יום חמישי, 18.04.2024 שעה 15:52

תעלה לו ביוקר

מסיבת הסקס של ווקר הולכת "לזכות" אותו בקנס אדיר ובהדחה מנבחרת אנגליה

|

“המועדון מודע לסיפור שהתפרסם בצהובונים בנוגע לחייו הפרטיים של קייל ווקר ולהפרת חוקי הסגר והריחוק החברתי”.

קייל ווקר ולואיס מקנמארה. למסיבה הזאת יש מחיר כבד (אינסטגרם)קייל ווקר ולואיס מקנמארה. למסיבה הזאת יש מחיר כבד (אינסטגרם)

ההודעה הרשמית של מנצ’סטר סיטי אולי לקונית ולא מספרת הרבה על מה שקורה מאחורי הקלעים, אבל ווקר, שערך מסיבת סקס בביתו עם שתי נערות ליווי (רגע לפני שביקש מאוהדי הקבוצה לשמור על מרחק ועל הנחיות משרד הבריאות האנגלי בנוגע לנגיף הקורונה), הולך לחטוף בענק…

עלתה לו הרבה יותר משתיאר לעצמו (אינסטגרם)עלתה לו הרבה יותר משתיאר לעצמו (אינסטגרם)

מעבר לכסף שכבר שילם עבור אותה מסיבה, ואגב אף תועד על ידי לואיס מקנמארה, שהתראיינה בנוגע לסיפור, הוא ככל הנראה עומד להיפרד מסכום אדיר של רבע מיליון ליש”ט כקנס על עבירת המשמעת והפגיעה התדמיתית במועדון.

צריך לספור עוד הרבה כדי לשלם את הקנס הזה (אינסטגרם)צריך לספור עוד הרבה כדי לשלם את הקנס הזה (אינסטגרם)

הקנס, ששווה ערך למשכורת של שבועיים עבורו, מגיע לאחר, ובלי שום קשר, להתנצלות של המגן על המעשה...המסיבה הזאת כבר עלתה לו ביוקר, ועוד תעלה ותעלה.

וויין רוני. סיבך וננזף (אינסטגרם)וויין רוני. סיבך וננזף (אינסטגרם)

ואם כללל זה לא מספיק, הוא גם צפוי לאבד את מקומו בנבחרת אנגליה אחרי שתיגמר תקופת הבידוד באנגליה, כך מעריכים בממלכה, כשהמאמן הלאומי גארת’ סאות’גייט צפוי להיפגש עמו כשיתאפשר ולהודיע לו זאת רשמית.

מה יהיה הסוף איתך? (רויטרס)מה יהיה הסוף איתך? (רויטרס)

זאת…אחרי שהוא נתפס גם מתהלך ברחוב עם חברו לנבחרת לשעבר, וויין רוני אקס מנצ’סטר יונייטד, והשניים ננזפו על ידי שוטרים וחזרו כל אחד לביתו...

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה