יום שלישי, 23.04.2024 שעה 18:36

יוזמה שחוצה כל יריבות

ארד גייס את החברים מחיפה וגם את היריבים ממכבי ת"א

|

עופרי ארד, בלם מכבי חיפה, חבר לעמותת “המלאכים של שניר” ובסוף השבוע האחרון סחף את כולם בקמפיין חדש ומבורך למען ילדים, כדי שאף ילד לא יהיה רעב בישראל…

צפו ושתפו: הקמפיין החשוב של עופרי ארד

החברים נטע לביא, עומרי גלזר, רז מאיר, ירדן שועה, יובל אשכנזי, עומרי בן הרוש, פרגנו לארד על היוזמה, שחצתה גם את היריבות בין הירוקים לבין מכבי תל אביב, כשגם יונתן כהן ודן גלזר שיתפו ותמכו…

הסטורי של יונתן כהן (אינסטגרם)הסטורי של יונתן כהן (אינסטגרם)

“אמא, אבא, אני רעב”, כתב ארד באינסטגרם שלו, בצירוף לסרטון וללינק לתרומות שאפשר למצוא אצלו בחשבון. “אם לומר את האמת, מעולם לא חשתי מחסור. תמיד חיכתה לי ארוחה חמה בבית והמקרר היה מפוצץ. מתחיל לאכול ולא מסיים מרוב שובע. לאחרונה, קיבלתי פרופורציות. לצערי, אני רואה מדי יום דברים לא פשוטים, אם זה ברחוב או במסדרונות בית החולים כשאני צמוד לאבא שלי.

החברים מהיריבה הגדולה תומכים בענק (אינסטגרם)החברים מהיריבה הגדולה תומכים בענק (אינסטגרם)

“אם יש דבר שיכול לגרום לי לעצור הכל ולשבור לי את הלב, זו זעקה של ילד שאין לו מה לאכול ובתקופה האחרונה זה הגיע אליי לא פעם. משפחות שידם אינה משגת מבקשות ממני באופן ישיר או עקיף תמיכה כדי שהמקרר יהיה מלא עבור הילדים שלהן או עבור ההורים שלהן.

עופרי ארד. יוזמה מבורכת (אינסטגרם)עופרי ארד. יוזמה מבורכת (אינסטגרם)

“בתקופה ההזויה שבה אנו נמצאים, תקופה שבה העולם קורס כלכלית והרבה אנשים מגיעים לפת לחם, אני חייב להתגייס ולהילחם, בדיוק כפי שאני עושה על הדשא. פניתי לעמותת “המלאכים של שניר” ויחד החלטנו שכל עוד זה תלוי בנו, משפחות וילדים כבר לא יהיו רעבים! יצרנו את קמפיין “אמאבא, אני רעב” ויחד איתכם נתגייס כולנו וניתן כמה שאנחנו יכולים, אם זה בכסף ואם זה בסלי מזון.

גם שני ברגר פרגנה כמובן לבן הזוג שלה (אינסטגרם)גם שני ברגר פרגנה כמובן לבן הזוג שלה (אינסטגרם)

“אני פונה לכולם לשתף את הפוסט החשוב הזה – קהל העוקבים שלי, אוהדים, ספורטאים ועם ישראל כולו. בואו ניתן מעט כדי שלמשפחות האלו יהיה הרבה”. וגם אנחנו קוראים לכם...שאפו לעופרי!

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה