יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:45

זהבי כובש, זהבי סוכן

ערן מפציץ בפ.ס.וו ובנבחרת, אחיו אבי מתחיל דרך חדשה

|

יותר מעשור אחרי שגלעד קצב עקב אחרי בחור צעיר ומוכשר בשם ערן זהבי, במדי הפועל רמת השרון בליגה הלאומית, והחתים אותו על חוזה ייצוג בחברת “טופ ספורט” לפני הקאמבק הגדול להפועל תל אביב ושאר ההישגים והשערים שבאו בהמשך הקריירה...מעגל קטן נסגר במשפחת זהבי.

ספיידרמן חושף: אני אוהד ברצלונה

עכשיו אחיו של ערן, כוכב פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת ישראל, אבי זהבי, הפך להיות סוכן בחברה של האחים רונן וגלעד קצב, והוא זה שיתחיל לחפש כישרונות צעירים בליגות הנמוכות בישראל, כדי להקפיץ אותם מדרגה אחר מדרגה בדרך אל הצמרת…בלי קשר לעסקים שלהם ביחד עם “מאניה ג’ינס”, “ארקפה” ועוד, האחים זהבי עכשיו באותה חברה, גם בכדורגל.

ערן זהבי וסוכנו רונן קצב במעמד החתימה בהולנד (פ.ס.וו איינדהובן)ערן זהבי וסוכנו רונן קצב במעמד החתימה בהולנד (פ.ס.וו איינדהובן)
האחים רונן וגלעד קצב. החתימו בזמנו את ערן, והשאר היסטוריה (רדאד ג'בארה)האחים רונן וגלעד קצב. החתימו בזמנו את ערן, והשאר היסטוריה (רדאד ג'בארה)
האחים ערן ואבי זהבי. אחד כובש, אחד סוכן (אינסטגרם)האחים ערן ואבי זהבי. אחד כובש, אחד סוכן (אינסטגרם)

הם למעשה צמד חדש שיופקד על המשימה החשובה של החברה. ביחד עם אבי, גם החבר הטוב שלו ושל ערן, עוז חביב...החתמה ראשונה הם כבר ביצעו, כרטיסי ביקור ממותגים כבר יש, והגיע הזמן לצאת לדרך.

יוצאים לדרך (אינסטגרם)יוצאים לדרך (אינסטגרם)
אבי זהבי ועוז חביב בהתחמה הראשונה (אינסטגרם)אבי זהבי ועוז חביב בהתחמה הראשונה (אינסטגרם)
כרטיס הביקור של עוז חביב (אינסטגרם)כרטיס הביקור של עוז חביב (אינסטגרם)
אבי זהבי, סוכן השחקנים בשבילכם (אינסטגרם)אבי זהבי, סוכן השחקנים בשבילכם (אינסטגרם)

“אנחנו שמחים על השת”פ ביחד עם האחים קצב”, אמרו למדור אבי זהבי ועוז חביב. “אנחנו מצטרפים לחברה מאוד מכובדת כמו “top sport” במטרה להתרחב עוד יותר ולהגדיל את כמות השחקנים והטיפול האישי בשחקנים, בתקווה לדרך ארוכה מלאה בהצלחות והגשמת חלומות לשחקנים שאנחנו מייצגים”.

אבי וערן זהבי עם עוז חביב. חברים טובים, אחים ושותפים (אינסטגרם)אבי וערן זהבי עם עוז חביב. חברים טובים, אחים ושותפים (אינסטגרם)

שיהיה בהצלחה!

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה