יום שישי, 14.06.2024 שעה 09:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"גם עם מאמן אחר מכבי לא הייתה זוכה באליפות"

נמני דיבר בפודקאסט הצהובים על הטעויות ומה צריך לעשות, גלוך ("היה צריך להשאירו"), קראנקה וזהבי ("צריך להיות בנבחרת, אבל בתנאים שלה"). חלק א'

|
אבי נמני ואייטור קראנקה  (רדאד ג'בארה ושחר גרוס)
אבי נמני ואייטור קראנקה (רדאד ג'בארה ושחר גרוס)

אבי נמני רשם קריירה עשירה מאוד שרובה מזוהה עם מכבי ת”א, כשהפך לסמל כל כך גדול, כזה שעד היום אף שחקן לא מעז ללבוש את החולצה עם הספרה 8. עם הצהובים זכה בארבע אליפויות, ארבעה גביעי מדינה, רשם 379 משחקי ליגה והבקיע בהם 174 שערים. בין לבין היו לו גיחות קצרות לאתלטיקו מדריד ודרבי קאונטי, שהחזרה ממנה מוגדרת על ידו כטעות הגדולה שעשה.

הפרשן וסוכן השחקנים בהווה התארח בפודקאסט מכבי ת”א בערוץ הפודקאסטים של ONE לשיחה ארוכה ומרתקת. בעקבות אורכו הגדול של הראיון, חילקנו אותו לשני חלקים. חלק זה מוקדש למצב הנוכחי במכבי ת”א, הכדורגל הישראלי, אוסקר גלוך, נבחרת ישראל ופרשת החדר של ערן זהבי והדאגה עם מה שקורה במדינה. האזנה נעימה. החלק השני יפורסם ביום העצמאות ה-75 של ישראל, שיוצא השנה ביום הולדתו ה-51 של נמני.

אבי, איך אתה רואה את הכדורגל של היום? זה נראה לפעמים משהו אחר, במקום שהרמה תעלה היא יורדת, יש תחרותיות, אבל זה משחקים אחרים ככל שהשנים עוברות. למה זה קורה?
“יש בעיה גדולה. יש פה מאמנים שהם טובים, אבל לא מספיק. המאמנים הטובים צריך לקחת בחשבון שטיפה מקצצים להם את הזנב. הכדורגל הישראלי ישתפר מאוד אם יביא לפה מודל מצליח מאוד של בית ספר למאמנים. לתת למאמנים פה את ההכשרות הכי נכונות והכלים הנכונים, שכר מינימום למאמנים גם בנוער ובטח בליגות בכירות. מאמן שהוא טוב ועובר את ההכשרה ברמה הגבוהה ביותר ואת הקורסים, הם יהפכו ילדים לכוכבים. היום מאמן צריך להתעסק בעתיד שלו ומקומו לא מובטח. בעבר היו מאמנים יותר טובים, דרור קשטן, צביקה רוזן, שלמה שרף, אברהם גרנט, השריף (אלי כהן)”.

אייטור קראנקה (רדאד ג'בארה)אייטור קראנקה (רדאד ג'בארה)

במה הם היו יותר טובים?
”הם היו יותר סמכותיים. אולי פחות ידע או מינוסים אחרים פה או שם, אבל אתה יודע שזה מישהו לסמוך עליו, סמכותי. היום המאמנים, לדעתי, לוקחים להם את הכוח הזה. בעלי הקבוצות מסתכלים על הדברים בצורה שונה. פעם לא היה ככה, אבל העולם השתנה. רוצים תוצאות עכשיו ואין תהליכים. הכדורגל הישראלי חייב תהליך של בנייה לטווח הארוך. עשו את זה בפינלנד, איסלנד, בלגיה. זה הצליח שם בגדול”.

אתה סוכן ואתה מזוהה עם מכבי ת”א. עכשיו יש תחושה כזו שבגלל שאתה מזוהה עם הצהובים אז אם יש לך שחקן טוב שמשחק בקבוצה אל תוציא אותו, או להפך שחקן טוב שלא במכבי ת”א תמשוך אותו לשם.
”זה לא יכול לעבוד באמת ככה. אעשה הכל קודם כל בשביל השחקן. אין קשר אם הוא במכבי ת”א או מחוץ למכבי ת”א. צריך לקבל החלטות נכונות עבור שחקנים בצמתים הקריטיים. יש שחקנים שכרגע לא נכון להם להגיע או להישאר במכבי ת”א. שחקנים רוצים להתקדם באופן טבעי. יש שחקנים שרוצים להגיע לחו”ל, או שיש כאלה שמעניין אותם הרקע הכלכלי, ואפשר”.

לאן אתה חושב שאוסקר גלוך יכול להגיע?
”אוסקר, בגלל שהוא בחור מאוד חכם ויש לו אופי מאוד טוב ביחס לגילו, שזה מאוד חשוב. אני לא מדבר על יכולת שימו לב, תכף אגע בזה. הוא מקצוען לגילו. מבחינת הכישרון הוא מוכשר מאוד וזה בחור שישדרג את עצמו עם הזמן. הוא לומד מהר ומשתפר מהר, הוא רק יהיה טוב יותר עם הזמן. השנה באוסטריה ועוד שנה שם תעשה לו קפיצה מדהימה ברמה”.

אוסקר גלוך (האתר הרשמי של רד בול זלצבורג)אוסקר גלוך (האתר הרשמי של רד בול זלצבורג)

אבי, אני זוכר ששידרנו יחד משחק בליגה הספרדית לפני ארבע שנים, הגעת מקריית שלום לאולפן ואמרת לי ‘תקשיב, יש למכבי ת”א שחקן, שאני לא ראיתי דבר כזה’, הוא היה אז בן 15. אמרת לי שלא ראית דבר כזה בכדורגל הישראלי. המפתיע הוא שכולם חשבו ככה ועדיין מכבי ת”א כל פעם בחוזה שלו הגיעה עם הגב לקיר. כלומר, בכל פעם שהיה צריך להאריך לו זה היה בדקה ה-90. מכבי ת”א לא הבינה את הפוטנציאל? איך קורה דבר כזה?
”אי אפשר לעצור שחקנים, הכי קל לבוא ולהפיל על מכבי ת”א הכול. אני חושב שמכבי ת”א הייתה צריכה לתת לאוסקר לעזוב ולא לתת חלון באמצע העונה. אני לא רואה סיבה כשהפער הוא שלושה וחצי חודשים”.

בכללי, איך אתה רואה את הניהול במכבי ת”א?
”תראה, מכבי ת”א עשו הרבה דברים טובים מבחינת ניהול, אבל גם עשו טעויות. מכבי ת”א לא יכולה שלוש שנים לא לקחת אליפות. זה יכול לקרות תקופה יותר ארוכה גם, אבל רק אם יש לך תקציב נמוך. עם התקציב הכי גבוה לא לקחת אליפות ולשחזר טעויות כל שנה זו בעיה. לפטר מאמנים בקצב שלהם זו גם בעיה. אני חושב שהביאו עכשיו מאמן שלמד את הקבוצה, יש לו חוזה, צריך לתת לו זמן ושיכין את הקבוצה לעונה באה”.

כתבת בטור שלך שעושים עוול לאייטור קראנקה.
”כנראה אין לו אף אדם פה בישראל וכולם נופלים עליו. אין מי שיגיב בשבילו, הכי קל להגיד הוא אשם והוא אשם. הוא הגיע בינואר, אחרי עשרה ימים לקחו לו את השחקן הכי טוב בישראל, לא הביאו תחליף. הוא שומר על יציבות בסך הכול. הקבוצה גם עם מאמן אחר לא הייתה לוקחת אליפות. עצם זה שיש פער כזה גדול אומר שיש בעיה. להתעלם מהבעיה זה הכי קל, לשבת לדון ולהבין איפה עשו טעויות זה מה שצריך לעשות”.

אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)

מה שאמרת על קראנקה תופס גם על ברק יצחקי? כלומר גם ליצחקי עושים עוול?
”לא יודע אם עושים עוול, אבל יצחקי צריך לקבל ביקורות. אם הקבוצה הייתה מצליחה ברק היה יודע לקבל את כל המחמאות, אז שיידע לקבל ביקורות. הוא חייב להבין שהוא טעה ומה עושים עם זה הלאה. שוב זה לא רק הוא, הוא מקבל החלטות במכבי ת”א, אבל הוא אחד מכמה אנשים שמקבלים החלטות בקבוצה. כל מקבלי ההחלטות צריכים לדעת איך מתקנים את הטעויות בעתיד. בסופו של דברים מכבי ת”א צריכה לקבל החלטות נכונות בבניית הסגל.

“קראנקה אמר דבר מאוד נכון וחכם. הוא אמר ‘אני יודע מה אני צריך לעונה הבאה ואת מי אני לא רוצה’. זה מאמן חדש שאם יביאו הוא לא יידע לתת את התשובה הזו”.

אז רוב אוהדי מכבי ת”א שאומרים שעזיבת קראנקה ויצחקי תפתור את הבעיה, אתה חושב שזה יפתור?
”לדעתי להפך, זה יעמיק את הבעיה. עד שהגיע מאמן שלמד את הקבוצה ויודע מה צריך לקרות. עד שמאמן חדש יבין מי בסגל ודברים כאלה אתה תמצא את עצמך בדצמבר”.

ברק יצחקי (חגי מיכאלי)ברק יצחקי (חגי מיכאלי)

אתה חושב שיצחקי יכול להביא לקראנקה את השחקנים שהוא צריך?
”זה צריך להיות בשיתוף פעולה. קראנקה עם הניסיון שלו יידע איזה שחקנים צריך. יותר חשוב מזה, הוא יודע מי לא צריך להיות במכבי ת”א. זה דבר שחוסך לך חצי עונה. שוב, מאמן חדש חייב ללמוד המון דברים וזה לוקח זמן, זה לא הוקוס פוקוס”.

מיץ’ גולדהאר לקח החלטה למנות מנכ”ל שהוא לא מנכ”ל, שרון תמם.
”אני חושב ששרון ביצעה במכבי ת”א התקדמות פשוט אדירה בתחום השיווקי והכלכלי. עבודה אדירה”.

אולי יתמזל כעת המזל של גולדהאר ואולי אפילו של יצחקי שעכשיו יגיע מנכ”ל זר מתחום הכדורגל והוא יסיט את האש כלפיו ודברים יתחילו לעבוד בצורה יותר מודרנית?
”זה נכון, אבל כשאין תוצאות, כל עוד אין תוצאות תהיה ביקורת. כולם צריכים להבין את זה. חייבים לדעת לעבוד עם ביקורת. יכול להיות שלפעמים הן לא נכונות”.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם הקהל (ראובן שוורץ)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם הקהל (ראובן שוורץ)

אתה בעצמך אומר שהביקורות על קראנקה לא נכונות.
”ברור. גם על יצחקי אני קורא כאלו שהן לא נכונות. לא צריך להשתגע מזה. מי שרוצה להיות בתפקידים כאלה חייב לדעת שאתה חשוף לביקורת, ולקבל אותה ולקחת אותה בפרופורציה”.

כמה שחקנים מכבי ת”א צריכה להחליף לדעתך בעונה הבאה?
”לא יודע להגיד מספר, אבל אני חושב שלא צריך להיות גאון בכדורגל כדי להבין שלמכבי ת”א יש בעיה בעמדות המגנים. גם החלק הקדמי לא מורכב משחקנים מהירים, אלא יותר כדור לרגל. גם המאמן וגם ברק יודעים מה צריך לשנות כדי שהקבוצה תרוץ לאליפות ואני מעריך שהם יעשו את השינויים האלה”.

נבחרת ישראל, כולם אומרים בית נוח. אני יודע שאתה מאוד מקפיד להגיד שנישאר בפרופורציות.
”בקמפיין הקודם היה ליגת האומות וההגרלה הייתה עם איסלנד, אלבניה ורוסיה שהודחה. לא נתנו לישראל סיכוי והנבחרת סיימה ראשונה, גם אני לא נתתי סיכוי. ישראל צריכה לעבור תהליך של הצערה, היא עוברת אותו דרך אגב, בהדרגה. אני לא מאמין שצריך להביא שמונה או עשרה שחקנים חדשים ולתת להם, אלא בהדרגה. אנחנו רוצים שילוב של צעירים, בינתיים וגם ותיקים. אם רצים עם סגל שהוא אזור גיל 30 זה לא יביא אותנו לשום מקום. המגמה הייתה צריכה להתחיל לפני חמש או שש שנים ולצערי היא לא התחילה.

שחקני נבחרת ישראל (ראובן שוורץ)שחקני נבחרת ישראל (ראובן שוורץ)

”אי אפשר לשחקנים שהם לא טובים ולא משחקים לשחק, אני מאוד מאמין בזה, אבל יש הרבה שחקנים צעירים שכן יש להם מקום. גם אם זה על חשבון הצלחה מיידית, תופתעו לשמוע. אני לא חושב שלהגביר את רמת הציפיות זה דבר שהוא אסון, ממש לא. מצד אחד לא צריך להגביר את הציפיות לשמיים, אבל לא צריך לכוון נמוך גם”.

יש שתי עולות הפעם, זה היתרון.
”בהגרלה של הבית יצאתי מאוד אופטימי, אמיתי. היינו יכולים לקבל בתים יותר קשים”.

המשחק מול קוסובו הוציא אותנו פסימיים לא?
”לא אשפוט על משחק אחד ולא על שניים, גם לא שלושה. נשפוט לפי איפה שנסיים בסוף הקמפיין. התחרות לא עם שווייץ, היא תסיים ראשונה ולדעתי היא לא תפסיד בבית. המאבק האמיתי הוא מול קוסובו ורומניה, שהן פחות או יותר ברמה של ישראל. ישראל תצטרך להתעלות במשחקים הישירים מול הנבחרות הללו”.

שחקני נבחרת ישראל (איציק בלניצקי)שחקני נבחרת ישראל (איציק בלניצקי)

בזמנו עם אברהם גרנט, שהוא החליט לתת ליוסי בניון את המושכות ולא הזמין את אייל ברקוביץ’, הוא דאג להזמין אותך ולהזמין את יוסי בהדרגתיות. הוא דאג ששחקן כמוך, גם מנהיג וגם ווינר, תישאר בנבחרת. היום יש תחושה שזרקו הכול על מנור סולומון והזיזו את כל השחקנים הוותיקים הצידה. אני גם יודע שניסית לפתור את הסוגיה עם ערן זהבי והבנת שזה לא פתיר.
”גם אלון חזן, גם יוסי בניון וגם ערן זהבי חברים טובים שלי, בכנות. דברים שרואים היום כשחקן אתה לא רואה אותם אחרי עשר שנים באותה זווית. מסתכלים אחורה ואומרים פה עשיתי טעות או שם הייתי צריך לתקן. אני, אם אני ערן זהבי, אני בא ואני אומר שאין אולטימטום, בשביל נבחרת ישראל אשן גם עם עשרה אנשים. לא לתת לסוגיה הזו להתנהל. צריך לקחת בחשבון שאני מבין את הצד של הנבחרת שהם לא יכולים לחזור בהם אחורנית, אבל אני מבין את ערן גם.

“ערן היה צריך לחבק את הסיפור הזה, לדעתי. אם הוא היה בא לקראת הנבחרת הוא היה יוצא גדול מאוד. יש בסוף מערכת ולמערכת יש צרכים, צריך להסתכל על דברים לא רק מהזווית שלך, יש מצב שעוד עשר שנים הוא יבין שהוא טעה. אני לא חושב שדרכו של זהבי בנבחרת נסגרה סופית”.

ערן זהבי בטירוף (רדאד ג'בארה)ערן זהבי בטירוף (רדאד ג'בארה)

למרות כל מה שאח של ערן אמר על יוסי?
”זו טעות, זה לא היה צריך לקרות ולהיאמר. גם הלייק שהוא עשה היה טעות. ערן צריך להיות בנבחרת חד משמעית, הוא יכול לתרום, אבל בתנאים של הנבחרת ולא בתנאים שלו, אני אומר את זה חד וחלק. ערן בכושר טוב, הנבחרת זקוקה לו. לא רק מקצועית, הוא מנהיג, הוא ווינר. עושים פה סגירת מעגל בתקשורת שנגמר הסיפור של ערן זהבי והנבחרת, אבל לדעתי זה לא נכון”.

הפריע לך שבאו אנשים מבחוץ והמציאו תקנות כדי שאתה לא תוכל לפרשן משחקים בליגת העל כי אתה מייצג כסוכן שחקנים בליגה?
“אמרו לי מצ’רלטון שאין להם בעיה שאני אשדר את ליגת העל, אבל האמת היא שזה פחות נוח לי להתחיל לנסוע לאצטדיונים, לבוא שעתיים לפני המשחק ולהישאר אחרי המשחק. אני יותר נהנה לשדר באולפנים כדורגל עולמי, אני נהנה להגיע לאצטדיונים כאוהד, כסוכן שעוקב אחרי שחקנים. אני לא מתרגש מביקורות, אני מבין כבר את כל העסק הזה של הספורט, למי יש את האינטרסים. עוד לפני שמישהו אומר משהו אני כבר יודע מה הוא הולך לכתוב ולכן זה דברים שאני שם אותם בצד. יש דברים שהם מעבר לכדורגל, יותר חשובים, שמדירים שינה מעיני”.

כשאתה רואה היום משחק של מכבי ת”א, אתה אוהד מכבי ת”א? אתה רוצה שהיא תנצח? כואב לך שהיא מפסידה?
”מאוד מפריע לי שמכבי ת”א נמצאת בסיטואציה בה היא נמצאת היום, שהיא לא במאבק האליפות זו שנה שלישית ברציפות שהיא לא לוקחת אליפות. מעבר לזה שאני מזוהה עם מכבי ת”א, אני רוצה שיהיה פה מאבק אמיתי על האליפות ואני מרגיש שאין את זה. גם הפועל באר שבע זה לא מאבק אמיתי למכבי חיפה, שנתנה השנה את כל ההזדמנויות לכל הקבוצות להיאבק איתה על האליפות. איבדה המון נקודות והיה לה את ליגת האלופות והקבוצות לא ניצלו את זה. מקווה שבעונה הבאה יהיה מאבק אמיתי, וכדי שזה יקרה צריך להאמין בשחקנים צעירים.

שחקני מכבי תל אביב מקיפים את רועי ריינשרייבר (שחר גרוס)שחקני מכבי תל אביב מקיפים את רועי ריינשרייבר (שחר גרוס)

“בכדורגל שלנו יש שחקנים טובים, צריך לתת להם את הכלים להתקדם ואני קורא גם לקבוצות וגם למאמנים – תדחפו שחקנים צעירים, אל תפחדו, תאמינו בהם, שחקן צעיר שהוא טוב, אם מישהו מאמין תומך בו יהיה טוב, תראו מה קרה עם אוסקר גלוך. אוסקר זה שילוב של הרבה מזל. יש לו את היכולת, אני מכיר את הילד הזה מגיל 13-14, תמיד הייתה לו את היכולת אבל היה לו גם המון מזל, המזל שלו זה מלאדן קרסטאיץ’, שבא ממקום שהוא רגיל לתת לילדים בני 16-17 לשחק, הוא לא רואה את זה כמשהו יוצא דופן. ראה את אוסקר, מצא חן בעיניו, נתן לו את ההזדמנות ומשם הכל היסטוריה”.

צריך לצמצם את הליגה או לא? צריך שיהיו פה יותר זרים?
”כן הייתי מצמצם את כמות הקבוצות. אני חושב שצריך שכל השחקנים הטובים יתקבצו בפחות קבוצות. לגבי זרים, לא הייתי מתפזר. אני חושב שהגדלת מכסת הזרים זו תהיה טעות גדולה מאוד שתעשה נזק בלתי הפיך לכדורגל הישראלי ולשחקנים הישראלים, במיוחד כשאין פה ליגת מילואים. אם הייתה פה ליגת מילואים רצינית הייתי פחות מוטרד, אבל מאחר וזה לא קיים אז זו בעיה גדולה מאוד להרחיב את מכסת הזרים. הייתי מתמקד באיך מקדמים שחקנים צעירים שזה הדבר הכי חשוב לכדורגל הישראלי היום”.

לקראת יום העצמאות, עד כמה אתה מוטרד מהפילוג ומכל מה שקורה כיום במדינה?
”אני מוטרד מאוד. אני חושב שכולם באים כל הזמן בטענות רק לפוליטיקאים. אני לא אוהב קיצוניים לא מימין ולא משמאל, אני חושב שצריך אנשים הגיוניים עם פרופורציות שיוליכו את המדינה הזאת. אני לא אוהב לשמוע אמירות לא אחראיות בתקשורת, לא מימין ולא משמאל, יש תהליך של פילוג, לצערי אנחנו די קרובים למלחמת אחים, דבר שלא חלמתי שיכול לקרות. המלחמה האמיתית שצריכה להיות כאן היא המלחמה ביוקר המחיה, איך עוזרים לאנשים לגמור את החודש, איך עוזרים למשפחות נזקקות, איך עוזרים לפריפריה.

מיקי זוהר (רדאד ג'בארה)מיקי זוהר (רדאד ג'בארה)

“צריך להתחיל פה תהליך שיתחיל מתוכנו, להקים מערך אמיתי שיתעסק באיך מחזירים את העם הזה לתהליך של פיוס, אחדות וקירוב לבבות. זה כבר לא משנה ערבים, יהודים, חרדים, חילונים, שמאלנים או ימנים. בסוף אנחנו עם אחד ותזכרו שלפני הכל צריך להיות בני אדם ולעזור אחד לשני כי רק ביחד ננצח את האויבים שעומדים לפנינו. אנחנו לא יכולים להילחם אחד בשני, זה בסופו של דבר יביא את כולנו למקום לא טוב”.

אתה הולך לעבוד בסוף עם שר הספורט מיקי זוהר?
”יש כוונה כזאת, זה דבר שאמור לקרות בקרוב. באיזה פורמט אני עדיין לא יודע, אמורה להיות פגישה נוספת מעבר לפגישות שכבר היו עם מיקי והצוות שלו. צריך לעזור לספורט הישראלי, לא רק לכדורגל. צריך לראות איך מסייעים לספורט, איך ממנפים אותו כדי שישודרג. צריך לקבל החלטות נכונות שלא עשו בעבר, לטפל בדברים שלא טיפלו בהם למרות שהתחייבו שיעשו זאת. אני חושב שמיקי הצליח להשיג הישג גדול מבחינה תקציבית כך שיש יותר כלים. אם באמת יעבור התקציב הזה של משרד הספורט אז יהיה אפשר לעשות הרבה דברים גדולים”.

הפוליטיקה מעניינת אותך להיכנס בעתיד?
”אני לא רואה את עצמי כרגע במקום הזה. אני רוצה לעשות עבור הציבור דברים ממקומות אחרים. לעזור לאוכלוסיות נזקקות ולפריפריה. אני עוזר כרגע עד כמה שאני יכול, אני רוצה לעזור וחושב שגם המדינה צריכה לעזור, אני חושב שהחלק העליון של האוכלוסייה, החלק העשיר צריך לרתום את עצמו יותר עבור הזולת, עבור החלק באוכלוסיה שמתקשה. אני חושב שהמדינה צריכה לעזור יותר עבור האזרחים, ואני לא מדבר רק על הממשלה הזאת, אלא גם על הקודמות. צריכים לעזור יותר לאוכלוסייה שקשה לה. צריך לפתח את הפריפריה, אסור לשכוח אותם, צריך לתת לאנשים האלה עזרה, אסור לתת לאנשים במדינה הזאת להרגיש שהם אזרחים סוג ב’”.

לסיום, מה נאחל לך?
”אני והמשפחה שלי רוצים רק בריאות. כל שאר הדברים אנחנו יודעים להסתדר, אנחנו מאוד צנועים”.

נמני כותב טורים ב-ONE ומשמש פרשן לליגות הספרדית והאיטלקית המשודרות בערוצי ONE.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */