יום רביעי, 24.04.2024 שעה 06:48

קפטן, לוחם, סטודנט!

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה ומי שהדליק משואה ביום העצמאות, נרשם לתואר ראשון בקריה האקדמית אונו!

|

אין הרבה ספורטאים המזכירים את מנשה זלקה בנוף הישראלי. הכדורגלן עלה לארץ בגיל שנה מאתיופיה, גדל במחלקת הנוער של הפועל חדרה, ובעל שירות צבאי מרשים בחטיבת הצנחנים, במה שכמעט וקטע לו לגמרי את הקריירה הספורטיבית… 

לאחר שחרורו, הצליח זלקה לחזור לכר הדשא ואף להוביל את הפועל חדרה, כקפטן הקבוצה, לליגת העל ומשם גם לעונה היסטורית בפלייאוף העליון של הטבלה!

בדרך ליעד חדש... (באדיבות הקרייה האקדמית אונו) בדרך ליעד חדש... (באדיבות הקרייה האקדמית אונו)

זלקה ממשיך עד היום לעשות מילואים ולשלב בין הצבא לכדורגל, דבר אשר זיכה אותו לאחרונה בכבוד גדול –  להדליק משואה בחגיגות העצמאות ה-71 למדינת ישראל בהר הרצל.

כעת, החליט זלקה לעבור ליעד נוסף, כאשר נרשם ללימודי תואר ראשון בחינוך וחברה עם התמחות בספורט, אליהם נרשם בקריה האקדמית אונו. הכדורגלן הצטלם ביחד עם ד”ר אבי מויאל, ראש תחום הספורט בקריה האקדמית אונו ורנן הרטמן, מייסד ומנכ”ל הקריה האקדמית.

יצטיין גם בלימודים? (באדיבות הקרייה האקדמית אונו) יצטיין גם בלימודים? (באדיבות הקרייה האקדמית אונו)

זלקה אמר: "אני שמח לשלב בקריירה שלי לימודים לתואר כדי להתחיל ולהתכונן ליום שאחרי. ניהול ספורט וחינוך מייצגים את גם את ההווה וגם את העתיד שחשובים לי. אין שמח ממני להצטרף לביה"ס לספורט של הקריה האקדמית אונו ולעשות ביחד איתם את הדרך אל התואר".

עמרי אפק שאחראי על תחום הכדורגל בקריה האקדמית אונו: "משמח שיותר ויותר שחקנים ומאמנים מבינים את החשיבות של לימודים והתמקצעות בעולם הניהול והחינוך בספורט לקראת החיים שמחכים לאחר הפרישה".

בטקס הדלקת המשואה... (אורן בן חקון)בטקס הדלקת המשואה... (אורן בן חקון)
הנער שעלה לגדולה... (רדאד ג'בארה)הנער שעלה לגדולה... (רדאד ג'בארה)
עשה חיל גם בכדורגל! (אחמד מוררה)עשה חיל גם בכדורגל! (אחמד מוררה)
קפטן! (רדאד ג'בארה)קפטן! (רדאד ג'בארה)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה