יום שבת, 01.06.2024 שעה 22:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"אני שווה 2 מיליון אירו? נדבר בסוף שנה הבאה"

הבחירה במכבי ת"א ("קין אמר לי שאני מזכיר אותו כשהיה צעיר"), העונה ("הבאתי למגרש את מה שלמדתי בשכונה") והשיחה עם ואן אובריים: מדמון נפרד מחדרה

|
אלעד מדמון (רדאד ג'בארה)
אלעד מדמון (רדאד ג'בארה)

בתחילת העונה הנוכחית ספק אם מישהו צפה שאלעד מדמון, שחקן ההתקפה של הפועל חדרה, יחווה שנה כה חלומית. מדמון בן ה-20 "נזרק למים" במשחק החוץ של קבוצתו מול מ.ס אשדוד ע"י המאמן ניסו אביטן, כבש את שער הניצחון במה שהפך לניצחונה הראשון של קבוצתו העונה בליגה, והשאר היסטוריה.

מדמון לא הפסיק לכבוש גם אצל חיים סילבס ומאזנו עומד על 12 שערי ליגה. בחצי העונה הראשונה, הוא החזיק את חדרה על גבו, כאשר השיא הגיע בחודש ינואר: מכבי ת"א, האלופה המסתמנת של ליגת העל, ניהלה מגעים מול הנהלת חדרה וסוכנו רועי דניאל ורכשה אותו בלמעלה ממיליון וחצי אירו (עסקה אשר עשויה להגיע לשני מיליוני אירו). עוד קודם לכן, גם סאות'המפטון האנגלית הגישה הצעה רשמית ומכבי חיפה הביעה עניין.

הערב (שבת) ב-18:00, במשחק הבית מול הפועל ת"א שכבר ירדה לליגה השנייה, תגיע הופעת הפרידה של מדמון מחדרה, רגע לפני שהוא מצטרף לקריית שלום. בין לבין הוא גם אמור להגשים חלום ולייצג את הנבחרת הצעירה במשחקים האולימפיים בפאריס. רגע לפני שהוא נפרד מהמועדון מהשרון, זה שנתן לו את הבמה, הוא ישב לראיון מיוחד ל-ONE, בו דיבר על הכול.

מדמון: "מכבי ת"א זה המקום המתאים בשבילי"
אלעד מדמון. הופעת הפרידה קרובה (שחר גרוס)אלעד מדמון. הופעת הפרידה קרובה (שחר גרוס)

אלעד, אתה רגע לפני סיום דרכך בהפועל חדרה. איך ההרגשה לקראת המעבר למכבי ת"א?
”מה מרגישים? קודם כל צר לי שהייתי רק עונה אחת בהפועל חדרה בקבוצה הבוגרת. זה היה חלום מגיל קטן לשחק פה ולתת עונה שכזאת למועדון, לקהל ולאותם אנשים שגידלו אותי. אני יוצא לדרך חדשה, לאתגר חדש ואני מאוד מתרגש”.

בתחילת העונה, כשעוד היית שחקן אלמוני, האמנת שהדברים יתפתחו בצורה הזאת?
"האמת שזה די מצחיק, כי בתחילת העונה היו כמה משחקים שאפילו לא שותפתי בהם. הצלחתי להרים את עצמי עם כל העזרה מהבית, מהשחקנים ומכל הקבוצה. סיפקתי עונה טובה ואני שמח על כך. אני זוכר את שבוע האימונים לפני אשדוד, שהיה טוב מבדרך כלל וזה בא לידי ביטוי במגרש. אני לא יודע מה כל כך התחבר לי העונה, אבל אפשר להגיד שהגול הראשון נתן לי את כל הביטחון ומשם זה המשיך. הייתה תקופה טובה, הייתי בעננים ואין כיף כזה".

"הצלחתי להרים את עצמי". אלעד מדמון (רדאד ג'בארה)"הצלחתי להרים את עצמי". אלעד מדמון (רדאד ג'בארה)

לא סומנת מגיל קטן בניגוד לשחקנים אחרים. אם נוסיף את העובדה שאתה השחקן הראשון שנמכר בסכום כזה מהפועל חדרה, אתה סוג של סיפור סינדרלה?
"יש משהו במה שאתה אומר, אבל בתוך המועדון כן הרגשתי כאחד שסימנו אותו כזה שיצליח. אני זוכר שרק הגעתי וערכו לי את השיחה הראשונה, אמרו לי כמה אני הולך להצליח אם אתן מעצמי ושיעזרו לי במה שרק יוכלו. הנה, זה בא לידי ביטוי".

מכנים אותך "השחקן שמביא את השכונה לכדורגל" במובן הטוב. איך אתה זוכר את השנים שלפני העלייה לבוגרים? 
"האמת שזה די נכון, כי בכל הילדות שיחקתי בשכונה עם החברים. גם אחרי האימונים בקבוצה הייתי הולך לשחק וזה היה משהו שלא הייתי יכול לוותר עליו, מרצון. בסופו של דבר, הצלחתי להביא את מה שלמדתי בשכונה למגרש וזה כנראה הצליח".

אלעד מדמון. "בחדרה כן הרגשתי כאחד שסימנו אותו" (רדאד ג'בארה)אלעד מדמון. "בחדרה כן הרגשתי כאחד שסימנו אותו" (רדאד ג'בארה)

"הייתה לנו קבוצה של החברים שהולכים לשחק ואיך שהיינו מסיימים את האימונים, הם היו שולחים הודעה וכל כך רציתי לשחק איתם בחמש על חמש הכיפי הזה. אני משווה את זה למשחקונים שאנחנו עושים באימון. אין כיף כזה".

ספר על התמיכה מאבא שלך גיא עד שזה התפרץ השנה?
"עד שעברתי לחדרה הייתי סוג של שחקן אחר. כשעברתי לחדרה, אבא שלי דחף אותי לעשות ריצות ואימונים אישיים אחרי האימונים במועדון. הוא כל הזמן תמך בי, ביחד עם כל המשפחה. כשיש לך גב כזה של אנשים שאוהבים אותך, זה מאוד קשה לא להצליח".

מדמון. "אבא שלי דחף אותי לעשות ריצות ואימונים אישיים" (לילך וויס-רוזנברג)מדמון. "אבא שלי דחף אותי לעשות ריצות ואימונים אישיים" (לילך וויס-רוזנברג)

האמנת שתגיע לאן שהגעת?
"קיוויתי יותר משהאמנתי. אבא שלי תמיד אמר לי – ‘אם רק תאמין במה שאתה יודע לעשות אתה תהיה הכי טוב שיש, כי אני יודע מה אתה שווה’. הוא החדיר לי את זה עוד קצת ועוד קצת מגיל קטן וזה נתפס לי בתת מודע".

אילו התאמות שחקן שבא מהשכונה צריך לעשות?
"כמובן שלא הבאתי את מה שאני עושה שם למשחקים עם הקבוצה, כי בסופו של דבר זה משחק של 11 על 11. אתה צריך לשחק בצורה קבוצתית, כי אם תיקח כדור ותעשה מה שאתה רוצה זה ייצור בלגן. הצלחתי להתאים ולשלב, לעשות מין שילוב של 50-50. זה עשה אותי שחקן אחר בחדרה".

"כל הזמן המבוגרים היו אומרים לי לשחק פשוט, אבל לא יותר מדי. כן הדגישו שאני צריך לעשות את מה שאני יודע כי בחלק הקדמי יש לי החלטות ממש טובות. היו אומרים לי כן ללכת עם האינטואיציה שלי".

"קיוויתי יותר משהאמנתי". מדמון (רדאד ג'בארה)"קיוויתי יותר משהאמנתי". מדמון (רדאד ג'בארה)

יש לך חברות קרובה עם עידן טוקלומטי. ספר עליה. הרי אתם פחות או יותר באותו תפקיד ונאבקים על מקום בנבחרת.
"אני ועידן מכירים עוד מלפני הכדורגל ואיכשהו יצא ששנינו שיחקנו בטוברוק. התאמנו ביחד, הפכנו לחברים הכי טובים. אם זה ללכת לעשות אימון כוח ביחד, לעשות אימון אישי ביחד, ללכת לבעוט לשער ולעשות סיומות. אנחנו דוחפים אחד את השני להיות יותר טובים. אנחנו מפרגנים אחד לשני מהלב, ההצלחה שלו היא ההצלחה שלי".

היום כבר מזהים אותך ברחוב?
"כן. למען האמת, זו הרגשה מדהימה ואי אפשר להגיד שלא. ללכת ברחוב ושיזהו אותך זה אפילו נותן לך ביטחון לבוא למגרש ולעשות את מה שאתה יודע, כי זה נצרב לך במוח שאתה לא יכול לעשות פדיחות. אתה מבין שאתה צריך ליצור המשכיות כי זה מה שחשוב. זה עושה לי טוב וכל אחד שיפנה אליי אתן לו יחס מכל הלב".

אבל השנה הזאת גם יוצרת ציפיות.
"מנטלית זה קשה להישאר חזק, אבל מישהו חכם אמר לי שלשמר הצלחה זה הכי קשה בכדורגל. יש בבית אנשים שעוזרים לי. כשאני מסיים משחקים, אבא שלי כבר מחכה לי בבית ופותח את הווידאו של המשחק. אחרי שכבשתי שלושער, הוא אמר לי למה עשיתי ככה בפעולה כזו או אחרת ושיכולתי לעשות יותר. זה היה מצחיק שנתתי את המשחק הכי טוב שלי, אבל עדיין הוא ירד איתי לפרטי פרטים ואמר לי שזה שסיפקתי מהלך טוב או גול זה לא בהכרח קשור למהלך הבא, שאני צריך לעשות את מה שאני יודע באופן קבוע".

אלעד מדמון חוגג. "יש בבית אנשים שעוזרים לי" (ראובן שוורץ)אלעד מדמון חוגג. "יש בבית אנשים שעוזרים לי" (ראובן שוורץ)

בהפועל חדרה מקומך היה מובטח. אתה בא למקום בו תצטרך להיאבק על מקומך והתחרות קשה.
"זו הרבה עבודה בראש, אבל אני מאמין בעצמי שאני חזק מנטלית. אני בא לתת את מה שאני יודע, אעבוד הכי קשה שיש כדי להיות שחקן מאוד דומיננטי במכבי ת"א. מכבי זה המועדון הכי גדול בישראל ושהתחילו לצוץ השמועות שמתעניינים בי זה ריגש אותי. התחיל לעבור לי בראש שיכול להיות שאני הולך לשחק במכבי ת"א".

היית מחוזר גם ע"י מכבי חיפה וגם ע"י סאות'המפטון. תסביר את הבחירה לחתום במכבי ת"א.
"אחרי הרבה התייעצויות עם אבא שלי והסוכנים שלי, הגענו להחלטה שמכבי ת"א זה המקום הכי מתאים בשבילי ושם אוכל לתת את המקסימום. בנוגע לאנגליה, חשבנו שאולי זה קצת מוקדם לעשות את המעבר לחו"ל. נכון שזו אנגליה וחשבתי על זה לא מעט, אבל לא באמת הובטח לי משהו. יכול להיות שהייתי יוצא בהשאלה, או שמקומי לא היה בסגל".

"מכבי ת"א - המקום הכי מתאים". אלעד מדמון (רדאד ג'בארה)"מכבי ת"א - המקום הכי מתאים". אלעד מדמון (רדאד ג'בארה)

"לצאת לחו"ל יכול היה ליצור אצלי חספוס, כן לראות את המשחק בצורה שונה. ללכת למכבי זה משהו שונה, זה להרים אותי ממש מבחינת ההיי בישראל, כי יותר מכירים אותי פה. הם משחקים בליגה שלנו אז הם יודעים מה אני שווה ומה אני יכול לתת. מכבי ת"א זו הבחירה הכי מוצלחת עבורי. מכבי חיפה? אני לא כל כך יודע מה היה, אני יודע שבעלי הקבוצות דיברו ביניהם וזה לא יצא אל הפועל".

אתה בשל כבר למכבי ת"א? להתמודדות המנטלית והמקצועית?
"אני חושב שאני מאוד בשל. אני מאמין שיש במכבי ת"א את האנשים שיוכלו לעזור לי כי בסופו של דבר יש להם את הכלים הכי טובים בארץ. אני מאמין שארגיש בבית ואצליח שם".

אלעד מדמון. "מכבי ת"א זו הבחירה הכי מוצלחת עבורי" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)אלעד מדמון. "מכבי ת"א זו הבחירה הכי מוצלחת עבורי" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מי הספיק לדבר איתך?
"דיברתי קצת עם גולסה ועם ואן אובריים. ואן אובריים שאל אותי במהלך המשחק אם אני מתכוון להצטרף אליהם. איתי אישית פחות מדברים כי אני נותן לאבא שלי ולסוכנים לטפל בזה. כשישבתי עם בן מנספורד ומורן מאירי, באותה שיחה בה קיבלנו את ההחלטה לחתום במכבי, ראיתי איך הם מסתכלים עליי, והבנתי שהם מאמינים בי ויודעים שאני יכול לתת תפוקה מאוד גדולה במכבי כבר בעונה הבאה. הם נלחמו עליי והציעו עליי הרי את הסכום הזה".

"אפשר להגיד שקיבלתי את המסר מהם שזה כאן ועכשיו. עם רובי קין גם דיברתי ואם אני זוכר במדויק הוא אמר לי שאני קצת מזכיר לו את עצמו כשהוא היה צעיר, מבחינת החוש לשערים. אם אני זוכר נכון, אז זו מחמאה ענקית".

קין ומדמון. "אמר לי שאני קצת מזכיר לו את עצמו" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)קין ומדמון. "אמר לי שאני קצת מזכיר לו את עצמו" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

אם רובי יישאר, יש לך שם שני מודלים: רובי קין וערן זהבי.
"אפשר להגיד שזה מה שהכריע את הכף. לשחק לצד שתי אגדות, אחד שנמצא על הקווים ואחד שנמצא על המגרש ונותן הכול מעצמו. זה פרס עבורי ללמוד משתי אגדות שכאלה".

תג המחיר ששילמו עליך זה משהו שמלחיץ אותך?
"אפשר להבין שזה מלחיץ, אבל אני מסתכל על זה בצורה יותר חיובית. אם מאמינים בי ושילמו עליי סכום שכזה, אז אני אצטרך לעבוד הכי קשה שיש, אפילו יותר ממה שעבדתי עד עכשיו. אגיע לעונה הבאה הכי מוכן שיש. אם אני שווה שני מיליון אירו? תדבר איתי בסוף העונה הבאה ותגיד לי אם כן".

אנחנו רואים את המאבקים בין הגדולות על שחקנים כמוך וכמו ליאור קאסה. איך אתה רואה את הטירוף שנוצר?
"הם אנשי המקצוע והם מחליטים בסופו של דבר את מי להוסיף לקבוצה ואת מי לא. אם הם מאמינים שאלו השחקנים שהם רוצים להביא לעונה הבאה, אז אפשר להגיד שהם די צודקים כי אותם שחקנים עשו עבודה די טובה".

אלעד מדמון. "אגיע לעונה הבאה הכי מוכן שיש" (ראובן שוורץ)אלעד מדמון. "אגיע לעונה הבאה הכי מוכן שיש" (ראובן שוורץ)

דיברנו על הקשר עם אבא שלך והילדות בשכונה. כמה ההצלחה שלך גורמת לרצון לעזור גם למשפחה ולהחזיר להם על התמיכה?
"זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם. אני לא חושב שיש משחק שלי שהוא פספס. הוא תומך בי בכל ההחלטות ובכל הפן המקצועי. לגרום להם להיות גאה בי ולתת להם אושר, זה הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות".

מאז החתימה במכבי עברת חצי עונה יותר קשה וכולם דיברו על ההשפעה של החתימה. יכול להיות שהיה עדיף לך לעבור כבר בינואר?
"לא חשבתי על זה בכלל למען האמת. חדרה היא הבית שלי ורק חשבתי על איך לאסוף עוד נקודות ולהשאיר אותה בליגה. למען האמת, בינואר גם הקבוצה די השתנתה והיה יותר קשה להתאקלם. עד חודש ינואר כל המהלכים ההתקפיים היו מסתיימים אצלי. אפשר להגיד אפילו שהקרבתי את עצמי כדי לפנות שטחים לשאר שחקני ההתקפה שהגיעו אם אלו דוניו, אדניי וסמי".

"פחות היה אכפת לי מי כובש, כי ידעתי מה אני יכול לתת. אחרי החתימה במכבי ידעתי שידברו אם תהיה ירידה, אבל אני חושב שזה ממש לא נכון. כמו שאמרתי קודם, לשמר הצלחה זה יותר קשה, בטח שמסתכלים עליך יותר או שומרים עליך חזק. פחות מפריע לי אם במקום לכבוש נתתי את הפס לגול, כי הדבר הכי חשוב הוא שהשלמנו את המשימה וחדרה נשארה בליגה".

ג'יימס אדניי ואלעד מדמון. "השלמנו את המשימה" (ראובן שוורץ)ג'יימס אדניי ואלעד מדמון. "השלמנו את המשימה" (ראובן שוורץ)

גם בטח שמעת את המשפט שאומר שחדרה התחזקה בינואר בזכות הכסף מהמכירה שלך.
"שמעתי את המשפט הזה הרבה ואם הייתי אחד מהתורמים לזה שחדרה נשארה בליגה, אז אפשר להגיד שאני את המשימה שלי עשיתי. זה מועדון שאני כל כך אוהב ואזכור אותו לכל החיים. כל הזמן דיברו איתי על להישאר בליגה ואני הכי שמח שעשינו את זה".

"הלחץ שהיה לפני נתניה? לחץ תמיד יש, כי זה מועדון טיפה לחוץ. זה כל הזמן יושב בראש ועשו לי הרבה שיחות בהן נאמר לי לתת מה שאני יודע ושאני אשאיר את הקבוצה בליגה. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה בסופו של דבר".

עד עכשיו לא בדיוק נספרת בנבחרות הצעירות. פתאום אתה עם סיכויים טובים להיות באולימפיאדה.
"זה חלום שמתגשם פשוט. אני כל כך שמח שהצלחתי להיכנס לרשימה המורחבת של הסגל ואני מקווה שבסוף כן אהיה בסגל הסופי. אני אעשה את מה שאני יודע כדי להוכיח למאמן שאני ראוי להיות שם".

גיא לוזון. "עשה את מה שאני יודע כדי להוכיח למאמן שאני ראוי" (ראובן שוורץ)גיא לוזון. "עשה את מה שאני יודע כדי להוכיח למאמן שאני ראוי" (ראובן שוורץ)

היית השחקן האחרונה שנופה מהמונדיאליטו בשנה שעברה. גם אופיר חיים הודה שזו הייתה טעות.
"קודם כל צריך לפרגן להם כי הם עשו קמפיין מטורף. פרגנתי להם מכל הלב כי בסוף הם מייצגים את מדינת ישראל. נלחמתי על המקום שלי בסגל עד הדקה האחרונה, אבל זו הייתה ההחלטה של המאמן וצריך להודות שלא הייתי בשיא שלי אז. יכולתי להבין את זה וזה אולי נתן לי את הכאפה להתעורר על עצמי ולהתחיל להראות את מה שאני יודע".

מה אופיר אמר לך אחרי הניפוי?
"שהוא אוהב אותי ושהוא הכי רוצה בעולם שאהיה איתו, אבל יש הרבה שחקנים טובים ובסופו של דבר זאת ההחלטה שלו. אני עדיין אוהב אותו וזה לא משנה מה הוא בחר כי הוא כמו אבא. אני זוכר שבאסיפות הוא אפילו לא היה צריך לדבר איתנו על כדורגל, אלא על זה שאנחנו הכי טובים בעולם ולא צריכים להסתכל על אף נבחרת אלא רק על עצמנו, שאם אנחנו נבוא ונשחק כמו שאנחנו יודעים, אף נבחרת לא תוכל לנצח אותנו. אלו מילים שאבא אומר לבן שלו לפני שהוא יוצא לקרב".

יש משהו בדור הצעיר הזה שלא מפחד, אתם עולים לבוגרים עם המון ביטחון.
"יש כיום המון שחקני נוער שעולים לבוגרים, וזה כיף שיש לנו דור עתיד שכזה ושאנחנו בידיים בטוחות מה שנקרא. אני מקווה שכל אחד יצליח ויממש את הפוטנציאל שלו. החלום לאולימפיאדה? שנזכה, אני מאמין בזה. ברור שעובר לי בראש לתת גול בנבחרת באולימפיאדה, אבל לזכות זה משהו שאני אפילו לא יכול לתאר אותו".

"החלום במשחקים האולימפיים? שנזכה". מדמון (רדאד ג'בארה)"החלום במשחקים האולימפיים? שנזכה". מדמון (רדאד ג'בארה)

עובר לך בראש גם מה יקרה כשתבקיע בבלומפילד?
"אני מאמין שזו תהיה ההרגשה הכי טובה בעולם. מטרות? אני לא אוהב להציב מטרות מבחינת מספרים כי אם תגיע למספרים שלך מוקדם ממה שציפית אז אתה תסמן וי ותעצור. אני מקווה לתת את העונה הכי טובה שאני יכול לתת ולעזור למכבי לייצר את העונה שהיא רוצה לתת".

זה נראה שאתה קר רוח ולא מתרגש מכלום.
"אפשר להגיד שאני לא נותן לרגשות להשפיע עליי. ברגע שאתה נותן לרגשות להשפיע עליך אז אתה לא מוצא את עצמך ומאבד את הראש. אני נשאר בשקט שלי עם עצמי ובא דרוך לכל משחק. אפשר להגיד שזה הצליח לי עד כה. עבדתי על זה לבד לא מעט, איך להישאר מרוכז. אם זה לדוגמה שאני רואה טלוויזיה ומתעסק בטלפון, אני מבצע מבחנים מנטליים כאלה. אלו דברים קטנים שיכולים להשפיע עליך להישאר מרוכז במשחק. אני מקווה שבמכבי יעזרו לי אפילו עוד יותר לשמור על הריכוז".

הסיפור שלך, כילד שבא מהשכונה ונמכר למכבי ת"א, הוא סוג של מסר? אתה מודל לחיקוי?
"אני מקווה מאוד שאהיה מודל לחיקוי אפילו לשחקן צעיר אחד. אם הצלחתי להשפיע על שחקנים צעירים שיישארו מפוקסים ויתנו את מה שהם יכולים כדי לממש את הפוטנציאל שלהם, זה עושה אותי הכי מאושר בעולם. אם אתה מאמין בעצמך, הכול יכול לקרות".

"לא נותן לרגשות להשפיע עליי". מדמון (רדאד ג'בארה)"לא נותן לרגשות להשפיע עליי". מדמון (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */