יום ראשון, 02.06.2024 שעה 20:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"החשש מאוהדי בית"ר? מתרכזים רק בעצמנו"

סולומון לקראת בלארוס בשישי: "שני משחקים שחייבים לנצח". צפו: שחקני הנבחרת התאמנו במתחם של אויפשט עם בניון וחרזי. רז אמיר, שליח ONE להונגריה

|
שחקני נבחרת ישראל ואלון חרזי באימון (רז אמיר)
שחקני נבחרת ישראל ואלון חרזי באימון (רז אמיר)

נבחרת ישראל ערכה הערב (רביעי) אימון נוסף בבודפשט לקראת המשחק מול בלארוס ביום שישי הקרוב. האימון נערך במתחם של אויפשט המקומית, והחל עם משחקונים בהם לקחו חלק גם יוסי בניון ואלון חרזי. במהלך האימון חולקו השחקנים לשתי קבוצות, כשבסיום נטע לביא נשלח לעשות השלמות עם מאמן הכושר ערן שדו.

אלון חזן עבד עם שחקני ההגנה והקישור על הנעת כדור והשתחררות מלחץ, בעוד יוסי בניון ואלון חרזי עבדו עם שחקני ההתקפה על תבניות וסיומות. מכיוון ומדובר היה באימון טקטי, לא תורגל הרכב, כשיש לציין כי חזן הרבה להחליף גופיות בין הקשרים האחוריים ושינה את הציוותים.

מנור סולומון אמר: “צריכים לנצח בשישי ובשני, כרגע מתרכזים במשחק מול בלארוס, יהיה משחק קשה ונעשה הכול כדי לנצח אותו. זה משחק שהוא מאסט בשבילנו ונגיע הכי מוכנים שיש”.

צפו: אימון נבחרת ישראל

על החשש סביב האפשרות שאוהדי בית”ר ירושלים ינסו לפוצץ את המשחק מול אנדורה, אמר: “לא מפריע לנו, מתרכזים רק בעצמנו, רוצים לעשות את העבודה שלנו בלי קשר לבית”ר, מאחלים לה את כל הטוב שבעולם ומקווים שהאוהדים שיגיעו הם כאלה שרוצים לעודד את הנבחרת, שיבואו לתמוך ואנחנו מייחלים לזה שכך יקרה”.

קשר פולהאם המשיך: “עובדים על הכול, קודם להכניס את עצמנו לכושר גופני, הגענו אחרי עונה ארוכה וחלקנו היינו בחופשות, לא פשוט המשחקים האלה ביוני. בהתחלה עבדנו מבחינה גופנית, כרגע מתמקדים בעניין הטקטי לקראת המשחק ואני בטוח שנגיע מוכנים למשחק בשישי”.

סולומון הוסיף: “מבאס לשחק בלי קהל, אבל כמקצוענים אנחנו יודעים לשים את זה מאחורינו, שיחקנו בקורונה ללא קהל ואנחנו מכירים את הסיטואציה, נבוא לעשות את העבודה”.

שחקני נבחרת ישראל באימון (רז אמיר)שחקני נבחרת ישראל באימון (רז אמיר)

על עתידו אמר: “לא יודע עדיין מה יהיה איתי, אדע אחרי הנבחרת, כרגע כולי מרוכז בנבחרת, הייתי בסיטואציה דומה בשנה שעברה ושמתי הכול בצד, כרגע לא מעניין אותי מה יהיה בעתיד, אני רוצה לעשות הכי טוב שאפשר בשביל הנבחרת ונקווה לצאת עם שש נקודות”.

על הציפיות אחרי ההישג של הנוער אמר: “קודם כל מה שהם עשו זה הישג וגאווה גדולה לכל מדינת ישראל, מדהים לראות את הילדים עושים את הדברים האלה, אבל אנחנו שמים את זה בצד, הנוער והבוגרת אלו שני דברים שונים לגמרי. גם אנחנו רוצים לשמח את המדינה ולהשיג את מה שאנחנו צריכים, נקווה לשמח את כולם בשני המשחקים הקרובים.

“פתחנו את הקמפיין במרץ, היה משחק אחד שבו היינו צריכים לנצח וסיימנו בתיקו, במשחק מול שווייץ ידענו שיהיו סיכויים נמוכים מלכתחילה. עכשיו אלו שני משחקים שהם מאסט בשבילנו, אנחנו יודעים שעלינו לנצח את שניהם ונעשה הכול כדי שזה יקרה. בשישי יהיה קשה, אבל אנחנו צריכים לעשות את זה”.

אלי דסה (רז אמיר)אלי דסה (רז אמיר)

לסיום אמר: “אני לא מרגיש שאני סוחב נבחרת שלמה, כמובן שאני שחקן משמעותי וגם כמה שנים חלק בנבחרת ואני מאוד שמח על כך, תמיד רציתי להיות שחקן משמעותי בנבחרת, אבל יש איתי המון חברים ואיתם נצעד קדימה ונוכל לעשות דברים טובים, אני מקווה שיחד נעשה את המצופה מאיתנו”.

שון גולדברג אמר: “התחלנו לא כמו שרצינו, אבל יש כעת שני משחקים שאנחנו מאוד רוצים לקחת בהם שש נקודות, עשינו הכנה טובה ונבוא בכל הכוח. החשש מאוהדי בית”ר? לא מתעסק בזה, אנחנו כאן מיום ראשון, מתכוננים למשחק הקרוב, מאמין שיטפלו בעניין הזה, לא מתפקידי להתעסק בדברים האלה. אני מאוד שמח להיות חלק מהנבחרת הזו, יש כאן פוטנציאל אדיר ואעשה הכול כדי להביא את התוצאות הכי טובות שאפשר”.

על העזיבות של חבריו עומר אצילי ומוחמד אבו פאני ממכבי חיפה אמר: “מבאס, הם יהיו חסרים לי מאוד, אבל אני מאושר בשבילם, הם מתקדמים כל אחד בדרכו, אני בטוח שהם יעשו חיל, מאחל להם בהצלחה וכמובן שנשמור על קשר”.

שחקני נבחרת ישראל (רז אמיר)שחקני נבחרת ישראל (רז אמיר)

על הכושר הפיזי הוסיף: “אני מרגיש יותר טוב, עברתי פציעה לא קלה שהיה לי קשה לחזור ממנה, הציקה לי לאורך זמן וגם היום היא מאותת, אבל אני דרוך, יש לנו שני משחקים שאנחנו מאוד רוצים לנצח בהם, באים בכל הכוח, עם אמונה שלמה ורוצים לעשות את זה”.

על כך שלא יהיה קהל אמר: “זה מבאס, מזכיר קצת את ימי הקורונה, אנחנו ניזונים מקהל וזה חלק מהמשחק, הדבר הכי חשוב במשחק מבחינתנו, אבל אנחנו צריכים לעשות את מה שמוטל עלינו ובזה אנחנו מתרכזים”.

על הצלחת נבחרת הנוער אמר: “עקבנו, אנחנו גאים בהם, הם עשו משהו אדיר, נתנו כוח וריגשו את כולם. אלה דברים שזוכרים להמשך ונותנים כוח והבנה שכל אחד יכול, אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. עצה לרוי רביבו? הוא עשה טורניר נהדר וקוצר את הפירות כבר עכשיו, אני בטוח שאם הוא ימשיך ככה הוא יגיע רחוק”.

שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)

כזכור, נבחרת ישראל עם נקודה אחת משש אפשריות אחרי שני המשחקים הראשונים במוקדמות יורו 2024. החבורה של אלון חזן סיימה ב-1:1 ביתי עם קוסובו ולאחר מכן הפסידה 3:0 בשווייץ. כעת, כל דבר מלבד שש נקודות בצמד המשחקים מול היריבות החלשות בבית ירחיק משמעותית את החבורה בכחול-לבן מהחלום לעשות היסטוריה. 

שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)
שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)
שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)שחקני הנבחרת באימון (רז אמיר)
שון וייסמן באימון הנבחרת (רז אמיר)שון וייסמן באימון הנבחרת (רז אמיר)
אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */