יום שבת, 15.06.2024 שעה 05:23
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
64%2220-232628הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
48%2588-240329הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2503-244930בני הרצליה
38%2370-232629הפועל עפולה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
31%2475-225729הפועל אילת
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל ת"א
  • שבת, 15/06, 21:15
  • מכבי ת"א

"הדרבי הוריד את האוויר, לא יכולים להיראות כך"

במכבי ת"א סיכמו את ההפסד לקריית אתא: "תקופה לא טובה, סומכים על השחקנים שיוציאו את העגלה מהבוץ, והיא בבוץ. לא היינו שם ברמת האנרגיות בסיום"

|
לורנזו בראון (רועי כפיר)
לורנזו בראון (רועי כפיר)

מכבי תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסדה השלישי במסגרת ליגת העל העונה, 86:78 לקריית אתא. חניכיו של עודד קטש ירדו למאזן של שלושה ניצחונות אל מול שלושה הפסדים, שניים מהם היו בבית: "לא שיחקנו טוב, עד חמש הדקות האחרונות לא היינו שם ברמת האנרגיות", אמרו בסביבת הקבוצה. בהמשך השבוע הקבוצה תמריא לבלגרד שם תארח בחמישי הקרוב את פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-23 של היורוליג.

"אנחנו בתקופה לא טובה", מודים במועדון וממשיכים: "זה יכול לקרות בעונה כזו וכל קבוצה חווה תקופה לא טובה במהלך עונה, כנראה שזה הזמן שלנו. לשחקנים יש הרבה קבלות מאחוריהם ואף אחד לא מפקפק בהם ויש הרבה אמונה בשחקנים". 

לאחר פתיחת עונה טובה ביורוליג, אלופת המדינה מוצאת את עצמה פתאום בסיטואציה שבה היא סופרת ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות - פרטיזן בלגרד, אולימפיאקוס, הפועל תל אביב ועירוני קריית אתא. מדובר ברצף ההפסדים הכי ארוך שהיה לצהובים עד כה, המשוכה בחמישי הקרוב גבוהה הרבה יותר, ובמכבי יודעים: "לא קל לקבל בהמשך השבוע את פנאתינייקוס אחרי ניצחון בדרבי. לאחר ההפסד בדרבי ולקריית אתא אנחנו סומכים על השחקנים שיוציאו את העגלה מהבוץ ואין ספק שהיא בבוץ".

לוהטת: קריית אתא מפתיעה את מכבי בהיכל

משחקה השישי של מכבי תל אביב במסגרת ליגת העל היה השלישי שלה בכל המסגרות בתוך חמישה ימים: "המשחק ביום שבת הוריד קצת את האוויר", הודו במועדון. אם לא היה די בהפסד לאולימפיאקוס הגיע לו גם ההפסד בדרבי התל אביבי, שם בדומה למשחק מול פרטיזן בלגרד נראה היה שהוא היה בשליטה של קטש וחניכיו, אך בסופו של דבר הן פרטיזן של ז'ליקו אובראדוביץ' והן הפועל תל אביב ביצעו קאמבק על חשבונה של אלופת המדינה שם מבהירים: "אנחנו לא יכולים להמשיך ולהראות כך".

רצף המשחקים כמו גם היכולת על הפרקט מראים שעובר על הצהובים משבר והוא תופס אותם ברגע הכי פחות מתאים בהתחשב ברצף המשחקים הקרוב והעומס שכאמור כבר החל וצפוי רק להמשיך בשבועות הקרובים, יחד עם זאת במועדון מבהירים שבטח ביורוליג העונה עדין נחשבת לטובה ושהקבוצה עדין נמצאת במאבק הפלייאוף.

ג'יימס בייטמון מול ג'ון דיברתולומאו (רועי כפיר)ג'יימס בייטמון מול ג'ון דיברתולומאו (רועי כפיר)

ג'וזפ מריה ברוקאל אמר לאחר המשחק: "ברכות לקריית אתא על המשחק, הם שיחקו טוב מאוד. יש הרבה סיבות לאיך ששיחקנו, אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראינו, יש לנו אתגר למצוא את הדרך לעזור לשחקנים בסיטואציה הזאת. יש לנו עוד משחק בחמישי, הם עצרו את המשחק שלנו לגמרי, לא היה לנו את ההמשכיות, והם קלעו הרבה סלים באחד על אחד, הרבה שלשות. הדבר הכי חשוב זה להיות חיוביים ולנסות לעזור לשחקנים לקראת בחמישי”.

“הם עצרו את התרגילים שלנו, הם גרמו לנו לזרוק הרבה זריקות בחצי מרחק. במהלך הראשון מסרנו אסיסט לבונזי, הם גרמו לנו לשחק 2 על 2 כל המשחק, זאת אחת הסיבות למספר הזה של האסיסטים”.

“תמיד כשמפסידים, רוצים לראות שהשחקנים יגיבו, צריכים לדבר איתם, האימון הבא הוא הכי חשוב, אנחנו צריכים לחשוב על זה. מנטלית צריכים להיות חיוביים, לפני שבועיים שיחקנו מחצית ראשונה מדהימה נגד פרטיזן, והדברים האלה קורים במהלך העונה, אנחנו צריכים לחזור לבסיס שלנו, לזכור איך אנחנו משחקים במכבי. הימים הבאים נצטרך לחזור לבסיס שלנו”.

רומן סורקין שומר (רועי כפיר)רומן סורקין שומר (רועי כפיר)

“אנחנו צריכים להחזיר את הביטחון לשחקנים, אנחנו לא יכולים להוסיף שחקנים למשחק שלנו. אנחנו חייבים לשחק הגנה הרבה יותר טובה, לקחת ריבאונד, לרוץ ולחזור לשחק את המשחק שלנו. אנחנו קבוצת הריצה הכי טובה ביורוליג, אנחנו היינו היום כמו באימון הראשון, ולא כמו בשלב הזה של העונה”.

“זה היה יום קשה עבור עודד, גם לי היה עונה קשה, איבדתי את אבא שלי. יש לנו הרבה אתגרים העונה, זה לא תירוצים, זה לא תירוץ לאף אחד. זה הזמן להיות ביחד, לעזור לקבוצה. בחיים האלה צריכים להיות חיוביים, ולעזור לעודד לעזור לקבוצה", סיכם.

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "קשה להבין מה קורה לנו. זה רגע קשה בשבילנו, להפסיד בדרבי, להפסיד בבית. לא שיחקנו טוב, לא הגיע לנו לנצח. עשינו טעויות נוראיות בהגנה, אני מסתכל על המספרים, זה לא נראה שחלקנו את הכדור בהתקפה. צריך לתת להם קצת קרדיט, הם שיחקו טוב, שיחקו קשוח. בסוף היום אנחנו רוצים להתרכז בעצמנו, כולם מרגישים שהם יכולים לשחק יותר טוב היום”.

ג'ון דיברתולומאו (רועי כפיר)ג'ון דיברתולומאו (רועי כפיר)

“בתחילת המשחק הייתה לנו בעיה של אנרגיה, ידענו שזה משחק חשוב, אנחנו היינו צריכים לסובב את העניינים, לא הגבנו בכלל. הדברים התקדמו ושיחקו עם בעיה של ביטחון. בנקודת הזמן הזאת, ברור שזה קשה, נחשוב על זה הלילה וקצת מחר. אם מסתכלים על התמונה הכללית, המטרות שלנו העונה עדיין בהישג יד. קשה לחשוב על זה אחרי הפסדים טריים. דרבי ואיך שהפסדנו לפרטיזן, הפסדים שקשה לקבל אותם. זה חלק מהספורט, אנחנו בינואר והתארים מושגים בינואר. זה אתגר לכל אתלט, יהיו לנו ימים גדולים וימים רעים. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים בקבוצה והם יודעים איך לצאת מהמצב הזה, וזה יתחיל כשנחזור להתאמן. מחר יש לנו יום חופש ונחזור לעבוד לקראת פנאתינייקוס”.

“ברור שבנקודת הזמן הזאת כולם מדברים על המילה הזאת, משבר. אבל צריך לשמור על פרופורציות, המשבר הוא איך שאנחנו משחקים כעת, ולא המצב שלנו. אנחנו צריכים לחזור לפוקוס. אנחנו נהיה בשלב בלוח המשחקים שאין לנו זמן חופשי, נצטרך להשתפר בהרבה מובנים. להפסיד זה אף פעם לא אופציה, זה לא בסדר, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. המצב שלנו קשה, אבל אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשחק יותר טוב", סיכם.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */