוסו, שדואג לעור הפנים שלכם

|

ג'ובאני רוסו קוטף קמפיין חדש  לחברת “פרטיקל”. רוסו, הפך בשנים האחרונות מכוכב כדורגל לכוכב פר אקסלנס, כשהוא כבש את מסך הטלוויזיה, והספיק לזכות בהישרדות ולככב על המסך עוד רבות…עושה זאת שוב.

הקמפיין החדש של ג'ובאני רוסו

בזמן שכולם בארץ מתקשים לעבור את התקופה הכה מורכבת הזאת, הצורך לטיפוח הביתי גובר...בינתיים, רוסו מראה את אהבתו הרבה לטיפוח, הוא קוטף קמפיין חדש למותג הטיפוח, “PARTICLE”, שמשיק קרם פנים חדש לגבר – שכולל 6 טיפולי פנים שונים במוצר אחד – כשהוא מגיע לסט הצילומים מלווה באשתו מאיה...

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל (צילום: אור גפן)ג'ובאני רוסו ומאיה פישל (צילום: אור גפן)
הוא לא יכול בלעדיה לרגע (צילום: אור גפן)הוא לא יכול בלעדיה לרגע (צילום: אור גפן)
קוטף עוד קמפיין (צילום: אור גפן)קוטף עוד קמפיין (צילום: אור גפן)

רגע אחרי שחגג את גיל 48, מציג רוסו מראה צעיר מתמיד וממש לא נראה בגילו…חברת “פרטיקל” בחרה בו כפרזנטור של מוצרי האנטי אייג'ינג שלה. פעילות החברה התמקדה עד היום רק בארצות הברית, עם מאות אלפי לקוחות, ועם ההשקה לשוק בישראל החברה בחרה ברוסו לשמש כפרזנטור. אז ג'ובאני עשה את כל הדרך מחיפה לתל אביב כדי להצטלם, כמובן לצד אשתו מאיה, שדאגה לו מקרוב…

דואג לעור הפנים (צילום: אור גפן)דואג לעור הפנים (צילום: אור גפן)
גם תנומה קלה עוזרת לעניין הזה (צילום: אור גפן)גם תנומה קלה עוזרת לעניין הזה (צילום: אור גפן)

ג׳ובאני ומאיה חולקים הרבה דברים משותפים בחייהם הכוללים הקפדה על טיפוח ויופי כחלק משגרת חייהם. הוא מאמין שטיפוח הוא כבר מזמן לא נחלתן של הנשים בלבד והגבר במציאות של היום דואג לפנים שלו, לא פחות מהאישה שלו, ומשתמש במוצרי טיפוח על בסיס יום יומי כדי להישאר צעיר…לפחות במראה החיצוני.

מאוהבים בכל מקום (צילום: אור גפן)מאוהבים בכל מקום (צילום: אור גפן)

הקרם פנים לגבר החדש של “פרטיקל” משלב 6 פעולות במוצר אחד, כשהוא מסייע בהפחתת קמטים, מעלים שקיות מתחת לעיניים, מסייע בהסרת כתמים כהים, מרגיע את העור לאחר גילוח, מעניק לחות ומחייה את העור ומזין את העור עם מינרלים מים המלח…אם לא הבנתם, תשאלו את רוסו.

ג'ובאני רוסו. שאפו (צילום: אור גפן)ג'ובאני רוסו. שאפו (צילום: אור גפן)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה