יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:23

שגיא מוקי ישמש כפרזנטור למכללה האקדמית נתניה

הג'ודוקא והמדליסט האולימפי, שהיה בעברו גם אלוף עולם, נבחר להוביל את הקמפיין של המוסד האקדמי בעיר שבה הוא מתגורר: "גאווה עבורי לקחת חלק"

|
שגיא מוקי וסטודנטים מהמכללה (פרטי)
שגיא מוקי וסטודנטים מהמכללה (פרטי)

הג'ודוקא והמדליסט האולימפי שגיא מוקי, בעברו אלוף עולם וזוכה מדליית זהב בגרנד סלאם תל אביב לאחרונה, נבחר לפרזנטור למכללה האקדמית נתניה ויוביל את הקמפיין של המכללה. בין היתר במסגרת שיתוף הפעולה, יתארח שגיא במכללה ויהיה שותף פעיל באירועים ובהרצאות.

במכללה האקדמית נתניה לומדים כיום מעל ל-4,000 סטודנטים וסטודנטיות מכל רחבי הארץ במסלולים מגוונים בהם תארים ראשונים ושניים כדוגמת משפטים, תקשורת, מנהל עסקים, נדל"ן, ניהול מערכות בריאות, בנקאות ושוק ההון ועוד.

מוקי הינו תושב נתניה ומהווה גאווה לעיר, כספורטאי המייצג, בדומה למכללה, ערכים בהם הישגיות, מצוינות, נחישות, חתירה להצלחה ושאפתנות, והודות לכך נבחר לשמש פרזנטור של המכללה ויופיע בפרסומיה השונים.

שגיא מוקי (פרטי)שגיא מוקי (פרטי)

נשיא המכללה האקדמית נתניה, פרופ' יעקב הרט, הסביר הבוקר את הבחירה במוקי: "כבן העיר, לשגיא מוקי קשר טבעי ומתבקש עם המכללה שלנו אשר מהווה חלק משמעותי מהאזור ככלל ומהעיר נתניה אשר מקדמת, כמוהו, ערכים דוגמת מצוינות, שאפתנות וחתירה להצלחה. כפי שספורטאים זקוקים למסגרת מדרבנת אשר דוחפת אותם קדימה, כך גם המכללה משמשת כפלטפורמה משמעותית לעתידם של הסטודנטים שלה. וכשם שספורטאי כשגיא מוקי זקוק למאמנים הטובים ביותר, כך גם במכללה שלנו מצויה נבחרת מאמנים איכותית המכינה את הסטודנטים שלנו לחיים האמיתיים. אנו נרגשים מאד משיתוף הפעולה עם שגיא אשר מהווה גאווה לא רק למכללה האקדמית נתניה, ובוודאי לעירנו, כי אם גם למדינת ישראל".

גם שגיא מוקי בעצמו התייחס להחלטה לייצג את המכללה: "אני שמח להיות כאן, במכללה האקדמית נתניה, לראות את הדבר המדהים שקורה כאן ולפגוש את דור העתיד. חברים רבים שלי לומדים כאן, ולא רק מנתניה, אלא מכל הארץ. זה מרגש אותי לראות איך מוסד בעיר הולדתי מצליח כל כך וסוחף אליו צעירים מכל רחבי הארץ וזו גאווה עבורי להיות חלק ממוסד אקדמי מצליח, אשר משקיע בסטודנטים שלו ומעניק חווית לימודים איכותית וגבוהה".

שגיא מוקי עם מדליית הזהב (חגי מיכאלי)שגיא מוקי עם מדליית הזהב (חגי מיכאלי)

שגיא מוקי, בעברו אלוף העולם (טוקיו 2019), פעמיים אלוף אירופה (באקו 2015 ותל אביב 2018), ואלוף ישראל בג'ודו. מחזיק במדליית ארד אולימפית מטוקיו 2020 עם נבחרת ישראל בקטגוריית הנבחרות המעורבות.

המכללה האקדמית נתניה הינה אחד ממוסדות הלימוד האקדמיים המובילים בישראל וזוכה להכרה ולמוניטין לאומי ובינלאומי מזה 29 שנה. במכללה האקדמית נתניה מעל עשרים ושמונה אלף בוגרים בתארים אקדמיים שונים וייחודיים לה. המכללה פועלת תוך שמירת החופש האקדמי המלא, טיפוח נאמנות לערכי יסוד של חברה ישראלית חופשית וסובלנית ותוך שמירת חירות האדם למימוש עצמי בתחומי המחשבה והמעשה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */