יום שני, 20.05.2024 שעה 02:07

מלכה גברה על יריבה מטורקיה שלא לחצה את ידה

הג'ודאית פתחה את אליפות אירופה עם ניצחון על בדר, אך הודחה בשלב השני. פרימו הפסידה בבית הניחומים. וולצ'ק, ראשוני ופליקר שנפצע סיימו את דרכם

|
תמר מלכה (חגי מיכאלי)
תמר מלכה (חגי מיכאלי)

אליפות אירופה בג’ודו יצא היום (שישי) לדרכה במונפלייה בהשתתפות נציגים ישראלים, בצל המלחמה במדינה. כבר בפתיחת התחרות, יריבה מטורקיה סירבה ללחוץ את ידה של תמר מלכה, שהפסידה בשלב הבא. ים וולצ’ק הצעיר הודח, גם טל פליקר סיים את דרכו בשלב מוקדם בגלל פציעה. 

עד 48 ק”ג: שתי נציגות ישראליות שמתחרות על הזכות לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים ינסו לצבור ניקוד חשוב לדירוג העולמי. תמר מלכה גברה בסיבוב הראשון מול טוגשה בדר הטורקיה, שסירבה ללחוץ את ידה בתום הקרב. בסיבוב השני, מלכה הופיעה לקרב קשה מול שירין בוקלי, הצרפתייה שמחזיקה בתואר סגנית אלופת העולם ובתואר אלופת אירופה - וזה היה סוף הדרך של הישראלית שהפסידה לה באיפון.

שירה ראשוני, הג’ודאית בת ה-32 שזכתה במדליית הארד האירופית לפני שנה וזו שמדורגת גבוה יותר מבין הישראליות בקטגוריה זו, התחילה להתחרות בסיבוב השני. היא פגשה את מארושה סטאנגר הסלובנית והפסידה לה בריתוק וגם היא הודחה בשלב מוקדם.

שירה ראשוני (חגי מיכאלי)שירה ראשוני (חגי מיכאלי)

עד 52 ק”ג: גפן פרימו, שזכתה בשתי מדליות ארד באליפויות אירופה בעבר, ניצחה בשני ווזארי את גבריאלה דימיטרובה הבולגרייה בסיבוב השני. פרימו העפילה לרבע הגמר, שם הפסידה בווזארי לצ’לסי ג’יילס הבריטית וירדה לבית הניחומים. בקרב הראשון בבית הניחומים, פרימו הפסידה למאשה בלהאוס מגרמניה שהשיגה שני ווזארי, כך שהישראלית לא עלתה לקרב על מדליית הארד.

עד 57 ק”ג: תמנע נלסון לוי, אלופת אירופה המכהנת, הגיעה כדי להגן על תוארה, אך הפסידה ברבע. הג’ודאית פגשה בסיבוב השני את פילה מטיקאיינן מפינלנד ומהר מאוד השיגה יתרון של ווזארי ולאחר מכן ריתקה את יריבתה. ברבע הגמר מול דריה קורבונממאדובה, הרוסייה עלתה ליתרון של ווזארי והישראלית נכנסה למהלך לא חוקי על היד שלה – כך שנפסלה והפסידה טכנית. בעקבות זאת, נלסון לוי הודחה מהתחרות ולא המשיכה לבית הניחומים.

עד 60 ק”ג: ים וולצ’ק בן ה-20 פתח את התחרות בסיבוב הראשון מול ארטיום לסיוק האוקראיני, אך הוא הודח די מהר לאחר שהפסיד בווזארי.

עד 66 ק”ג: טל פליקר הגיע לתחרות בניסיון להשיג ניקוד חשוב לקראת החזרה של ברוך שמאילוב מעונש ההרחקה לפני ההכרעה מי יזכה בכרטיס למשחקים האולימפיים מבין השניים. פליקר קיבל בסיבוב הראשון את סטריינה באנצ’יץ’ הסרבי, אך נפצע במהלך הקרב בידו ונאנק מכאבים. הוא כמובן פרש ופונה לקבלת טיפול רפואי.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */