יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:33

עצבני על ביבי

יעקב בוזגלו תוקף את רה"מ על הטיפול במשבר הקורונה

|

המשפחה החזקה בעולם הכדורגל, וגם על המסך הקטן, לא מפסיקה לייצר כותרות והפעם, איך לא, על משבר הקורונה…

ומתוך משפחת בוזגלו, מי אם לא יעקב יורה לעברו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. על מה בדיוק? פשוט תקראו:

בנימין נתניהו. בוזי יצא נגדו (רויטרס)בנימין נתניהו. בוזי יצא נגדו (רויטרס)

“לדעתי אנשים ימותו מבושה לפני שימותו מקורונה”, כתב בוזגלו. “אדוני ראש הממשלה, הפנייה הזו אליך כי זה שיש כסף בכספומטים זה לא נותן פתרון לאף אחד. ניסיתי להוציא והכספומט נתן לי סטירה. שמעתי שדחו את תשלום המע”מ לעשרה ימים יופי של בונוס. היום בעלי העסקים לא ממש מכניסים כלום ואתם נתתם לבעלי עסקים לשרוף במשך 10 ימים את הכסף של המע”מ אז מאיפה יביאו בעוד 10 ימים כסף לתשלום? הבנתי שנתת הוראה לקחת הלוואות מהבנקים אז יש לי שאלה: את ההלוואות האלה לא מחזירים? ואם כן מאיפה?

גם הוא יודע לנאום. ולכתוב את דעותיו בצורה נחרצת (רדאד ג'בארה)גם הוא יודע לנאום. ולכתוב את דעותיו בצורה נחרצת (רדאד ג'בארה)

“בכל יום אני מקבל מספר הודעות שאני יכול לקבל הלוואות עד 100,000 שקל? בלי טובות שלכם אז מה יועילו חכמים? איך הציבור ישלם את ההלוואות שלקח לפני משבר הקורונה? איך הציבור ישלם משכנתא או שכר דירה? חשמל, מים, גז, ארנונה עוד אלף הוצאות וזה עוד לפני אוכל…שלא לדבר על העצמאים, הספקים, השכירויות, העובדים, משבר גדול! האנשים יאכלו את הלב וימותו מבושה.

עצבני על ביבי (משה חרמון)עצבני על ביבי (משה חרמון)

“כל הזמן אתם מספרים לציבור איך להישמע להוראות והציבור נענה, אז אולי תספר מה אתם עושים למען הציבור? חוץ מלסגור אותנו בבתים איך אתם מקלים על הציבור בהוצאות הכבדות ואיך עוזרים באמת ולא בססמאות לעצמאים שלא מכניסים כלום ואפילו לא יודעים מתי משהו ייכנס? מקבלי החלטות כולם הם עובדי מדינה והם בטוח לא נפגעים, עכשיו הזמן לדאוג באמת לאזרחים, ראש הממשלה תתעורר ומהר!”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה