יום שלישי, 23.04.2024 שעה 22:51

שמה פס על כולם

בושאר לא ממש מתרגשת מהביקורות וההשמצות ברשת

|

ג’ני בושאר כבר מזמן הרבה יותר אושיית רשת מאשר טניסאית. היא אמנם עדיין בסבב העולמי, במקום ה-332 למי שתוהה, אבל בפועל אנחנו שומעים עליה בעיקר כסלבית ופחות כספורטאית…

ג'ני בושאר. שמה פס על כולם (אינסטגרם)ג'ני בושאר. שמה פס על כולם (אינסטגרם)

היא סופגת על כך לא מעט ביקורות ביום-יום, חלקן לא נעימות בכלל, אבל בהחלט יודעת להתמודד, כך היא סיפרה בראיון גלוי לב ב-CNN…

מתמודדת בגבורה מול התופעה מדי יום (אינסטגרם)מתמודדת בגבורה מול התופעה מדי יום (אינסטגרם)

“זה קשה”, הודתה הקנדית בראיון. “אבל הדבר החשוב ביותר הוא לא לשנוא. לקבל את זה איך שזה, להבין שאנשים כאלה משקפים את עצמם ואת איך שהם מרגישים וזה לא אומר בהכרח שהם אנשים רעים”.

זה לא קל, אבל היא מצליחה לא לכעוס (אינסטגרם)זה לא קל, אבל היא מצליחה לא לכעוס (אינסטגרם)

“יש הרבה שליליות בחוץ”, היא הוסיפה. “אני לא קוראת את כל מה שאנשים מפרסמים עליי, זה בזבוז זמן. מתמקדת בחיובי. אני מבינה שלכולם יש שונאים וזה אומר שאתה קם למען משהו או שעשית משהו בחיים שלך. צריך לקחת את זה כמחמאה הפוכה.

אפילו להבין את אותם אנשים (אינסטגרם)אפילו להבין את אותם אנשים (אינסטגרם)

“יש אנשים שיש להם בעיות משלהם, או שהם רעים ושליליים, אבל אסור לקחת את זה ללב. אני לוקחת צעד אחורה ולא לוקחת את זה אישית. נולדתי בדור בו פייסבוק היה הכל, בגיל 14 כל החברים פרסמו דברים וגם אני. למרות שהייתי כבר באור הזרקורים, אני חלק מהדור הזה, גם אני משתמשת הרבה ברשתות החברתיות ומבינה את העולם הזה”.

על הדייטים, התמונות החושפניות והסגנון הבוטה (אינסטגרם)על הדייטים, התמונות החושפניות והסגנון הבוטה (אינסטגרם)

לכל זה, אפשר להוסיף את הדייטים אליהם יצאה לאחרונה במטרה לגייס כספים למטרות צדקה, המאבק בקורונה וכדומה, לתמונות החושפניות שלה ולפוסטים הבוטים מדי פעם, אבל נראה שהיא מתמודדת בגבורה מול כל הביקורות וההשמצות, ושמה פס על כולם.

אבל היא לא ממש מתרגשת. בעצם, ממש לא (אינסטגרם)אבל היא לא ממש מתרגשת. בעצם, ממש לא (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה