יום חמישי, 28.03.2024 שעה 10:41

ממציא את עצמו מחדש

טל בן חיים משיק את ההרצאה על הקריירה שלו ועל החיים, בצורה אחרת

|

טל בן חיים, בלמה הוותיק של בית”ר ירושלים, בכושר נפלא בגיל 37 והוא מוביל את ההגנה הירושלמית למקום השלישי בליגת העל, ואולי אפילו למאבק האליפות בהמשך העונה…

קריירה חדשה, בנוסף לכדורגל (אינסטגרם)קריירה חדשה, בנוסף לכדורגל (אינסטגרם)

כעת, רגע לפני שמחליפים קידומת ועוברים עשור, בן חיים בישר לעולם על החלטה חשובה שלקח, כשבקרוב הוא יחל להרצות על הקריירה שלו, ועל כוח הרצון – האלמנט החשוב ביותר שלקח אותו מראשון לציון לטופ של הכדורגל האירופי…

הבלם והמרצה - טל בן חיים (רדאד ג'בארה)הבלם והמרצה - טל בן חיים (רדאד ג'בארה)

“את ההחלטה שלי ל-2020 קיבלתי”, כתב בן חיים בחשבון האינסטגרם שלו. “חלק ממה שעברתי בקריירה אתם רואים בתמונה, אבל הגיע הזמן לחלוק מול כולם את סיפור חיי, את מה שגרם לי להצליח ולהגיע לפסגות הכדורגל העולמי ואיך גם אתם יכולים להצליח. בקרוב אעלה עם ההרצאה שלי "בכח הרצון" - יש למה לחכות”.

בן 37 ורק משתבח עם השנים (אורן בן חקון)בן 37 ורק משתבח עם השנים (אורן בן חקון)

את בן חיים - שהחל את הקריירה במכבי ת”א והמשיך לבולטון, מנצ’סטר סיטי, צ’לסי, פורטסמות’, ווסטהאם, קווינס פארק ריינג’רס, צ’רלטון אתלטיק, סטנדרד ליאז’, שב לקריית שלום ועבר לבירה - תוכלו לשמוע בקרוב ברחבי הארץ, מספר על ההצלחה שלו במרוצת השנים וממשיך להוות השראה לכדורגלנים, ספורטאים ובכלל לבני אדם.

בן חיים מול אחד, רונאלדו, שהצליח להתמודד מולו בגבורה (GettyImages)בן חיים מול אחד, רונאלדו, שהצליח להתמודד מולו בגבורה (GettyImages)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה