יום חמישי, 28.03.2024 שעה 12:41

יצאה להגנתו

עדי של אסי בוזגלו בפוסט על הביקורות שספג בעלה

|

בצל כמה ביקורות שספג לאחרונה אסי בוזגלו, שמככב כיום על המסך גם בתוכנית הישרדות, זוגתו עדי יצאה להגנתו בפוסט מפורט באינסטגרם בו ביקשה מהציבור לפרגן ולכבד…

“לאחרונה אנשים ניסו לדבר על אסי לשון הרע או להציג אותו כחמדן על זה שלוקח כסף על ברכות או הגעה לאירועים. חשוב לי לכתוב לכם את דעתי בנושא כי מי שהספיק להכיר אותי יודע שאני אדם שאוהב שלום ופרגון וקשה לי להישאר אדישה למצב כזה כי גם לנו יש רגשות, לב וילדים”…

אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)

“חשוב לי לציין שאסי הוא האדם עם הלב הכי גדול שאני מכירה, ולא רק כי הוא בעלי. רוצה לשאול אתכם אנשים, מה ההבדל בין אדם שקם בבוקר, מתלבש, נוסע לעבודה לעבוד לכמה שעות וחוזר לבין אדם שקם בבוקר, מתלבש ויוצא למרפסת לכמה שעות לברך? אין הבדל! שניהם עובדים, שינהם צריכים לקבל שכר!”

“חשוב לציין שכמו שאתם תעבדו אצל בוס שהוא חולה וצריך לקנות כדורים, זה לא יפריע או ימנע מכם לקבל ממנו את המשכורת שלכם כי אתם עובדים, זאת פרנסה ויש לכם הוצאות והתחייבויות לשלם בחודש. כך גם לנו! יש הוצאות והרבה. אם בעלי מברך הרבה שעות ביום, או נוסע לאירוע כזה או אחר לשמח ילד או אדם מבוגר ומבקש תשלום, מה הוא שונה מליצן שאתם מזמינים ליום הולדת או זמר שמופיע באירוע? אין הבדל, זה בדיוק אותו הדבר”. 

אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)

זאת עבודה, וכל עבודה מכבדת את בעליה, ומי שלא מסכים עם הדרך של אסי זה גם בסדר, לא תמיד חייב להסכים, אנחנו אנשים ושונים אחד מהשני, אבל בין לא להסכים לבין לשלוח קללות ולטנף, זה קו אדום ומאוד בוהק. לא מכבד וזה מיותר. אפשר לקרוא ולהמשיך הלאה, לא חייב לפזר רעל, זכרו שמי שעושה טוב, מקבל טוב”.

“אסי לאורך שנים מפרגן ומגיע גם בהתנדבות לאירועים, אבל כשזה נהיה מוגזם חייב להיות שכר. יש הרבה פעמים שגם מבקשים ברכה סתם כי יש לאחר. כשגובים תשלום אז מי שבאמת רוצה ויכול יזמין ואסי ידאג לעשות את הכי טוב שכולם יצאו מרוצים. מקווה שגרמתי לכם לראות את הדברים בזוית אחרת ושוב אני אומרת, גם אם לא זה בסדר, אנחנו אנשים שונים, לא תמיד חייב להסכים ולקבל אבל בבקשה לאהוב, לפרגן ולכבד - זה הסוד. בואו נישאר אנשים טובים”.

אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)
אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)
אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)אסי ועדי בוזגלו (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה