יום שני, 03.06.2024 שעה 04:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"אם אני קיבלתי צ'אנס, אז חייב לתת גם לצעירים"

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו אחרי ה-1:5 הנהדר על חדרה: "כרגע יש לקבוצה זהות, כולם היו ילדים שקיבלו צ'אנס בהתחלה". אביטן: "בהפסקה ויתרתי על המשחק"

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

מכבי חיפה עלתה למאזן שערים של 1:9 בצמד משחקיה האחרונים, כאשר הביסה הערב (ראשון) 1:5 את הפועל חדרה בתצוגה משכנעת, דווקא אחרי שפיגרה. עילאי חג'ג' הבקיע צמד, וגם ענאן חלאילי, ליאור רפאלוב ופרנזי פיירו מהנקודה הלבנה כבשו לזכותה של האלופה.

מאמן הירוקים מסאי דגו אמר בסיום: “לפני שהגענו לפה אמרתי שחשוב שדווקא בתקופה כזאת נהיה צנועים. בהתחלה היה חוסר צניעות ממה שזיהיתי בשפת הגוף, אבל שמח שאחרי השער הראשון שלנו נכנסנו למשחק והאיכות הגיעה למגרש. כמובן שגם הכרטיס האדום עזר לנו מאוד. בתקופה האחרונה משחק ההתקפה הקבוצתי מאוד חזק ואנחנו מעמיסים את הרחבה עם הרבה שחקנים, בסוף גם כובשים ומקווה שנמשיך ככה”.

על כך שהירוקים תופסים תאוצה הוסיף: “במלחמה כמעט ולא התאמנו והזרים לא היו פה, אחרי זה עברנו אירוע והיה כאוס עם השלט, אבל המועדון ידע לטפל בזה, הרבה וידאו, הרבה שיחות אישיות וברוך השם זה מגיע לידי ביטוי במגרש. אנחנו בכושר טוב, אבל חשוב להמשיך, יש ביום רביעי משחק. הגעתי לקבוצה שרצה, פתחנו את העונה טוב, היינו צעד מבתים בליגת האלופות, אחרי זה הייתה ירידה, אבל עכשיו הקבוצה לומדת אותי יותר. אולי אני קצת יותר משוחרר, אבל כרגע לקבוצה יש זהות”.

דגו:"יש סגל איכותי"

על שיתוף הצעירים הוסיף המאמן: “אני לא יודע אם בגלל זה הביאו אותי, אבל אמרתי לעצמי שאם אני קיבלתי צ’אנס אז חייב לתת צ’אנס לחבר’ה שלקחו איתי אליפות בנוער. בסוף שחקנים גדולים בכדורגל הישראלי היו ילדים שבסוף קיבלו את הבמה והיו צריכים להוכיח את עצמם. שמח שכל העתיד לפניהם, הם מייצגים מועדון גדול”.

על כך שעבדולאי סק ייעדר כחודש בגלל אליפות אפריקה: “לורנצו שימיץ’ בעניינים, הוא היה בסגל. אני מקבל את ההחלטות המקצועיות. כולם יודעים כמה סק קריטי, בחודש שלא יהיה פה צריכים לעשות הכל כדי שלא ירגישו את חסרונו. זה לא יהיה פשוט, אבל אני סומך על כולם ובטוח שיהיה בסדר”.

על ניהול הסגל הרחב והרכש: “קני סייף חתום אצלנו, אנחנו מחכים לו, הוא יעזור לנו מאוד. הסגל טוב, מאחל לעלי מוחמד המון מזל טוב, שחקן שאנחנו מאוד אוהבים והוא מאוד חשוב לנו”.  

ליאור רפאלוב מודה לקהל (עמרי שטיין)ליאור רפאלוב מודה לקהל (עמרי שטיין)

ניסו אביטן אמר בסיום המשחק: “הדברים השתבשו מוקדם מדי, בהפסקה קיבלנו החלטה לשמור על כמה שיותר שחקנים למשחקים הבאים. תוצאה לא נעימה, אבל פערי האיכות בין הקבוצות גדולים. היינו קרובים להפתיע ולעלות ל-0:2. האם אני מודאג? אנחנו מתמודדים עם הרבה קשיים, חסרים כמה שחקני הרכב וכשאתה מגיע עם כל הבעיות והחוסרים למשחק מול מכבי חיפה, אני לא יכול לבוא בטענות”.

“השחקנים מאוד רצו, אבל מהמשחק הזה יצאנו בצורה לא טובה. אני חושב שהסגל שלנו מספיק כדי להישאר בליגה. אנחנו מתמודדים עם חוסרים ועומס, החלוץ הבכיר שלנו עזב במלחמה ולא חזר, החתמנו את יואב תומר ששיחק כמה דקות ונפצע, אנחנו מאלתרים בחלק הקדמי, לפעמים זה יותר טוב ולפעמים פחות, היום זה לא עבד. יש בעיות, לא מתלוננים, מסתכלים כבר על המשחק הקרוב שהוא מאוד חשוב”.

ניסו אביטן (עמרי שטיין)ניסו אביטן (עמרי שטיין)

על היכולת של הקבוצה ושל אלעד מדמון הוסיף: “צריכים עוד שערים מעוד שחקנים כי קל מאוד לסגור אותנו כשמרכז תשומת הלב הולכת לאלעד מדמון. הוא שחקן איכותי שמשחק כמעט בכל משחק 90 דקות, הוצאתי אותו היום יחסית מוקדם כדי שיהיה טרי יותר למשחקים הבאים. האדום שלדיא לבאבידי? לפעמים אתה רוצה לשנות ולא תמיד יש לך את האפשרויות והכלים”.

“לא היינו יכולים לשחק אחרת במסגרת התנאים שהיו לנו. ב-3:1 החלטתי שאני מוותר על המשחק. קיבלנו יותר מדי צהובים ולא אכנס לזה אם הם מוצדקים או לא. דברים שקל לשרוק מול חדרה יותר קשה מול אחרות, המשרוקית הייתה בקלות והשליפה של הצהובים הייתה חד צדדית במחצית הראשונה. בהפסקה ויתרתי על המשחק, הוצאתי שחקנים עם צהובים ובנק דקות. ההחלטה לא הייתה קלה, אבל במצב הסגל שיש לי צריך להסתכל קדימה ולהגיע למשחק הבא. נבוא עם אמונה, יש לנו את היכולת, סכנין זה משחק חוץ קשה, אבל נוסעים נחושים להביא נקודות”.

אלעד מדמון (עמרי שטיין)אלעד מדמון (עמרי שטיין)

ליאור רפאלוב אמר אחרי המשחק: “כיף לראות את שחקני הנוער פורחים. המשחק התחיל פחות טוב מבחינתנו, הם ניצלו טעות, אבל שמח שהראינו אופי וחזרנו ליתרון. אחרי האדום המשחק היה הרבה יותר קל עבורנו ונתן אפשרות לשתף שחקנים מהנוער. אני שמח מהניצחון, התעוררנו לבוקר לא פשוט עם רגשות מעורבים כשאתה שומע את ההותר לפרסום והלב שלך נקרע, אבל צריך לעשות את הסוויץ’ כמה שיותר מהר ולהגיע עם מחויבות מלאה למועדון ולשמח את הקהל. חיבוק גדול לחיילי צה”ל, לכוחות הביטחון והמשפחות, שכולם יחזרו בשלום”.

על שיתוף הפעולה עם צ’ירון שרי הוסיף: “הנוסחה במשחקים האחרונים עובדת טוב, יש לנו סגל רחב עם הרבה שחקנים איכותיים, עלי מוחמד יחזור ויעזור לנו בהמשך, גם אני ושואו חברים טובים, ואם אנחנו מצליחים לנצח ולשחק טוב אז זכינו. המשחק של מכבי ת”א? עכשיו שמעתי לראשונה. מתעסק רק בנו, אנחנו שיחקנו רק עשרה משחקים, עונה ארוכה לפנינו, נתרכז בעצמנו ובלעשות רצף טוב והכל יהיה בסדר. מי הבועט הטוב בליגה? אין לי מושג, ערן זהבי שחקן איכותי ואנחנו חברים טובים, נקווה שיעשה את זה פחות טוב במשחקים הבאים”.

ליאור רפאלוב מרוצה, חגיגה בירוק (עמרי שטיין)ליאור רפאלוב מרוצה, חגיגה בירוק (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */