יום חמישי, 25.04.2024 שעה 17:30

מושכים אש, וזו מחמאה

אירית מספרת על האירוע עם עמוס, מבקרת ובעיקר אופטימית

|

אירית רחמים, בת זוגו של עמוס לוזון, מספקת לנו הצצה לצד השני של כללי הריחוק החברתי, מהצד של מפיקת העל, שפתחה את הלב לקראת ערב חג ראש השנה וסיפרה על אירועי התקופה האחרונה...עקצה, שיתפה, ביקרה, אך בעיקר הביעה אופטימיות לקראת העתיד…בימים שזה לא פשוט בכלל.

זהבי: ״אני יודע איפה אשחק בעונה הבאה״

“אמש (רביעי) ערכנו הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה שתבוא עלינו לטובה לעובדיו של עמוס, בן זוגי. ביום האחרון החלטנו לחגוג גם את יום הולדתו עם משפחתו, אלה שאינם נמנים באוכלוסיית הסיכון. באירוע נכחו עד כחמישים אורחים כולל עובדים, להבדיל מההפגנות הצפופות בבלפור, אחת מיני רבות של אירועים צפופים ודחוקים שמשום מה לא מושכים אש, כפי ששמי מושך אש אקח את זה כמחמאה.

עמוס לוזון ואירית רחמים (רדאד ג'בארה)עמוס לוזון ואירית רחמים (רדאד ג'בארה)

“האירוע נערך על פי מתווה האירועים שאני הייתי שותפה להגדרתו, במקום פתוח ומאוורר על שפת הים, בישיבת קפסולות עם הקפדה על מדידת חום בכניסה ועטיית מסיכות (לא בזמן הארוחה, לא מצליחה לפצח את עניין שילוב המסיכות בארוחה) כמובן שכל נותני השירות עטו מסיכות לכל אורך האירוע. במהלך האירוע הופיעה נסרין קדרי היקרה על במה מרוחקת, לא הייתה רחבת ריקודים, אבל כן מעטים בחרו לרקוד בעמידה לצלילי ההופעה, זה בדיוק מה שקורה בהופעות הפתוחות שעורכים מיטב זמרינו.

מושכים אש, וזו מחמאה (צילום: אור גפן)מושכים אש, וזו מחמאה (צילום: אור גפן)

“חברים, שנייה לפני שכל עם ישראל מסתגר בבתיו ועסקים עומדים שוב תחת איום קיומי ובהחלט לא פשוט לנו, אני כן גאה שסיפקתי עבודה לספקים שלא עובדים כבר חודשים וכן כל העשייה התקשורתית לאחרונה שלי מוקדשת להם ורק להם. בואו נתרכז במה שבאמת חשוב ונאחל לכולנו בריאות וימים טובים יותר”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה