יום חמישי, 28.03.2024 שעה 15:07

גולשת הלאה

הסתיים משפטו של מי שהפיץ את תמונות העירום של שרון פרי

|

שלוש שנים וחצי חלפו מאז אותו רגע מזעזע, שבו הופצו תמונות עירום של שדרנית הספורט, שרון פרי, לאחר שרכבה נפרץ ומכשיר הסלולרי שלה נגנב...ועכשיו, המעגל נסגר.

שרון פרי. הגיע הזמן לסיים את הסאגה (אינסטגרם)שרון פרי. הגיע הזמן לסיים את הסאגה (אינסטגרם)

בעוד פרי עברה תקופה לא פשוטה בכלל בחייה, אבל גם יצאה לדרך חדשה ועברה הלאה...המשפט בעניין מי שפרץ, גנב והפיץ את התמונות, הגיע לסיומו עם עונש מאסר של 3 שנים ו-9 חודשים. 

המעגל נסגר בבית המשפט (אינסטגרם)המעגל נסגר בבית המשפט (אינסטגרם)

“חשבתי רבות אם להגיב על הסאגה הארוכה הזו שמלווה אותי כבר 3 שנים וחצי”, כתבה פרי בחשבון האינסטגרם שלה, סיכמה את הסיפור, וזה לא היה פשוט בכלל. “החלטתי לחתום ולסגור את המעגל הזה בפוסט הזה שלא במקרה גם נפל על יום השיימינג הבינלאומי.

מאז היא לא מפסיקה לצייר ולצור (מערכת ONE)מאז היא לא מפסיקה לצייר ולצור (מערכת ONE)

“אלו היו שלוש שנים וחצי מטלטלות, תקופה ארוכה שהעמידה אותי בפני אתגרים לא פשוטים וחשיפה במלוא מובן המילה. במהלך התקופה הזו גיליתי שאני אדם חזק, והעובדה שלא נשברתי לא אומרת שהיה לי קל. לאנשים תמיד יהיה מה לומר והכי קל זה להעביר ביקורת על אדם שלא מכירים. תזכרו, מאחורי כל אחד ואחת מאיתנו יש משפחה, ילדים, הורים, שגם הם נאלצו להיחשף. במקרה שלי ילד נפלא בן 17 שעמד לצידי במשך כל התקופה הזו וחיזק אותי גם כשלא התחשק לי לצאת מהמיטה. חשוב במצבים האלה משפחה תומכת, וחברים טובים שבלעדיהם זה היה הרבה יותר קשה.

גולשת הלאה, הסיפור הזה כבר מאחוריה (מערכת ONE)גולשת הלאה, הסיפור הזה כבר מאחוריה (מערכת ONE)

“אז נכון יבואו אלה שיגידו היי היית צריכה לחשוב על זה קודם, אבל מי חשב אז שבלחיצת כפתור החיים שלנו יכולים להשתנות בשנייה...שאלו אותי לגבי העונש, אני לא שופטת, משערת שהשגנו את המקסימום והאיש בא על עונשו. אני סוגרת את הפרק הזה בחיי ומתחילה חדש. תודה לכל מי שתמך ועזר לי, ויש כאלה הרבה! אולי התקופה הזו של הסגר והבדידות/התבודדות תגרום לנו להיות טובים יותר,סבלניים יותר ושיפוטיים פחות. תודה”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה